Q-Park Operations Danmark A/S Gladsaxevej 378, 2860 Søborg

Q-Park Operations Danmark A/S





64 Anmeldelser
  • søndagÅben 24 timer
  • mandagÅben 24 timer
  • tirsdagÅben 24 timer
  • onsdagÅben 24 timer
  • torsdagÅben 24 timer
  • fredagÅben 24 timer
  • lørdagÅben 24 timer




Q-Park Operations Danmark A/S Gladsaxevej 378, 2860 Søborg




Om virksomheden

403 Forbidden |

Kontakter

Ring til os
+4570257212
Gladsaxevej 378, 2860 Søborg

Åbningstider

  • søndagÅben 24 timer
  • mandagÅben 24 timer
  • tirsdagÅben 24 timer
  • onsdagÅben 24 timer
  • torsdagÅben 24 timer
  • fredagÅben 24 timer
  • lørdagÅben 24 timer

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

Maler Patruljen
24.01.2024
Q-Park Operations Danmark A/S
Vagterne starter allerede kl 6 om morgen men kundeservice er først åbent fra kl 9.Ringede fordi da var problemer med q park tilladelse.Og deres service center som er døgnåbent er kun til betalende kunder som kan have betalingsproblemer
jørgen lystager
15.01.2024
Q-Park Operations Danmark A/S
mens resten af Danmark kæmper for at overleve i virus krisen sørger dette elendige foretag for at indkradse bøder ,og der er ingen nåde !!det er snart 9 april og minder fra den brune fortid melder sig uvægerligt.UNdgå Q-parks p-pladser fremover,så dør de af sult.
Nicolai Cetti Engstrøm
17.12.2023
Q-Park Operations Danmark A/S
Katastrofal kundeservice. Efter 4 henvendelser har de stadig ikke svaret tilbage på min klage, og nu er jeg så blevet hevet i retten hvor de har sagsøgt mig. Hvis de bare ville have svaret på mine mails, havde der ingen problemer været. Det er en skændsel for det danske samfund at firmaer som disse for lov til at drive forretning i danmark.
HABEZ
19.11.2023
Q-Park Operations Danmark A/S
Jeg vil gerne fremføre en klage vedrørende en situation med min syge moster og hendes oplevelse med Qpark's parkeringsafgifter og kundeservice.Min moster, der i forvejen lider af helbredsmæssige udfordringer, pådrog sig en alvorlig hjernerystelse og blev nødsaget til at forlade sin bil i nærheden af et familiemedlems hjem. Da hendes nærmeste familiemedlemmer var ude af landet grundet sommerferie, og hun selv var indlagt på hospitalet i flere dage for at modtage behandling, blev hun desværre pålagt fem parkeringsafgifter. Dette skyldtes hendes manglende evne til at registrere parkeringen på grund af hendes tilstand. Det er vigtigt at bemærke, at min moster normalt altid registrerer sin parkering, og når dette ikke er muligt, har hun altid haft assistance fra familiemedlemmer. Denne situation var en uundgåelig undtagelse.Jeg gjorde Qpark opmærksom på, at min moster har et månedligt rådighedsbeløb på 600 kr, og at en samlet afgift på 4000 kr ville være ekstremt vanskelig for hende at håndtere. Heldigvis var Qpark forstående over for dette og tilbød en afdragsordning. Vi accepterede denne ordning og fulgte linket til BetalingService for at tilmelde os.Dog blev vi senere kontaktet telefonisk og informeret om, at vi også skulle tilmelde betalingen via MobilePay. På det tidspunkt havde min moster ikke adgang til MobilePay, og det skal bemærkes, at hendes evner inden for teknologi og sprog er begrænsede. Desuden er hun så fysisk og psykisk udmattet af hendes tilstand, at selv enkle opgaver er en udfordring. Jeg blev bedt om at kontakte Qpark og spørge, hvorfor tilmelding til MobilePay var nødvendig, når vi allerede var en del af en betalingsserviceaftale, som Qpark havde indledt.Jeg forsøgte at kontakte Qpark den 17. august kl. 11:20 for at få svar på dette spørgsmål. Desværre blev jeg mødt af en yderst afbrydende og uvillig medarbejder, der ikke engang tillod mig at fuldføre mit spørgsmål, da jeg talte på vegne af min moster. Det er vigtigt at påpege, at min moster er fysisk og mentalt udmattet og ikke er i stand til at håndtere eller forstå den nuværende situation.På grund af denne negative oplevelse med Qpark's kundeservice har vi besluttet at opgive forsøget på at gennemføre afdragsordningen. Den manglende imødekommenhed og respekt fra medarbejderen gjorde det umuligt at fortsætte. Denne type service er på ingen måde acceptabel, og jeg råder eventuelle partnere til at overveje alternative parkeringsløsninger, da Qpark i fleresituationer har vist sig at have en yderst utilfredsstillende kundevurdering
Gabriel Kripalani
16.11.2023
Q-Park Operations Danmark A/S
Uærlig, beskrift mafia-virksomhed. Hold jer væk fra deres parkeringspladser... man får afgifter, selvom man holder lovligt, og skal kæmpe for at få de uretmæssige afgifter annulleret. Ikke første gang.
Jacob
14.11.2023
Q-Park Operations Danmark A/S
Mødte en vagt foran silvan, og sagde at jeg lige skulle hente en ting i informationen. Spurgte om jeg lige skulle sætte skive nu hvor jeg havde snakket med vagten. Det var ikke nødvendigt for nu vidste han jo at jeg lige var kommet og ville være væk hurtigt. Da jeg kom ud igen efter 5 min sad der en bøde i forruden. Lorte firma.
Kenneth Kirstein Sørensen
10.11.2023
Q-Park Operations Danmark A/S
Lad være med at søge arbejde I qpark..
Brian Jakobsen
09.11.2023
Q-Park Operations Danmark A/S
Man for an advasel for at parkere med et gyldig gæstekort der gælder i 24 timer. Men fordi man ved flytning af bil så ikke får et nyt gæstekort, ja så er det ulovligheder. Hallllo der står at gæstekort gælder i 24 timer

Tilføj anmeldelse

Kort

Gladsaxevej 378, 2860 Søborg
Q-Park Operations Danmark A/S