PostNord Kystvejen 26, 2770 Kastrup

PostNord





142 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag09–17
  • tirsdagÅben 24 timer
  • onsdag09–17
  • torsdag09–17
  • fredag09–17
  • lørdagLukket




PostNord Kystvejen 26, 2770 Kastrup




Om virksomheden

Send og modtag pakker og breve | PostNord |

Kontakter

Ring til os
+4570707030
Kystvejen 26, 2770 Kastrup

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag09–17
  • tirsdagÅben 24 timer
  • onsdag09–17
  • torsdag09–17
  • fredag09–17
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Levering




Anbefalede anmeldelser

Gyldborg Nielsen
09.02.2024
PostNord
Igen problemer med PostNords pakke levering, en stor tung grill til 15000 kr efterlades på fortovet og spærrer for indkørslen.Selvom der er folk hjemme kører chaufføren UDEN at få kvittering for leveringen. Efterfølgende viser det sig at der er skade på indholdet.Hvor længe pakken har stået ud mod gaden for alle tyves tag-selv bord vides ikke.Internetbutikker med pakke levering kun fra PostNord bliver nu fravalgt.
Jesper floridong
06.02.2024
PostNord
Ringe service, næste ingen. Får ikke svar på mine spørgsmål. Det er som at skrive til en robot. De få svar jeg få skal jeg vente på i meget lang tid. 0 stjerner
Krister Jørgensen
16.01.2024
PostNord
Det er simpelthen rystende dårlig kundeservice eller det kan man ikke kalde den, da man ikke kan komme igennem på tlf… og på chat er der lige nu 110 minutters vente tid!!Mage til useriøst firma skal man lede længe efter!!!
Mahnyi 12
14.11.2023
PostNord
Min pakke fra India blev afsendt d.2 September og i følge PTT, (India nationale postvæsen) er pakken ankommet til Danmark d.21 September, er blevet toldbehandlet, og er i besiddelse af tolden. Når jeg så kontakter deres kundeservice, møder jeg fuldkommen uproffesionelle medarbejdere, som siger at pakken ikke ankommet Danmark, fordi det ikke står på deres system at den er kommet. Når jeg så anmoder dem om at lede efter pakken, får jeg igen det samme svar. Jeg prøver igen lykken næste dag, hvor kontakter kundeservice i håb om at snakke til en mere professionel medarbejder, men igen får jeg det samme svar, og endda siger vedkommende, at jeg ikke skal stole på PTT’s hjemmeside, og at det nok er forkerte oplysninger.Det er bare alt for dårligt. Det er vildt at man ikke kan vælge hvilket firma, som skal håndtere ens pakke når den ankommer Danmark, i så fald ville Postnord gå konkurs.
Can Ali Tomruk
13.11.2023
PostNord
Har fået en importopkrævning på moms/told som jeg har betalt men pakken bliver bare ved med at ligge på Internationalt Postcenter.PostNord er fuldstændig umulig at komme i kontakt med. Man kan ikke ringe til dem, der findes godt nok et nummer til dem som er udtaget fra digital post men der er ingen som svarer på det nummer. Man skal installere en app på sin telefon for at chatte med dem men der er kun en ubrugelig bot i den anden ende. De svarer ikke på emails og der nævnes en kontaktformular på hjemmesiden men der findes ikke noget direkte link til den.
Adem Hoti
13.11.2023
PostNord
Tager dem 2 timer for at svare ham der mand han var mega flabbet altså ham ventet på min packe fra denmark is 40 dag nu uden et svar så siger jeg skal betale moms og man skal ikke betale moms hvis packen er fra denmark dårligester kundeservice
Michael Gunzone
12.11.2023
PostNord
Ringer med vigtigt spørgsmål, vedr. fortoldning af retur vare fra en kunde fra England.Det er tilsyneladende ikke muligt og tale med nogen på deres telefon.Sikke en kiosk..
Jakob Andersen
10.11.2023
PostNord
Adskillige pakker er forsvundet eller sendt retur til afsender herfra uden at jeg har fået besked eller er blevet meddelt om at pakker er ankommet til dk. Ofte får man kun besked om at pakke er blevet afvist og returneret på trods af at man intet Information har fået. Nok Danmarks dårligste service og ufattelig at det er tilladt at behandle andre menneskers pakker så dårligt, amatøragtige og utroværdigt
Michael Rygaard
10.11.2023
PostNord
Svindel virksomhedjeg har så mange gange oplevet du var desværre ikke hjemme"1) jeg arbejder hjemme så jo det var jeg2) ingen af min 3 overvågnings kamera har registeret jeres forsøg på levering3) man kan ikke komme i kontakt med jer
zeeshan mahmood
08.11.2023
PostNord
Jeg bestilte i slutningen af juni en pakke fra Pakistan. Der kom ingen opdateringer og jeg troede min pakke var blevet væk. Jeg kontakter derfor den pakistanske posthus og de fortæller mig i slutningen af Juli at den har forladt deres land for længe siden. Jeg kontakter ugentligt postnord og de ved ikke hvor den er. Jeg kontakter igen postnord i starten af september, da jeg fik et opkald fra en mand fra århus der ved en fejl har fået modtaget vores pakke. Hvordan de kan lave en sådan stor fejl at levere den til en helt anden person i en anden bydel er helt forrykt. Jeg ber dem derfor at få pakken leveret hjem til mig. Det tager dem 15 dage at hente pakken fra ham igen og nu hvor den er i deres besiddelse, kan de stadig ikke finde ud af at levere dem hjem til mig. På nuværende tidspunkt er det 12 dage siden at de har afhentet pakken fra århus og jeg har stadig ikke fået besked på hvornår den bliver leveret. Jeg er dybt skuffet og jeg har aldrig tiltro til at bruge postnord fremover….

Tilføj anmeldelse

Kort

Kystvejen 26, 2770 Kastrup
PostNord