Møbelkompagniet Graham Bells Vej 6, 8200 Aarhus N

Møbelkompagniet





167 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag10–17
  • tirsdag10–17
  • onsdag10–17
  • torsdag10–17
  • fredag10–17
  • lørdag10–15




Møbelkompagniet Graham Bells Vej 6, 8200 Aarhus N




Om virksomheden

Møbelkompagniet.dk | Vores møbler vil med dig hjem! | Vi ved at du er modig, men er du pink, gul, blå eller lilla sofa modig? Her kan du finde dig nogle fede møbler. Vælg din favorit her, vi har hurtig levering! Vi prismatcher altid.

Kontakter

Ring til os
+4578724444
Graham Bells Vej 6, 8200 Aarhus N

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag10–17
  • tirsdag10–17
  • onsdag10–17
  • torsdag10–17
  • fredag10–17
  • lørdag10–15

Funktioner

  • Afhentning i butikken
  • Shopping i butikken
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Kønsneutralt toilet
  • Levering
  • Levering samme dag
  • Afhentning udenfor




Anbefalede anmeldelser

Kerstin Jankowski
25.01.2024
Møbelkompagniet
Jeg købte smukke stole. Vi er meget tilfredse med den gode service og kvaliteten af ​​stolene
Helene Jakobsen
14.01.2024
Møbelkompagniet
Først og fremmest .. mage til useriøs firma skal man åbenbart ikke lede længe efter. Vi venter stadig på, at modtage en såkaldt “tekstil shaver” som skulle “fikse” vores utrolig grimme sofa. En sofa vi vel og mærke kun har haft i få måneder og som allerede 3 uger efter købet begyndte at fnuller og se slidt ud. Skal jeg nævne vores spisebord, som blev købt i samme omgang.. i won’t go there..Vi har ventet i 1,5 uge nu og stadig intet modtaget ej hørt retur - det er desværre noget, som jeg kan læse mig til er et tilbagevendende problem hos Møbelkompagniet. Kundeservice.. not so much.Firmaet sælger produkter af tydelig ringe kvalitet, og tager ikke ejerskab, så snart der reklameres. Øv…
Ditte Sophie Phillis Storm
13.01.2024
Møbelkompagniet
De lyver og bedrager!Forfærdeligt oplevelse. Først får jeg et spisebord hvor fold-ud pladens beslag er gået i stykker - og jeg kan se at det har været pakket ud før (sammenlignet med det næste bord jeg får) - jeg ringer og taler med et par stykker i “kundeservice”, sender billeder, og efter et par uger, så for jeg et nyt bord leveret, og de ta’r det andet med.Desværre stopper det ikke her. Denne gang er pladen i orden, men da jeg skruer det ene bordben på - med håndkraft og som anvist i manualen - så flækker det stykke træ, som sidder og skal holde bordbenet! Jeg ringer igen og sender igen billeder, og så modtaget jeg en mail om at jeg må lime træstykket sammen for det kan kun ske hvis man skruer for hårdt….! og at der også står at man ikke må bruge skruemaskine…!Jeg ringer i igen og forklar at jeg IKKE har bruge andet en den Umbraco nøgle der var med, de får det også i en mail, men de er ligeglad, og i en mail modtaget i dag 5/10-23! holder de fast på at det er min skyld, og jeg må lime træklodsen!ALDRIG i mit liv er jeg blevet behandlet så dårligt hos en leverandør!Jeg kommer selvf til at går videre med det, men hvor er det spild af min kostbare tid.KØB IKKE HOS MØBELKOMPAGNIET!
Heidi C. Nielsen
19.12.2023
Møbelkompagniet
Jeg havde ikke forventet at få en så useriøs og uprofessionel behandling fra Møbelkompagniet, men jeg kan læse her på Google, at jeg desværre ikke er den eneste.Jeg har d. 12. juli købt en sofa, bestilt levering og betalt ekstra for at få 2-mand til at bære min sofa op, hvilket har vist sig at skulle forkludre leveringen af min sofa.Jeg har indtil videre måtte tage fri fra job 2 gange (midt i en ferieperiode, hvor det ikke bare" lige er til at få fri
