PerformanceArt Frederikssundsvej 188, 2700 København

PerformanceArt





30 Anmeldelser
  • søndag10–14
  • mandag16.15–21.30
  • tirsdag10–21.30
  • onsdag17–21.30
  • torsdag17–21.30
  • fredag09–18.30
  • lørdag09–13




PerformanceArt Frederikssundsvej 188, 2700 København




Om virksomheden

PerformanceArt |

Kontakter

Ring til os
+4525617756
Frederikssundsvej 188, 2700 København

Åbningstider

  • søndag10–14
  • mandag16.15–21.30
  • tirsdag10–21.30
  • onsdag17–21.30
  • torsdag17–21.30
  • fredag09–18.30
  • lørdag09–13

Funktioner

  • Velegnet til børn




Anbefalede anmeldelser

Lisbeth Bandres
03.02.2024
PerformanceArt
Undervisningen og faciliteterne er fine. Men det er bestemt ikke et godt sted for børn at gå.For 520 kr. om måneden kan børnene deltage på de forskellige hold, der er for deres aldersgruppe (for vores 7-årige datter er det 3 om ugen). Og det lyder jo som et godt tilbud, der giver én stor fleksibilitet. Men det har for os vist sig at være nærmere det modsatte.Det skyldes mest, at der er nogle meget strenge og ufavorable regler.Man skal melde sig til et hold i forvejen via et bookingsystem. Er der kun ét barn tilmeldt bliver timen aflyst. De situationer opstår ret tit, da der ikke går så mange børn der. Så du er altså ikke garanteret den undervisning, du betaler for.Bliver læreren syg, er timen ligeledes aflyst. I de situationer får man ikke en besked, men må møde op på skolen for at finde ud af, at det er aflyst.Bliver dit barn sygt, er det ikke til at komme i kontakt med dem for at fortælle, at man ikke kommer. I de situationer skal man så betale en bøde på 75 kr.Så det, der ligner et fint og fleksibelt tilbud, ender med et blive en dyr og skuffende omgang.
Josefine Hjordie
27.01.2024
PerformanceArt
Seriøst den værste kundeservice ever! Jeg opsagde mit medlemskab i sidste måned og der står klart og tydeligt at jeg kan træne i opsigelsesperioden, efter som jeg først ville blive meldt ud fra 1. Juni. Helt fint, jeg prøver derfor at gå ind i appen og booke nogle timer, men den virker pludselig ikke. Fra dagen jeg har meldt mig ud, kan jeg ikke længere booke timer, men skal stadigvæk betale !!! Sendte en mail for 2 uger siden, intet svar og de har nu opkrævet mig penge for en medlemskab jeg ikke kan bruge! Synes seriøst det er noget være bondefangeri. Man kan ikke få fat i nogen og deres telefonnummer virker ikke. Siden d. 12 april har jeg ikke kunne træne, men de har stadigvæk taget mine penge, det så lige 523 kr jeg er blevet snydt for. Aldrig brug dine penge her. Ellers synd for der er nogle gode trænere…
Tina Laursen
27.01.2024
PerformanceArt
Meget ringe oplevelse for noget tid siden (2017), da min datter på 6 år efter et par prøvetimer, skulle starte på hold.Ingen fornuftig mailkontakt - dvs intet svar på mange mails om hold, betaling, regninger og et par klager over at jeg ikke fik svar..Derefter modtog jeg en regning for hold, som min datter ikke havde deltaget i - samt 3 mdr, hvor min datter ikke deltager, da dette er opsigelsesperioden.Ejer af studiet har aldrig taget kontakt, men bare sendt yderligere faktura.Jeg var så helt igennem skuffet allerede i januar, at jeg opsagde" medlemskab med omgående virkning
Andry Noriega
22.01.2024
PerformanceArt
Den dyreste fritidsaktivitet mit barn har deltaget i. Ekstremt dårlig kundeservice generelt set. Manglende principper for arbejde med børn. Kan på ingen måde anbefales.Da min datter startede til dans hos Performance Art tilbød de en masse forskellige hold, som hun frit kunne deltage i hver uge for vores abonnementspris. Det var en ret høj månedlig pris, men lignede også et rigtigt godt udbud.Men kort tid efter blev to hold fjernet fra planen, mens et tredje ændrede tidspunkt fra 18 til 19. Dette blev på ingen måde varslet eller forklaret, ligesom det ikke medførte nogen ændring i abonnementsprisen, til trods for at udbuddet af hold jo nu var blevet væsentligt svækket.Jeg forsøgte at klage til danseskolen over det, men de var på ingen måde lydhøre og jeg blev blot mødt med svaret “det har jeg ikke tid til”, hvilket generelt har været beskeden, når der har været problemer eller tvivlsspørgsmål.Jeg fik nok af stedet en eftermiddag, da min datter skulle til dans efter SFO.Da jeg hentede hende i SFO, var hun kommet alvorligt til skade med hovedet efter at være faldet af et klatrestativ umiddelbart inden jeg hentede..Vi tog selvfølgelig hjem i stedet for til dans, og jeg forsøgte at finde en måde at afbestille timen. Det er ikke muligt at komme i telefonisk kontakt med skolen på dette tidspunkt, faktisk er der kun et par timers tidsrum om ugen, hvor man kan tale med dem om de mange administrative problemer, og det skal ske ved personligt fremmøde.Jeg tog derfor over på skolen for at forklare situationen, da vi bor få hundrede meter derfra. De