Terminalen Aarhus Grenåvej 337, 8240 Risskov

Terminalen Aarhus





227 Anmeldelser
  • søndag11–16
  • mandag09–17.30
  • tirsdag09–17.30
  • onsdag09–17.30
  • torsdag09–17.30
  • fredag09–17.30
  • lørdagLukket




Terminalen Aarhus Grenåvej 337, 8240 Risskov




Om virksomheden

Besøg os i Aarhus - Terminalen.dk | Terminalen i Aarhus byder dig velkommen i vores bilhus – find åbningstider, adresse og medarbejdere her.

Kontakter

Ring til os
+4586177100
Grenåvej 337, 8240 Risskov

Åbningstider

  • søndag11–16
  • mandag09–17.30
  • tirsdag09–17.30
  • onsdag09–17.30
  • torsdag09–17.30
  • fredag09–17.30
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Levering
  • Olieskift
  • Reparation




Anbefalede anmeldelser

Jens Peter Schou Nielsen
10.02.2024
Terminalen Aarhus
Som sædvanlig fin service i værkstedet
Alaalddin H. Refaei
04.01.2024
Terminalen Aarhus
Virksomhedsejeren, som jeg mødte i dag, er racist, og han kiggede på mig og talte til mig på en upassende måde, fordi jeg er en arabisk person, og der var danske piger. Den samme racistiske person snakkede til hende på en smuk måde og smilede. på hende, og da han kom til mig, fortalte han mig, at jeg ikke har tid til at tale. Jeg skal bestå. Næste uge er han racist, og jeg vil aldrig gå tilbage til dette firma
Mike Nielsen
03.01.2024
Terminalen Aarhus
Sikke en fin service trods vi blot var nysgerrige
Søren Nielsen
19.12.2023
Terminalen Aarhus
Stjernen er for sælgeren, der var virkelig flink og hjælpsom. Desværre har jeg mistet alt tillid til resten af foretagendet.Jeg købte en helt ny Ioniq til knap 300.000,- Ved afhentning er bagagerum og nakkestøtte på bagsæde fyldt med pletter, bagagerumsbakken er defekt og under den ligger en skruetrækker og 2 klips til paneler. Forbi igen og fik byttet bakken og renset pletter.Hurtigt finder jeg ud af at navigation er forældet. Den sender mig på veje, der 2 år tidligere er lavet til cykelsti. Jeg kontakter sælger, der siger jeg bare kommer forbi til opdatering. I samme forbindelse bestiller jeg en lakstift som ifølge ham koster omkring 150,- Da jeg henter den koster den 300,-, og jeg får at vide, at det kan man ikke forvente sælger ved noget om og desuden er det speciallak jeg har (hvilket er løgn ifølge brochuren). Opdateringen kan man ikke bare sådan få. Det kan jeg få til et års service får jeg at vide. - Efter at have spurgt Hyundai om jeg selv kan opdatere, bliver jeg pludselig kontaktet og kan nu godt komme ud og få opdateret. Jeg gider ikke køre efter det, og sælgeren tilbyder at betale halvdelen af lakstiften, da han havde sagt den kostede 150,-Til et års service får jeg at vide, at det tager ca. 1½ time. Efter 2 timer og 3 kvarter kommer de og siger at nu er den næsten færdig, men hvis jeg vil have opdateret kort til nyeste version, tager det en time mere. Det accepterer jeg. 3 kvarter senere får jeg at vide, at nu er den klar. Da jeg kommer hjem, kan jeg se, at den stadig har fuldstændig samme software og kort som ved levering og skriver derfor til dem. De ringer mig op og siger, at den er opdateret, for det siger deres system, og så må det bare være bilen, der viser forkert. Efter snak med andre ejere finder jeg ud af, at nyeste software slet ikke ser sådan ud. Jeg er 5 versioner bagud. Allerede ved levering var der kommet 2 nye versioner. Jeg får selv fat i filerne og det tager mig kun omkring 32 min. at opdatere det hele selv. Så nu bliver jeg ikke sendt på cykelstier mere.Alle kan lave fejl, og det er ikke:- pletterne og skruetrækkeren- at bilen ikke var opdateret ved levering- at man leverer den med en defekt bakke- at lakstiften kostede det dobbelte af lovet- at man skal vente et år for at få opdateret- at den heller ikke der bliver opdateret- at service tager knap 3 gange så lang tid som man sagdeTrælst, men det hele kunne jeg nok leve med - bilen kører jo fantastisk...Det er, at man aldrig undskylder og kun bortforklarer: Sælgeren kender ikke priser, din bil har speciallak (forkert) og vi har opdateret den". Stå ved jeres fejl og ret dem.Og så er det den nagende tanke: Radio/Navigation er punkt 7 på Hyundais kontrolskema med 52 punkter - hvor mange derefter er heller ikke lavet? Og hvis jeg selv kan opdateret det på 32 min.
Peter Grove Munk
23.11.2023
Terminalen Aarhus
Fik udført 2 års service
torben holst
16.11.2023
Terminalen Aarhus
De forhandler Jaguar, Land Rover, Hyundai og det nye kinesiske mærke BYD....
Erik Meistrup
11.11.2023
Terminalen Aarhus
Godt professionelt bærksted ved siden af en stort bilhus med flere mærker på lager og med god service.
Lene Klitmøller Giese
11.11.2023
Terminalen Aarhus
Frank Christensen var med til at vi købte en bil ved jer, han fremstår profesionelle seriøs,ved hvad han taler om, meget serviceminded
Sarah Søltoft Rasmussen
08.11.2023
Terminalen Aarhus
Vi fandt værkstedet gennem Tryg Vejhjælp, da vores bil ikke kunne starte. Manden fra Vejhjælpen sagde det nok bare var en slidt brændstofpumpe. Vi afleverer bilen og oplyser at vejhjælpen sagde det nok var benzinpumpen. Vi bliver ringet op efter et par dage, og får at vide bilen kan hentes. Da vi kommer har de skiftet brændstofpumpen, uden at have informeret os om, at de havde konkluderet det var fejlen, og vi får en regining på 4000 kr. Havde vi vidst med sikkerhed den skulle skiftes, og hvad de krævede for det, havde vi købt den selv og fået den skiftet et andet sted - bilen er 20 år gammel og en pumpe kan købes til den for omkring 900 kr. Bilen er desuden kommet tilbage på en Airbag-lampe der lyser, men Terminalen frasiger sig alt ansvar for det, og påpeger det er en ældre bil, og at de ikke har været i nærheden af air-baggen

Tilføj anmeldelse

Kort

Grenåvej 337, 8240 Risskov
Terminalen Aarhus