FlixBus Danmark ApS Marselis Blvd. 1, 8000 Aarhus

FlixBus Danmark ApS





52 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag09–18
  • tirsdag09–18
  • onsdag09–18
  • torsdag09–18
  • fredag09–18
  • lørdagLukket




FlixBus Danmark ApS Marselis Blvd. 1, 8000 Aarhus




Om virksomheden

Billige busrejser | FlixBus |

Kontakter

Ring til os
+4532729386
Marselis Blvd. 1, 8000 Aarhus

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag09–18
  • tirsdag09–18
  • onsdag09–18
  • torsdag09–18
  • fredag09–18
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Handicaptoilet
  • Kørestolsegnede siddepladser
  • LGBTQ+-venlig
  • Sikkert sted for transkønnede




Anbefalede anmeldelser

Amanda Cathrin Bäckström
27.01.2024
FlixBus Danmark ApS
Jeg har efterhånden kørt med FlixBus et par gange og oplever at der altid er noget i vejen, vitterligt hver gang. Indtil nu har jeg bare bidt det i mig, men nu må det faktisk komme frem.1. Selvom i har busser der kører igennem flere lande, så har jeg mange gange oplevet at bussens chauffører (og hjælpere) ikke kan tale så meget som et ord på engelsk og er derfor helt ubrugelige for enhver rejsende der ikke er fra tyskland. Personalet skal kunne snakke sammen med dem de transporterer, svare på spørgsmål, etc, og det er umuligt når de ikke kan tale engelsk. det er absurd.2. Bussens internet virker oftest ikke, ellers så er det ekstremt langsomt3. Billetter og sidepladser bliver ombooket uden den rejsendes tilladelse. Vi har lige booket to billetter (og betalt for specifikke sæder), og har modtaget en email at den ene af os (vi var to der har booket sæder ved siden af hinanden) er blevet flyttet til den anden ende af bussen. Ved samtale med kundeservice blev jeg mødt af en inkompetent medarbejder der kun svarede der er intet jeg kan gøre" og at det åbenbart er systemet der har kontrollen over sædeplacering selv hvis de vælger en anden bus end den der originalt var tildelt rejsen. Det kunne være at det system skulle opdateret og blive noget mere intelligent så det kan forstå fundamentale aspekter som sæder der er booket sammen under samme booking og betaling. Det virker helt absurd at det ikke skulle kunne det. Medarbejderen kunne ikke fikse problemet manuelt
Marie Liv Stenholt
20.01.2024
FlixBus Danmark ApS
Klart en billig transportmulighed, de overholder dog ikke altid tiden, eller de pauser som burde være der. Deres kundeservice er virkelig ikke særlig fuldført. De er svære at komme i kontakt med og gør ikke meget for at svare på spørgsmål.
Per Iversen
28.12.2023
FlixBus Danmark ApS
Ingen tilbagebetaling - kun vouchers - hold jer væk fra Flixbus!Jeg annullerede 2 billetter til Berlin d. 14/03. Dette var på baggrund af følgerne:1: Regeringen og Udenrigsministeriet henviste d. 13/03 til, at de frarådede unødvendig udrejse af Danmark. Derudover var dele af Tyskland mørkeorange i Udenrigsministeriets rejsevejledning, og blev sidestillet med Norditalien. På daværende tidspunkt havde flere lande endvidere lukket deres grænser for danskere.2: Flere lande havde indført udgangsforbud.3: Et forbud om udrejse af Danmark var fortstående. Det var klart, at lukningen af de danske grænser ville blive en realitet, spørgsmålet var blot, hvornår det ville træde i kraft.Jeg fik en voucher på beløbet, minus annulleringsgebyr, der er gældende 12 måneder frem.Da jeg efterfølgerne kontaktede FlixBus, der på ingen måde vil tilbagebetale beløbet, og fik gentagende gange smøren om deres handelsbetingelser.Dette er en ualmindeligt dårlig kundeservice, og total mangel på situationsfornemmelse. Jeg håber denne virus og efterspilet bliver jeres undergang, for verden ville være bedre tjent uden jeres beskidte forretning.I er anmeldt til Forbrugerklagenævnet, min rejseforsikring og tippet om til Ekstra Bladet!
Sebastian Loeschcke
26.12.2023
FlixBus Danmark ApS
Flixbus har aflyst min rejse fra Aarhus til Berlin 3 gange, hvoraf det var muligt at ombooke til en ny afgang samme dag 2 af gangene. Den 3. gang var dette ikke længere muligt og jeg har nu ikke mulighed for at finde en ny rejse her kort før jeg skulle have været afsted. Flixbus har ikke givet nogen forklaring på aflysningen og de er ikke til at komme i kontakt med. Dog kompenserer de billetprisen, som jeg betalte for over en måned siden, hvilket overhovedet ikke matcher priserne på billetter man kan købe på nuværende tidspunkt.Jeg synes, at det er vildt, at de kan tillade at aflyse 3 gange og så ikke give en bedre kompensation her 5 dage før afrejsedatoen. Derudover giver de en dårlig kundebetjening og forsøger ikke at hjælpe en.
Lars Bisgaard Schmidt
18.12.2023
FlixBus Danmark ApS
Synes Flixbus leverer rigtig god service til prisen!! Punktlighed, fornuftig bus, ok internetforbindelse og let bestilling. Måske lidt kaotisk ved afgangen ved Ingerslevsgade, Kbh hvor der er mange afgange samtidigt men bestemt til at finde ud af. Vil helt sikkert benytte Flixbus fremadrettet.
Camilla Hansen
30.11.2023
FlixBus Danmark ApS
Har kørt nu 6 gange mellem København og Berlin, booker altid den korteste tur på 7 - 8 timer Gedser-Rostock men bliver (på nær en gang) uden advarsel sendt på den lange tur via Rostock og ned til Rødby-Puttgarten som forlænger turen til 13 Timer i stedet for 7 !!!!!!! Virkelig dårlig stil... snyd og bedrag.
Jakob Kloppenborg
24.11.2023
FlixBus Danmark ApS
Elendig service. De aflyser min rejse, hvilket er ok. Jeg kan dog ikke få mine penge retur, på trods af, at DE aflyser min rejse. Jeg kan få en voucher til en anden gang (Hvorfor skulle jeg rejse med dem igen?), hvor de er frække nok til at trække et aflysningsgebyr, selvom de aflyser rejsen og ikke mig selv.Som kunde står man tilbage med indtrykket af dårlig service og at kunden ikke er det vigtigste. Hvordan kan jeg betale for noget, men ikke se skyggen af den vare jeg betaler for? Mærkeligt koncept.
Cecilie Schulz
16.11.2023
FlixBus Danmark ApS
Bemærk at flixbus forholder sig retten til at udsætte din tur 2 DØGN! Ingen penge tilbage. De forklarer en dette under et døgn før afgang, for at sørge for at man er rigtigt presset.
Adam Rasmussen
11.11.2023
FlixBus Danmark ApS
Det er fuldstændig umuligt at kommer igennem til kundeservice. De ligger på hver gang man ringer.Man få af vide at man klan finde alle informationer på hjemmesiden og så ligges der på. Meeeeeeen det kan man ikke.Absolut sidste gang jeg bestiller en rejse med det gøglerforetagene!!

Tilføj anmeldelse

Kort

Marselis Blvd. 1, 8000 Aarhus
FlixBus Danmark ApS