var som sædvanlig overhovedet ikke lydhøre og opkrævede en bøde for udeblivelse.Inden for en måned havde de selv to gange aflyst et hold på grund af sygdom, men der var ingen form for fleksibilitet eller forståelse over for et barn, som var kommet til skade lige op til holdstart.Jeg besluttede mig for at opsige vores abonnement, men fik at vide, at det kun kunne lade sig gøre på et bestemt tidspunkt: I deres smalle administrative vindue.Da jeg kom tilbage på det rigtige tidspunkt, kunne jeg igen ikke opsige, fordi jeg ikke havde sygesikringskort med.Tredje gang var lykkens gang, og da jeg kom tilbage på det rigtige tidspunkt med sygesikringskort i hånden, lykkedes det mig endelig at få opsagt vores abonnement. Her var der dog ikke noget behov for at se sygesikringskortet, som de ellers havde været ufravigelige omkring gangen inden.Jeg havde meldt mig ind i deres Facebook-gruppe, mens vi var medlemmer af skolen, og 4 måneder efter udmeldelsen ser jeg pludselig et billede på deres Facebook-side.Billedet er af en pige fra deres poledancing-hold - ikke min datter - som hænger på stangen i bare trusser på med spredte ben i en meget uheldig vinkel.Jeg skrev en personlig besked til dem og forklarede, at jeg fandt det meget upassende at lægge op i sådan et offentligt forum, og at sådan et billede nok burde være fravalgt.Dagen efter fik jeg en email fra danseskolen, hvor der stod, at jeg havde et udestående hos dem. “Vi må anmode om din betaling straks, for at undgå rykkergebyr”, stod der blandt andet. Dette brev kom altså fire måneder efter vores opsigelse, og sjovt nok dagen efter, at jeg havde gjort opmærksom på det upassende billede på Facebook.Alt i alt vil jeg på det kraftigste anbefale, at man finder et andet sted, hvis ens børn ønsker at gå til dans.
Tim Magnussen
20.01.2024
PerformanceArt
Ved ikke hvordan det er for voksne at gå der men for.børn vil jeg ikke anbefale det.
Heidi Riis
13.12.2023
PerformanceArt
Jeg synes PerformanceArt er et hyggeligt studie, med en god omgangstone og gode faciliteter, hvor ung såvel som den mere modne har mulighed for at blive udfordret. Jeg er selv meget begejstret for “stram op” og “Zumba” som udfordrer mig og gør mig “glad i låget”.Jeg kan varmt anbefale PerformanceArt :-)
Anne Mailund
02.12.2023
PerformanceArt
Enormt ubehagelig oplevelse. Mange timer bliver aflyst og de fleste dage er næsten alle timer aflyste og det går ud over ens træning. Hvis man kommer til at melde sig til et hold derinde hvor der ikke er andre tilmeldte 4 timer før (men det stadig er muligt at tilmelde sig på app’en), så kommer man til at betale 75 kr. i bøde, og der er ingen fleksibilitet eller forståelse fra studiets side. Det bliver hurtigt en dyr ‘fornøjelse’ ikke at komme til at træne.Da jeg så ønskede at opsige mit medlemsskab hos dem, stoppede de med at svare på mine mails, svare på facebook og tog ikke telefonen. Jeg prøvede at ringe stort set alle tider på dagen i løbet af en måned og først da vi dukkede op i studiet for at melde mig ud var der en enorm uhøflig og nedsættende tone fra ejeren, Malene Riis. Endelig er jeg blevet meldt ud, men man kan ikke slette sine kortoplysningerne igen via hjemmesiden.Jeg kan bestemt ikke anbefale nogen dette polestudie. Heldigvis findes der mange andre tilbud i København som forhåbentlig har en langt bedre kundepolitik.
Rikke Rasmussen
18.11.2023
PerformanceArt
Dejligt sted, følte mig meget velkommen og instruktørerne er meget imødekommende. Undervisningen er for alle, så selvom du ikke er den største danser, så kan man sagtens være med. Instruktørerne er dygtige og har fokus på at alle får noget ud af det, selvom alle er på forskelligt niveau. Kan klart anbefales.
Cecilly Engelhardt
16.11.2023
PerformanceArt
Meget dårlig oplevelse. Det var stort set umuligt at få lov at melde sig ud igen og de har en ubehagelig adfærd overfor deres kunder. Kan bestemt ikke anbefales. Pas på med at melde jer ind - deres procedurer er bestemt uprofessionelle.
ADRIANNA
13.11.2023
PerformanceArt
Anebalfer ikke.Jeg fik mange rykker pga. forsinket betaling, dengang jeg var i udlandet og jeg kunne ikke opsige mit abonnement online. Desværre kom jeg til at betale for meget, altså over 1000 kr for meget. Jeg har overført penge på deres Mobilepay, og bagefter har de trukket flere penge fra min konto, selvom jeg har betalt min gæld før via MobilePay. Jeg har skrevet så mange gange til PerformanceArt og jeg har bedt dem at overføre mine penge tilbage, fordi jeg kom til at betale for meget. Jeg har også sendt dem beviser på at de har trukket alt for mange penge. De svarede ikke og jeg har kontaktet dem for over 2 måneder siden. Jeg har aldrig oplevet sådan en service og jeg har aldrig været snydt så meget.

Tilføj anmeldelse

Kort

Frederikssundsvej 188, 2700 København
PerformanceArt