Energi Fyn a.m.b.a Sanderumvej 16, 5250 Odense

Energi Fyn a.m.b.a





163 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag08–16
  • tirsdag08–16
  • onsdag08–16
  • torsdag08–16
  • fredag08–15.30
  • lørdagLukket




Energi Fyn a.m.b.a Sanderumvej 16, 5250 Odense




Om virksomheden

Velkommen til Energi Fyn | Dit lokale energiselskab på Fyn | Energi Fyn er en koncern med kernekompetencer inden for elhandel, naturgasgas, fiber, varmepumper, boligadministration & energirådgivning til private & erhverv

Kontakter

Ring til os
+4563171900
Sanderumvej 16, 5250 Odense

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag08–16
  • tirsdag08–16
  • onsdag08–16
  • torsdag08–16
  • fredag08–15.30
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

Grith L. N. Larsen
11.02.2024
Energi Fyn a.m.b.a
Hold nu op en dårlig service.Først og fremmest er der time lange køer på deres kundecenter. Så hver gang du ringer (også kl 8.00 om morgenen), så venter du > 1 time.Jeg skulle melde en flytning, hvor jeg IKKE skulle have dem som leverandør det nye sted. Det informerede jeg dem om. 13 opkald og en skriftlig henvendelse senere er det ikke gået i orden endnu. Det har forløbet over 1 mdr. og jeg er efterhånden så frustreret og træt af dem, at jeg knap magter mere.De registrerede ikke flyttet rigtigt. Og havde mig pludselig stående som betaler på 2 adresser, samt opsagde min udbyder på den nye adresse.Derefter vil de ikke registrere fejlskift, trods at det er en fejl fra deres side af. Det er ikke godt nok. Det er SÅ ringe.Det er i hvert fald ikke meningen at det skal være så svært at flytte.
TV- Byen
09.02.2024
Energi Fyn a.m.b.a
Mage til elendig kundeservice, skal man lede længe efter, man kan slet ikke komme igennem kundeservice, men trykker man sig ind som ny kunde, kan man sjovt nok godt komme igennem og få en plads i køen. At sende en e.mail med ens spørgsmål er også nytteløst, hvor de har svartid på 4-6 ugerElselskaberne tjener styrtende for tiden på de forhøjede priser, og så behandler man samtidig kunder på den måde, og ikke få ansat flere folk til at tage de telefoner. Ganske enkelt toppen af lavmålet
Torben Hvolbøl
01.02.2024
Energi Fyn a.m.b.a
Kun monopol virksomheder kan drive så elendig kunde service!Jeg har prøvet at ringe omkring 20 gange over mange dage, og det er komplet umuligt at komme igennem.2 November skrev jeg både mail, og udfyldte formulat på Energi-Fyns hjemmeside, som jeg d.d. (15/11) stadig ikke har modtaget svar på!Gad vide om det er lovligt at drive sådan manglende kundeservice!Det er helt vildt forrykt....
S K
01.02.2024
Energi Fyn a.m.b.a
Gratis perioden er allerede næsten væk og vi har ikke fået i nu vi har ventet så længe og kan ikke kontakte kundeservice
Rune Arndal
14.01.2024
Energi Fyn a.m.b.a
Useriøs og chikanerede virksomhed. En gang henvendelse og du bliver bombet på mail og telefonisk.De lover at de nok skal fjerne en fra deres lister men det sker bare ikke
Søren Fejerskov
01.01.2024
Energi Fyn a.m.b.a
Helt forfærdelig service, sidder ved telefonen og afventer at komme igennem til dem og jeg har været på 2 timer 35 minutter og så smider de mig af kl. 16:18. helt uhørt.
Ivalo Frederiksen
18.12.2023
Energi Fyn a.m.b.a
Vi har ellers bestilt kanaler og internet i marts måned, men da vi fandt ud af at vi ikke har rigtig udstyr så ringede vi igen indenfor 14 dage for at fortryde købet og de bekræftede det. Men! 4 måneder efter kom internet udstyr men stadig mandler der ledninger! Så ringede vi igen og spurgte hvorfor de sendte os udstyret, deres forklaring var at de har lavet fejl og at de annullere igen vores bestilling! Efter kort tid ringede vi igen for at spørge dem hvordan vi skulle aflevere internet udstyret, fandt vi ud af at vi har internet og tv kanaler! Så søgte vi ellers på kanaler fordi de sagde at mens vi venter til returnerings papir at vi kunne bruge dem. Men! Vi kunne aldrig bruge internet og kunne ikke se tv kanaler! I dag er datoen 25. september og vi har fået regning på over 1600kr! Og i dag forklaring var er de har opsagt bestilling og skal først slukkes til næste år i februar måned! Dårlig service! De vil ikke engang slette regningen! Og vi har ikke fået kanaler og internet selvom de sagde at vi har begge! Det har vi ikke!
Mikkel Lubdsfryd
05.12.2023
Energi Fyn a.m.b.a
HOLD JER VÆK!!!!!!!!Forfærdelig kundeservice har prøvet i 2 uger uden held at få fat på jerI har sendt en regning på 9700 for 2,5 mdr forbrugJeg har betalt 6.32 i gennemsnit pr kilowatt ved energi FynNu har jeg indhentet tilbud fra norlys som har regnet ud vis jeg var kunde ved dem. Ville jeg ha brugt under halvdelenOg vis jeg havde valgt en variable el aftale så havde jeg betale 1.32 kr pr kilowatt i gennemsnit i de 2,5 mdr.Det virklig til grin det show i har gang i og i kan regne med så snart jeg kommer igemmen til j’ers kunde service opsiger jeg min aftale. Utroligt i ikke vil beholde j’ers kunder og være konkurance dygtig
Henrik Jørgensen
03.12.2023
Energi Fyn a.m.b.a
Er svære at komme i kontakt med. Tager ågerpriser for deres strøm. Har betalt 5.60 for en kilowatt på forskud, mens jeg kan følge med på spotpriser, at strømmen flere gange har været gratis!! Og ihvertfald ikke har nået en gennemsnitspris på det betalte. Der er ihvertfald ingen krise hos energi fyn.
Anders
12.11.2023
Energi Fyn a.m.b.a
Der skal normalt meget til før jeg giver kun én stjerne, men; Min video siger vist alt om deres kundeservice, og de lagde desuden på, da det blev min tur efter 1,5 time. Og når man nu ikke kan komme i kontakt med dem, ville en god gør-det-selv app, være et plaster på såret, men med en karakter på 1,5 i Google Play, taler det vist for sig selv....SUK!!!!

Tilføj anmeldelse

Kort

Sanderumvej 16, 5250 Odense
Energi Fyn a.m.b.a