Land Rover-forhandler

Sorter: Højest bedømte




British MotorGroup København A/S Dynamovej 12A, 2860 Søborg

British MotorGroup København A/S

89 Anmeldelser
Dynamovej 12A, 2860 Søborg
Velkommen til British MotorGroup - Din Jaguar & Land Rover forhandler i Danmark.
  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • Olieskift
  • Biludlejning
  • Bilvask
GT Biler A/S Ambolten 7, 6000 Kolding

GT Biler A/S

159 Anmeldelser
Ambolten 7, 6000 Kolding
GT Biler A/S Bilforhandler i Kolding
  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Levering
Terminalen Aarhus Grenåvej 337, 8240 Risskov

Terminalen Aarhus

227 Anmeldelser
Grenåvej 337, 8240 Risskov
Terminalen i Aarhus byder dig velkommen i vores bilhus – find åbningstider, adresse og medarbejdere her.
  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Levering
  • Olieskift
  • Reparation

Anbefalede anmeldelser





Jens Peter Schou Nielsen
10.02.2024
Terminalen Aarhus
Som sædvanlig fin service i værkstedet
Søren Lorentsen
09.02.2024
GT Biler A/S
Giver jer desværre kun 1 stjerne på værksted
Henrik Jensen
27.01.2024
British MotorGroup København A/S
Flot udstilling af deres nye og brugte biler, fin vente område mens ens vogn bliver serviceret
Chaker Assouiki
14.01.2024
British MotorGroup København A/S
Min oplevelse var ubeskrivelig Fantastisk. Først og fremmest vil jeg takke sælgeren Søren S. for den betænksomhed og tålmodighed samt den utrolige gode service, som fuldendte oplevelsen af ny eger til en fantastisk Jaguar. For det andet, så var der en Oliver som var der når han skulle være der:) Jeg har tidligere været ejer af forskellige tyske biler, men intet overgår denne form for opmærksomhed og tilstedeværende Service som gør købet meget tilfredsstillende. Jeg giver hermed 5+ stjerner⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Morten Clausen
14.01.2024
British MotorGroup København A/S
Den bedste og mest prof levering af bil (Jaguar XE) jeg til dato har oplevet. En hyggelig, sjov og faglig gennemgang af leasingaftale, service og selve bilen. 1 1/2 time i godt og fagligt højt selskab - én stor tak til Søren Lyngsø, Jaguar, for denne bil levering. Min bedste anbefaling!
Alaalddin H. Refaei
04.01.2024
Terminalen Aarhus
Virksomhedsejeren, som jeg mødte i dag, er racist, og han kiggede på mig og talte til mig på en upassende måde, fordi jeg er en arabisk person, og der var danske piger. Den samme racistiske person snakkede til hende på en smuk måde og smilede. på hende, og da han kom til mig, fortalte han mig, at jeg ikke har tid til at tale. Jeg skal bestå. Næste uge er han racist, og jeg vil aldrig gå tilbage til dette firma
Mike Nielsen
03.01.2024
Terminalen Aarhus
Sikke en fin service trods vi blot var nysgerrige
René Abild
01.01.2024
GT Biler A/S
Super oplevelse og glæder mig til den nye bil er klar til afhentning
Søren Hansen
26.12.2023
British MotorGroup København A/S
Super god service både hos sælgeren Lars både da vi prøvekørte og hentede vores lille Range Rover, superb service af direktøren selv da vi skulle have udbedret en ridse i lakken, samt alle de andre jeg har været i kontakt med. Flot og indbydende butik.
Søren Nielsen
19.12.2023
Terminalen Aarhus
Stjernen er for sælgeren, der var virkelig flink og hjælpsom. Desværre har jeg mistet alt tillid til resten af foretagendet.Jeg købte en helt ny Ioniq til knap 300.000,- Ved afhentning er bagagerum og nakkestøtte på bagsæde fyldt med pletter, bagagerumsbakken er defekt og under den ligger en skruetrækker og 2 klips til paneler. Forbi igen og fik byttet bakken og renset pletter.Hurtigt finder jeg ud af at navigation er forældet. Den sender mig på veje, der 2 år tidligere er lavet til cykelsti. Jeg kontakter sælger, der siger jeg bare kommer forbi til opdatering. I samme forbindelse bestiller jeg en lakstift som ifølge ham koster omkring 150,- Da jeg henter den koster den 300,-, og jeg får at vide, at det kan man ikke forvente sælger ved noget om og desuden er det speciallak jeg har (hvilket er løgn ifølge brochuren). Opdateringen kan man ikke bare sådan få. Det kan jeg få til et års service får jeg at vide. - Efter at have spurgt Hyundai om jeg selv kan opdatere, bliver jeg pludselig kontaktet og kan nu godt komme ud og få opdateret. Jeg gider ikke køre efter det, og sælgeren tilbyder at betale halvdelen af lakstiften, da han havde sagt den kostede 150,-Til et års service får jeg at vide, at det tager ca. 1½ time. Efter 2 timer og 3 kvarter kommer de og siger at nu er den næsten færdig, men hvis jeg vil have opdateret kort til nyeste version, tager det en time mere. Det accepterer jeg. 3 kvarter senere får jeg at vide, at nu er den klar. Da jeg kommer hjem, kan jeg se, at den stadig har fuldstændig samme software og kort som ved levering og skriver derfor til dem. De ringer mig op og siger, at den er opdateret, for det siger deres system, og så må det bare være bilen, der viser forkert. Efter snak med andre ejere finder jeg ud af, at nyeste software slet ikke ser sådan ud. Jeg er 5 versioner bagud. Allerede ved levering var der kommet 2 nye versioner. Jeg får selv fat i filerne og det tager mig kun omkring 32 min. at opdatere det hele selv. Så nu bliver jeg ikke sendt på cykelstier mere.Alle kan lave fejl, og det er ikke:- pletterne og skruetrækkeren- at bilen ikke var opdateret ved levering- at man leverer den med en defekt bakke- at lakstiften kostede det dobbelte af lovet- at man skal vente et år for at få opdateret- at den heller ikke der bliver opdateret- at service tager knap 3 gange så lang tid som man sagdeTrælst, men det hele kunne jeg nok leve med - bilen kører jo fantastisk...Det er, at man aldrig undskylder og kun bortforklarer: Sælgeren kender ikke priser, din bil har speciallak (forkert) og vi har opdateret den". Stå ved jeres fejl og ret dem.Og så er det den nagende tanke: Radio/Navigation er punkt 7 på Hyundais kontrolskema med 52 punkter - hvor mange derefter er heller ikke lavet? Og hvis jeg selv kan opdateret det på 32 min.