Cecilia Hansen
25.11.2023
Møbelkompagniet
Vil aldrig anbefale andre at købe sofa her!Jeg bestilte en sofa for flere måneder siden, da den så ankommer er stoffet langt fra som fremvist på hjemmesiden men jeg går med til det da jeg havde ventet længe på sofaen… Sofaen kan slet slet ikke komme ind ad døren og mændende sagde også at dette var et problem de havde støt på flere gange med præcis denne model sofa da døren enten skal kunne tages helt af eller have en dobbeltdør… jeg kontakter kundeservice som var rigtig søde som forklarede at pengene først skulle sendes retur til mig før at jeg kunne bestille en ny sofa hvilket kunne tage op til 14 dag - Det var så fint og jeg ventede spændt på at kunne bestille en ny!14 dage går og der kommer ikke nogle penge… så kontakter jeg igen kundeservice efter der er gået 1 mrd uden nogle penge er sendt retur hun siger at hun sender dem retur med det samme, dog går der alligevel endnu en måned så jeg kommer i kontakt med en ny som undskylder meget og får endelig oprettet en ny returJeg havde sådan set mig lun på at jeg skulle købe en anden sofa fra jer men det bliver ikke før der er rettet op de fejl i laver!Mvh en utroligt skuffet kunde
Sofie Jessen
23.11.2023
Møbelkompagniet
En rigtig dårlig oplevelse hele vejen igennem med levering af det forkerte modul to gange i træk, lang ventetid og utilstrækkelig mulighed for kompensation herfor. Opslidende at komme igennem til kundeservice hvor ingen vil tage ansvar, og hvor aftaler om at ringe tilbage ikke bliver overholdt. Vi har endt med at returnere hele sofaen da vi skulle vente yderligere 8 uger på sidste modul og dette efter fejllevering to gange.
Johanne Bilde
14.11.2023
Møbelkompagniet
Min sofa blev aldrig leveret.Jeg fik ved bestilling besked om at sofaen blev leveret den 20. oktober 2023. Jeg modtager efterfølgende en SMS, hvorefter jeg skal vælge den ønskede leveringsdato. Jeg vælger den 20. oktober.Den 20. oktober blev sofaen ikke leveret. Jeg ringer til Møbelkompagniet og får besked om, at der er sket en fejl, og at en anden kunde har fået leveret sofaen. Jeg kan tidligst få leveret sofaen den 17. november.Jeg får ikke anden besked og ingen kompensation. Det er enormt frusterende.Jeg skal have huset fuld af gæster og har ingen møbler.Jeg har aldrig oplevet så dårlig service, og jeg kan ikke anbefale nogen at handle hos Møbelkompagniet.
Mathias Overby
12.11.2023
Møbelkompagniet
Elendig oplevelse med Møbelkompagniet. Bestilte en modulsofa efter at have set den i showroom, de leverer et forkert modul. Må vente en uge og tage fri fra arbejde endnu en dag, hvor de kommer og bytter modulet til et andet forkert modul. Herefter informerer de om at der nu vil være 8 ugers leveringstid på det rigtige. Vi vælger at returnere det hele, da de ikke kan give noget kompensation for bøvlet. Må tage fri endnu en dag for at returnere, hvor de så har glemt at bestille transport. Alt i alt en virkelig dårlig oplevelse, dårlig kundeservice og dårlig hjælp når det gik skævt.
Martin Andersson
11.11.2023
Møbelkompagniet
Har købt en hylde der.. og de liver den ville komme ind for 12 dage .. nu køre vi på 2 mdr og har først fæet en besked på hylden er på vej indfor 12-14 dage

Tilføj anmeldelse

Kort

Graham Bells Vej 6, 8200 Aarhus N
Møbelkompagniet