Volkswagen Horsens Vejlevej 151, 8700 Horsens

Volkswagen Horsens





242 Anmeldelser
  • søndag11–16
  • mandag07.30–17.30
  • tirsdag07.30–17.30
  • onsdag07.30–17.30
  • torsdag07.30–17.30
  • fredag07.30–17.30
  • lørdagLukket




Volkswagen Horsens Vejlevej 151, 8700 Horsens




Om virksomheden

Volkswagen Horsens - Autocentralen |

Kontakter

Ring til os
+4576282060
Vejlevej 151, 8700 Horsens

Åbningstider

  • søndag11–16
  • mandag07.30–17.30
  • tirsdag07.30–17.30
  • onsdag07.30–17.30
  • torsdag07.30–17.30
  • fredag07.30–17.30
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Handicaptoilet
  • Kørestolsegnede siddepladser
  • Kønsneutralt toilet
  • LGBTQ+-venlig
  • Sikkert sted for transkønnede
  • Levering
  • Olieskift
  • Reparation
  • Biludlejning
  • Bilvask




Anbefalede anmeldelser

Cengiz 74742
09.02.2024
Volkswagen Horsens
Dårlig service venter om 2 dag for ringer tilbage anbefaler ikke
Oluf juul.pedersen
06.02.2024
Volkswagen Horsens
3.468 kr for at få skiftet olie og filter + kontrol af bremsevæske.Bilen har kun kørt 17.000 km og det var 2. Service pga af antal dage.DET ER BARE URIMELIGT FOR MEGET AT BETALE FOR DET...
Mette Eeg
02.02.2024
Volkswagen Horsens
4 ugers ventetid på service. Så vi overskred service dato. Bilen går så i stykker inden. Og vi kan så ikke få den hentet pga service er overskredet pga de har lang ventetider. Får så forsikringen til det i stedet. Vi kan heller ik fået låne bil, da de ik havde nogen. Vi ventede så over 5 uger på at få vores bil tilbage. De første 2 uger står den bare og venter på at blive lavet. Og det er ikke fordi de ikke kan få reservedele. De har bare ik tid sagde de. Men over 5 uger uger for at lave en bil...er simpelthen under alt kritik. Får at vide de har 4 ens biler med samme problem til at stå. Den kæde burde holde hele bilens levetid. Men det virker ik sådan. Det kostede os 40.000 kr at få lavet. Det skilt de efterlod i bilen...med at de først er tilfreds når vi er det....holder de i hvert fald ik. Vi er ik tilfreds. Har skrevet til hovedkontoret og de svarede ikke rigtig på vores spørgsmål og undren. Skrev igen og har stadig ikke fået svar. Det er ikke god kundeservice. Det var sidste gang vi gider bruge dem.
john Lybkær. andreassen
30.01.2024
Volkswagen Horsens
Hej jeg har fået den bedste service man kan tænke sig mig og min gamle folkevogn T3
Alexander Iversen
28.01.2024
Volkswagen Horsens
Meget flinke og hjælpsomme medarbejdere, priserne er også rimelige. Man skal nok finde den rigtige bil hér.
Vahdet Gulce
27.12.2023
Volkswagen Horsens
Dårlig og nedladende betjening af kunder.Uforventet stor regning 10.400 kr. som skulle betales i et huk, ellers vil de ikke aflevere nøglen☹️ De var heller ikke samarbejdsvillige mht. betaling. Har aldrig oplevet noget lignende behandling før.
Maria N.
27.12.2023
Volkswagen Horsens
De sagde at vores tandrem var gået i stykker, så de skiftede vores tandrem uden at vide om motoren stadig virkede... derefter tog 2250 kr for en bil der ikke kunne køres længere.Det skal så lige siges at vi havde vores egen tandrem som vi havde købt helt ny fra Audi. Så det var ikke den vi betalte for.Vi tog vores bil hen til et andet værksted som sagde at de ikke forstod hvorfor man ikke åbnede motoren inden man gik i gang med at skifte tandrem.
Josefine Stenfors Vinther
20.12.2023
Volkswagen Horsens
Hvis de kunne få 0 stjerner fik de det. Lorte værksted, intet bliver lavet og personalet er ubehøvlet.
Dan Christensen
13.11.2023
Volkswagen Horsens
Den korte: Overholder ikke aftaler. I stedet for at lave klima service ødelagde de klima anlægget, gav en sten skylden, i stedet for deres fejl. Kan først fikse deres fejl når de har tid, i stedet for at omgående rette deres fejl. Sender mig regning for lån af bil, selvom den forsikringen (som de “sælger”) dækker for alt udover “ekstra” kørte km. Når jeg gør opmærksom på fejlen, henviser de bare til at “den må jeg tage med forsikringen”.Den lange: Skulle have lavet en Bilka-bule gennem forsikringen og olie/service og klima service. Min forsikring betaler for en lånebil, så det benyttede jeg mig af. De skulle have bilen 4 dage, men dag 5 måtte jeg selv ringe for finde ud af at den endnu ikke var klar. Vi aftalte hvornår jeg kunne hente den, men den aftale blev heller ikke overholdt. De ringede 15 min før jeg skulle hente den, med beskeden om at de havde “glemt” at lave en del af det aftalte arbejde, så jeg kunne først hente den til eftermiddag. Grundet mine aftaler ville det først være muligt at hente min og aflevere lånebilen 4 dage senere, men så blev det lige pludselig muligt at lave resten næsten med det samme.Hentede bilen at par timer senere. Bulen var lavet, bilen bad ikke længere om service og olieskift, super. Da jeg starter bilen kom der en hvæse efter et par sekunder samtidig med at klima anlægget starter. Jeg tænkte ikke det var unormalt, efter som den lige havde fået klima service. Jeg er bestemt ikke en mekaniker, og det vil give mening hvis en overtryksventil frigav et overtryk, eller noget andet den gør efter den er blevet serviceret. Men et par dage efter (søndag), finder jeg ud af at den ikke køler. Dagen efter ringer jeg til værkstedet, fortæller at den nu ikke køler og at jeg havde bemærket en hvæse lyd. Den første forklaring de kommer med er at en sten nok har ramt køleanlægget, og afviser selvfølgelig at deres mekaniker kunne havde lavet en fejl. Vi aftaler en tid et par dage senere hvor det er fysisk mulig for mig at komme, men i stedet for at kigge på det med det samme den dag, har de først tid efter middag. Jeg gør dem opmærksom på at jeg har en aftale andetsteds, og de forslår at de nok skulle køre mig hvis bilen ikke blev færdig (derfor får de 1 stjerne, eller ville det havde været skulle være et nul). Den blev ikke færdig før jeg skulle afsted, og som lovet, kørte de mig.Det de skulle lave, var nu lavet.2 regninger kom pr mail, første var blot det arbejde jeg skulle have lavet, alt godt der.Men regning nr 2 var en overraskelse. Min forsikring er den du bliver tilbudt med købet af den bil, bilen er købt samme sted som jeg fik serviceret. Forsikringen tilbyder en gratis lånebil under reparation af skader, de første 100 km pr dag er gratis, derefter skal man betale pr km, og skal selvfølgelig også afleveres fyldt med brandstof.Da jeg havde kørt mere end de gratis km forventede jeg en regning på det, men samtidig havde værkstedet også smidt en regning på forsikring af bilen. Så i stedet for at sende regningen til forsikringen, sender de den del til mig.Jeg smider dem en mail, og svaret er bare “Betal og så må jeg snakke med forsikringen om det”, what?

Tilføj anmeldelse

Kort

Vejlevej 151, 8700 Horsens
Volkswagen Horsens