little house Østerbro Viborggade 70B, 2100 København Ø

little house Østerbro





44 Anmeldelser
  • søndag09–12
  • mandag09–18
  • tirsdag09–18
  • onsdag09–18
  • torsdag09–18
  • fredag09–18
  • lørdag09–13




little house Østerbro Viborggade 70B, 2100 København Ø




Om virksomheden

Little House - Giv dit barn og dig selv den bedste start | Indendørs legeområder, den gode café og et stort udvalg af hold, aktiviteter og events til barslende og familier med børn op til 5 år.

Kontakter

Ring til os
+4561738260
Viborggade 70B, 2100 København Ø

Åbningstider

  • søndag09–12
  • mandag09–18
  • tirsdag09–18
  • onsdag09–18
  • torsdag09–18
  • fredag09–18
  • lørdag09–13

Funktioner

  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Levering
  • Toilet
  • Takeaway
  • Wi-Fi
  • Spisning på stedet
  • Udendørsservering
  • Kaffe
  • Frokost
  • Aftensmad
  • Dessert
  • Siddepladser
  • Hyggeligt
  • Uformel
  • Grupper
  • Bordreservation
  • Familievenlig
  • Højstole
  • Velegnet til børn
  • Vegetarretter
  • Økologiske retter
  • Børnemenu
  • Morgenmad
  • Brunch




Anbefalede anmeldelser

Amelia Malpiedi
04.02.2024
little house Østerbro
Det dejligste ‘andet hjem’ man kan få! Udover mine børn ELSKER little house, så har det virkelig også været en life saver for mig under mine barsler. Her har jeg kunnet få varm kaffe, hygge med mine børn samtidig med at få nye, fantastiske relationer til andre voksne mennesker i samme situation. Simpelthen et skønt sted med masser af hold og dejlig atmosfære!
Camilla Larsen
25.01.2024
little house Østerbro
Manglende info om hvad man køber, booking system som fejler, og kundeservice som er mega svære at for fat i, og som derefter holder fast i, at de umuligt kan have lavet en fejl og istedet antyder, at du er besværlig.Købte medlemskab med deltagelse på hold og ringede ind med det samme, da jeg kunne se at alle hold den første uge var bookede. Ville derfor gerne fortryde mit køb.Fik besked om, at medlemskabet aktiveres med det samme uanset om alle hold er bookede, men at jeg næsten med garanti ville komme på et hold, når jeg var nr. 1 på ventelisten.Den dag jeg skulle på mit første hold skete der dog en fejl i systemet og ventelisten blev slettet, så jeg kom ikke på. Jeg ringede ind og de beklagede fejlen, og lovede vi ville finde en løsning.Dagen efter havde de ikke ringet tilbage, og nu var alle mine øvrige bookede hold forsvundet fra min side. Jeg ringede flere gange uden held.Til sidst klikkede jeg på et tilfældigt hold, som netop var startet og jeg blev tilmeldt holdet uden mulighed for at afmelde. Jeg ringede ind med det samme for at give besked og endte med at lægge en besked på tlf svarer.Dette hold fik jeg et “No show fee” for ikke at møde op til, som jeg senere skulle diskutere med kundeservice for at få slettet.Jeg mødte op ugen efter for at snakke med dem i skranken - men der var for travlt fik jeg besked på. Så jeg kunne skrive en mail. Der var nemlig gratis adgang for alle i juli, så der var proppet med mennesker overalt. En info jeg ikke havde fået, da jeg betalte for mit medlemskab.Jeg deltog i mit første rytmik hold, og skrev derefter en mail om min dårlige oplevelse med hele opstarten, booking systemet og den svære kontakt til deres kundeservice.Jeg fik en mail tilbage, som på ingen måde var forstående, og som antydede at det ikke kunne være little house, som havde lavet en fejl. Det måtte være mig selv.Herefter bad jeg om at få pengene tilbage for mit medlemskab, og blot betale for det hold jeg havde deltaget i. Jeg havde simpelthen ikke lyst til at være medlem efter den oplevelse. Men det var ikke muligt, og jeg fik endnu engang en mail som antydede, at jeg krævede særbehandling på baggrund af min egen fejl.Det var ikke en særlig rar tone, og jeg havde egentlig bare brug for, at der var nogen som sagde “hey, vi er virkelig kede af, at du har oplevet problemer med vores system, og at vi har været svære at kontakte - det er selvfølgelig ikke i orden.Vi er også kede af, at vi ikke har fået informeret om, at der er gratis adgang i juli, det skal man selvfølgelig vide som betalende medlem”.Men det fik jeg ikke.Istedet står jeg nu tilbage med betaling for to måneders medlemskab - man er nemlig bundet løbende måned + 1 måned (hvilket står med småt under handelsbetingelser, og ikke på selve købssiden).Og jeg har faktisk ikke tænkt mig at sætte mine ben der igen, så ubehageligt synes jeg, at det har været.Så 899kr for én gang rytmik, og en rigtig dårlig oplevelse og lidt ondt i maven over tonen.
Josefine D.C c
08.01.2024
little house Østerbro
De ansatte har for travlt og der er lang ventetid for maden, som er i den dyre ende, i forhold til hvad det er. Ellers et rigtig godt koncept og godt legeområde
Malou Poulsen
17.12.2023
little house Østerbro
Vi holdt vores søns barnedåb hos Little House på Amager og dette kan varmt anbefales til andre. Stedet er fyldt op med masser af spændende legetøj for store og små som frigjorde de voksnes tid og gav ps plads og rom til at snakke sammen. Personalet var gæstfrie og meget hjælpsomme og skabte gode rammer for dagen. Kan varmt anbefale Little House til arrangementer hvor børn er inviteret.
Nina Buch-Månson
12.11.2023
little house Østerbro
Vi holdt navngivningsfest i Little House på Østerbro og var meget begejstrerede. Betjeningen var hjælpsom, sød og effektiv. Maden til de voksne fik masser af ros fra gæsterne og var perfekt afstemt. Derudover var maden til de små samt de fantastiske legeomgivelser med til at gøre det til en virkelig god dag for de mindste gæster i alderen 3-6 år, hvilket gjorde det til en dejlig afslappende oplevelse for deres forældre ☺️
MAYA 1920
10.11.2023
little house Østerbro
Min datter og jeg kan rigtig godt lide stedet. Der er god atmosfære, masser af legeplads. Der er lyst og rent. Dog er prisen lidt for høj hvor man som ikke-medlem skal betale for indgang (50./barn) selvom du spiser på caféen. Derfor 4 stjerner.

Tilføj anmeldelse

Kort

Viborggade 70B, 2100 København Ø
little house Østerbro