JF Hvidevare Service 4684 Holmegaard

JF Hvidevare Service





28 Anmeldelser
  • søndag09–20
  • mandag08–22
  • tirsdag08–22
  • onsdag08–22
  • torsdag08–22
  • fredag08–20
  • lørdag09–20




JF Hvidevare Service 4684 Holmegaard




Om virksomheden

Reparation og service af hvidevarer - Ring fra 8-22 på 22236808 | Billig, god og hurtig reparation og service af hvidevarer i Kbh og på Sjælland | Ring til os alle ugens dage fra 8-22 på 22 23 68 08.

Kontakter

Ring til os
+4522236808
4684 Holmegaard

Åbningstider

  • søndag09–20
  • mandag08–22
  • tirsdag08–22
  • onsdag08–22
  • torsdag08–22
  • fredag08–20
  • lørdag09–20

Funktioner

  • Shopping i butikken
  • Kreditkort
  • Levering
  • Levering samme dag




Anbefalede anmeldelser

Morten Wulf
29.01.2024
JF Hvidevare Service
Har flere gange brugt JF Hvidevareservice og er så glad og taknemmelig for den hjælp han yder. Absolut verdensklasseservice og altid ordentlig og til at stole på.100% anbefalet herfra og jeg vil med glæde bruge ham igen.
Kenneth Møller
22.01.2024
JF Hvidevare Service
Jeg havde et problem med min vaskemaskine, der ikke ville pumpe ud, og tilkaldte derfor JF Hvidevare Service. Lynhurtigt blev problemet identificeret og løst, til meget fair pris. Det er anden gang JF Hvidevare Service har ordnet min vaskemaskine, første gang var det en defekt magnetventil til vandtilførslen, der blev skiftet. Begge gange er arbejdet udført ordentligt og professionelt, og bliver der på et tidspunkt mere vrøvl med mine hvidevarer, ringer jeg til JF Hvidevare Service igen :-)
Anna Caroline Hjorth-Larsen
05.01.2024
JF Hvidevare Service
Jan var fantastisk effektiv og professionel. Selvom opgaven var svær og ikke korrekt angivet, fiksede han det på ingen tid og med overskud til god service.
Maja Reinhold
31.12.2023
JF Hvidevare Service
5 stjerner for utrolig behagelig hjælp da min vaskemaskine strejkede. Den ville hverken pumpe ud eller centrifugere og døren kunne ikke åbne. Jeg var parat til at betale for at få akut montør besøg, men det viste sig at Jan kunne guide mig til at løse problemet selv over telefonen. Gratis, vel at mærke. Det kalder jeg super service.
Gert Lukowski-Nielsen
24.11.2023
JF Hvidevare Service
Vi har flere gange brugt JF hvidevareservice til reparationer af hvidevarer, samt brugt deres anbefalinger om køb af ASCO vaskemaskine og opvaskemaskine i oktober 2016 og opnået den rabat som hører med, hvis produktet er anbefalet af JF hvidevareservice! Da vores ASCO D6100IS opvasker gik i stykker var det derfor naturligt for os at kontakte JF Hvidevareservice. Det skulle vise sig at være en meget dårlig beslutning:Historik:Uge 30 2019 kontakter min mand Gert Lukowski JF hvidevareservice, da vores opvaskemaskine er i stykker. Det oplyses, at opvaskemaskinen er en ASCO D6100IS. Der aftales tid og den 31.7.2019, kommer Teknikeren (Jan) på besøg.• Efter meget kort tid konstateres at problemet er en knækket spulearm, sikring ? og en defekt afspændingsbeholder.• Tekniker taler om, at det nok ikke kan betale sig at reparere den, men vil kontakte en kollega for at høre om sikringen kan være årsag til spule problemet.• Jeg skal betale 795 kr. på mobilPay eller kontant. (Besøget varede under 25 minutter) Jeg spørger, hvad jeg betaler for, svaret er, ”du skal ikke betale for kørsel næste gang” Jeg får ingen faktura. Tekniker vil vende tilbage samme dag med svar og priser. (vender ikke tilbage)• Dagen efter kontakter jeg Tekniker og fortæller ham, at min Asco opvaskemaskine er fra oktober 2016, måske det vil ændre hans beslutning om, at det ikke kan betale sig at reparerer den. Det mener han ikke, men vil ringe senere når han har talt med sin kollega.• I mellemtiden finder vi ud af, at der er 5 års garanti på reservedele på ASCO maskiner.• Den 1.8.19: Tekniker ringer og beder mig om, selv at kontakte ASCO og fortælle at spulearmen er knækket og afspændingsbeholderen er defekt. Jeg beder om, at få sendt en mail, så jeg er sikker på at jeg har forstået det rigtigt. Tekniker afslår at sende mail, og beder mig om IKKE at fortælle ASCO, at JF Hvidevareservice har været på besøg.• HER RINGER ALLE VORES ALARMKLOKKER - Hvorfor vil Tekniker ikke sende mail? - Hvorfor skal vi selv rekvirere reservedele? - Hvorfor må vi ikke sige JF Hvidevareservice har besøgt os?• Ved telefon samtale 1.08.2019, oplyser Jan et prisoverslag inkl reservedele på kr 2.600,- (Noget Jan dog senere nægter – men da der er medhør på samtalen er vi to der hører det, og noterer det ned).