StayOnline ServicePartner A/S Gefionsvej 6B, 3400 Hillerød

StayOnline ServicePartner A/S





52 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag09–17
  • tirsdag09–17
  • onsdag09–17
  • torsdag09–17
  • fredag09–16
  • lørdagLukket




StayOnline ServicePartner A/S Gefionsvej 6B, 3400 Hillerød




Om virksomheden

Autoriseret Apple værksted i København & Aalborg » StayOnline.dk | Vi er et af Danmarks bedste og eneste autoriserede Apple værksted. Kom ind til vores walk-in shop i København eller Aalborg og få et tilbud på din reparation.

Kontakter

Ring til os
+4570242525
Gefionsvej 6B, 3400 Hillerød

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag09–17
  • tirsdag09–17
  • onsdag09–17
  • torsdag09–17
  • fredag09–16
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

Alex Jakobsen
12.02.2024
StayOnline ServicePartner A/S
Kom forgæves.Over telefonen var alt muligt.Da jeg kom derned kunne de ikke noget som helst og ville ikke skifte en skærm fordi en sensor var gået i min mac. Mærkeligt
Max Jensen
11.02.2024
StayOnline ServicePartner A/S
Virkelig hurtig og god service (skift af skærm til iPhone).
Rasmus Madsen
03.01.2024
StayOnline ServicePartner A/S
Hvis man er Apple servicecenter bør man som minimum have en Apple certificeret attitude i sin tilgang til kunderne. Der var ingen hjælp eller på anden måde support til at få løst ens problem. Serienummer blev slået op og det blev hurtigt forklaret at enheden var 1 måned udenfor service-program fra Apple. Ingen spørgen ind til noget eller hjælp til at få fat i de rette personer hos Apple så evt. tvist kunne løses. Det var som udgangspunkt nej med nej på. Fair nok at den var ude over Service-program der løb 3 år, men der var måske en grund til det? Måske man som Apple certificeret sted skulle have givet sig tid til at høre på hvad kunden sagde? måske man skulle forslå noget frem for at stå bag en skranke, slå et serienummer op og sige nej. Og til info ved kontakt til Apple blev tvisten løst og enheden repareret under support garantien. Fordi det gav mening. Service og support ville være en god ting når man hedder ServicePartner!" God fornøjelse med jeres forretning."
Rasmus Kelbæk
22.12.2023
StayOnline ServicePartner A/S
Jeg havde en ældre MacBook Pro, som skulle have nyt batteri, samt topcase. Efter åbning af maskinen, kunne teknikeren konkludere at der havde været en væskeskade og de kunne derfor ikke give garanti på undskiftningen. Samtidig har Thomas undersøgt maskinens opgraderingsmuligheder og kunne se at den i den kommende tid vil blive uddateret.En mindre investering i at puste liv i en ældre computer må resultere i at jeg køber en helt ny.Prisen for diagnosen, er en lille udgift sammenlignet med hvad jeg havde i vente.Det er den bedste computer-service, jeg til dato har oplevet. Selvom det var et mindre indgreb, ved jeg hvem jeg vil gå til i fremtiden, når jeg får problemer med min computer!Tak Thomas og Hørsholm-holdet (Hillerød)
Helle F
01.12.2023
StayOnline ServicePartner A/S
Meget imødekommende personale. Fik sat nyt tastastur på computer på et par dage - alt fungerede perfekt. Kan klart anbefale stedet ud fra min oplevelse!
anne marie healing
15.11.2023
StayOnline ServicePartner A/S
Fantastisk service af min søns Macbook gennem Nem Forsikring. Vi modtog emballage med frankering, sendte pakken mandag og modtog den reparerede Macbook torsdag morgen samme uge, computeren var forøvrigt også rengjort.Det er simpelthen fantastisk service :)
Lucca Jonsman
14.11.2023
StayOnline ServicePartner A/S
Skulle have skiftet batteri på min MacBook, og de ville have 6000 kr. for det. Man kan købe en ny til 10.000! Jeg afviste deres tilbud og fandt et andet sted som kunne gøre det samme til 1995 kr.
Stine Loftager
14.11.2023
StayOnline ServicePartner A/S
Super god service, som får mine bedste anbefalinger!
Michael Andersen
12.11.2023
StayOnline ServicePartner A/S
Ren snak Ingen bøvl .Angående reperation af laptop .Hurtigt svar på mail.
Frederik E Nielsen
11.11.2023
StayOnline ServicePartner A/S
Er normalt ikke fan af at skrive dårlige anmeldelser. Men behandlingen her, den var simpelhent ussel, både ifh til kontakt og levering.Men får så også tilbage leveret en pc, som knirker og knager, og er beskidt.Det skal siges at pc’en var knap 1 mdr gammel da den blev sendt ind, og hverken knirkede eller knagede eller var beskidt.Nu er jeg i et dilemma, nytter det at brokke sig og sende den ind igen? Hvad har de tænkt sige at gøre ved det, og skal jeg undvære den i en mdr igen?

Tilføj anmeldelse

Kort

Gefionsvej 6B, 3400 Hillerød
StayOnline ServicePartner A/S