• Ved telefon samtale 1.08.2019, nægter Jan også at han har anbefalet at vi skulle købe ASCO – Det har vi dog på skrift – og har selvfølge fremsendt det til Jan.• Den 2.8.19 kontakter min mand ASCO og beder om at få reservedele tilsendt, svaret er, at det kun kan lade sig gøre, hvis der samtidig bookes en aftale med en autoriseret reparatør.• Min mand fortæller, at vi vil bruge JF Hvidevareservice som er vores reparatør på hvidevarer.ASCO OPLYSER, AT JF HVIDEVARESERVICE IKKE ER AUTORISERET TIL AT REPARERER ASCO MASKINER.• DET UNDRER OS DERFOR MEGET: At JF Hvidevareservice Tekniker (Jan ) har anbefalet et produkt som firmaet ikke selv er autoriseret til! – At teknikeren ikke allerede VED FØRSTE KONTAKT fortæller, at firmaet ikke er autoriseret til at reparerer ASCO!• Vi har nu fået udført reparationen af en ASCO autoriseret hvidevare service, og til en pris der er under halvdelen af det Jan oplyste. De viste sig også at Jan´s fejldiagnose var forkert.• Da besøg af JF Hvidevareservice 31. juli derfor har været spild af penge har vi bedt om at få tilbage betalt beløbet – Men det nægter JF Hvidevareservice – Vi har også uden resultat rykket for den manglende faktura.• Vi kan derfor kun opfordre andre til at være yderst forsigtige hvis de benytter JF Hvidevareservice, og som minimum kræve ALLE aftaler på skrift.• Husk også altid at få bekræftet at de er autoriseret på produktet.
Nanna Hartmann
15.11.2023
JF Hvidevare Service
Jeg havde problemer med min vaskemaskine, og havde flere samtaler med Jan pr telefon, hvor han guidede mig til ting jeg selv kunne tjekke på maskinen, for at identificere problemet. I sidste ende stod det klart, at en reparation ikke kunne betale sig, da maskinen var slidt op. Jeg fik ingen regning for den telefoniske hjælp - og smed ikke penge ud af vinduet på et unødvendigt besøg. Det må vist siges at være fantastisk service og hjælpsomhed!
Snatchers Company
11.11.2023
JF Hvidevare Service
Prøv at se Trustpilot i stedet.-Tilføjet efterfølgende:Er efter anmeldelsen blevet kontaktet af firmaet, der retfærdighedsvist tilbød at tilbagebetale honoraret.Det ville dog ikke løse det grundlæggende problem, nemlig at der synes at være et mønster i den tilbudte service, der ofte ikke indbefatter udbedring af simple komponenter, men henviser til at købe nyt.Firmaet brød sig ikke om henvisningen til Trustpilot, hvorfor fremtidige kunder bør undlade at følge denne opfordring. Firmaets tilbagevenden udviklede sig noget truende i tonen, derfor ser anmelderen sig nødsaget til at hæve vurderingen fra een til tre stjerner_Yderliger tilføjelse:Anmelderen har valg ikke at få honoraret retur, men ønsker at udbygge anmeldelsen til brug for andre.Ved arbejdes bestilling blev problemet beskrevet og fejlen kunne indsnævres til få muligheder og især een komponent var sandsynlig. Det blev bekræftet ved besøget. Firmaet havde ikke medbrag en ny komponent, men oplyste, at det ville tage 4 timer at udskifte den. Det kunne således ikke betale sig. der blev henvist til en leverandør af hvidevare, der kunne sælge en ny maskine fordelagtigt.Efter besøget tog det anmelderen få minutter at finde en reservede på nettet, den kostede 200 kr og var en standarddel, der ikke var specifik for noget mærke. Reservedelen blev leveret i løbet af et døgn. Det tog uøvede hænder ca 15 minutter at udskifte delen, hvorefter maskinen fungerede upåklageligt.Det virker som om, at firmaets forretningskoncept er hurtigt ind og hurtigt ud for at opnå grundhonarer og kørselpenge for endelig i sidste ende at henvise til køb af ny maskine. Omfanget af de medbragte reservedele var ikke imponerende. Fremtidige kunder kan jo overveje, om man ønsker en betalt besøgsven og en røverhistorie eller relevant seriøs faglig tekniker. I sidste tilfælde skal man nok vælge en anden leverandør.Anmeldelsen nedsættes til een stjerne igen.
Eric Lauritzen
09.11.2023
JF Hvidevare Service
HOLD JER VÆK. Jf hvidevare var på besøg, og reparere min vaske tørretumbler, da den ikke kunne tørre længere. Efter reparation skubber de maskinen på plads under køkkenbordet, men gør det på en måde så afløbsslangen knækker! Dette opdager vi først et par dage efter, da der står vand ud af maskinen. Jeg ringer og de nægter sig skyldige. Det resulterer i en forsikringssag med mit selskab og en stor udgift til mig. De kan ikke finde ud af deres arbejde, står ikke inde for deres fejl, og yder forfærdelig service. Har stadig ikke fået nogen erstatning

Tilføj anmeldelse

Kort

4684 Holmegaard
JF Hvidevare Service