King's Sushi Vestergade 10, 5700 Svendborg

King's Sushi





694 Anmeldelser
$$
  • søndag12–22
  • mandag12–22
  • tirsdag12–22
  • onsdag12–22
  • torsdag12–22
  • fredag12–22
  • lørdag12–22




King's Sushi Vestergade 10, 5700 Svendborg




Om virksomheden

King's Sushi Restaurant – Svendborg – Sushi Restaurant i Svendborg – Ad Libitum Sushi i Svendborg – Takeaway Sushi i Svendborg |

Kontakter

Ring til os
+4562202888
Vestergade 10, 5700 Svendborg

Åbningstider

  • søndag12–22
  • mandag12–22
  • tirsdag12–22
  • onsdag12–22
  • torsdag12–22
  • fredag12–22
  • lørdag12–22

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Levering
  • Afhentning udenfor
  • Toilet
  • Takeaway
  • Spisning på stedet
  • Alkohol
  • Kaffe
  • Sen aftensmad
  • Små retter
  • Stærk spiritus
  • Vin
  • Øl
  • Frokost
  • Aftensmad
  • Dessert
  • Siddepladser
  • Hyggeligt
  • Uformel
  • Grupper
  • Bordreservation
  • Familievenlig
  • Højstole
  • Velegnet til børn
  • Børnemenu
  • Catering
  • Kontaktfri levering
  • Buffet




Anbefalede anmeldelser

Lassemilling
30.01.2024
King's Sushi
Vi ventede 1 time på forretterne, efter endda og henvende sig 2 gange ved kassen, da vi endelig fik maden havde de glemt over halvdelen… det var umiddelbart et fælles tema for resten af aftenen, da de blev ved med at glemme diverse ting fra bestillingerne. Derudover anvender de en robot som tjener som skøjter rundt og ikke er programmeret ordentligt… sikke en service.
Dasha Afigenova
28.01.2024
King's Sushi
Jeg købte 4 portioner sushi og fik 1 portion sauce og ingefær, selvom jeg regnede med 4 personer. De anmeldte heller ikke i første omgang osten... det føltes som om de ville spare penge på mig. Dette er ubehageligt, og pigen ved kassen opførte sig ubehageligt
Belinda Viking Kliem
01.01.2024
King's Sushi
Kings var det første sted min kæreste og jeg spiste sammen ude for cirka 1,5 måned siden. Og det er den eneste årsag til at stedet ikke får 1 stjerne kun. Der var maden genial, servicen var fantastisk og overall var der intet at brokke sig over. Vi havde så en sjælden børnefri dag i går fredag, og kørte hele vejen fra Nyborg for at spise der igen. De havde super travlt hvilket vi har forståelse for. Men for det første så måtte vi selv ind og bede om spisepinde efter forretten var kommet. Igen de havde travlt det så tog vi ikke så tungt. Vi ventede derefter en time uden at få vores mad og gik selv ind for at spørge hvad der skete (vi tænkte måske de bare er overbebyrdede hvilket ville være okay) men vi får så at vide at de har kommet til at give vores mad til et andet bord men det andet bord har ikke rørt det endnu hvis vi gerne vil have den tilbage? At maden er blevet givet til et andet bord kan ske men 3 ting var forkert her1. Hun vidste uden at kigge på computeren at det var sket og virkede totalt ligeglad.2. Eftersom hun tydeligvis vidste det var sket var vi ret forargede over at ingen har fortalt os at vores mad ikke var på vej.3. Vi var ret chokerede over at de ikke bare var gået i gang med at lave vores mad igen men bare tilbød os mad fra et andet bord, som de åbenbart vidste ikke havde rørt den endnu.Vi fik så at vide vi måtte bestille det igen og da vi så genbestilte kom det ud efter 2 minutter maks og da vi smagte på det var det tydeligt det havde stået. Vi var ret overbevist om de bare gav os maden fra det bord alligevel. Hvilket gjorde vi stoppede der og mistede al appetit. Både kæresten og jeg har dårlig mave i dag også.Eneste positive jeg gerne vil nævne fra i går er at jeg havde godt selskab og så den unge gut der kom med vores mad. Han havde intet med de andre situationer at gøre og han var i sig selv en absolut fornøjelse når han kom med maden. Ville ønske jeg kendte hans navn for han får 6 ud af 5 stjerne for hans gode service og behagelige måde at være på.
Kaja Graversen
28.12.2023
King's Sushi
2. Gang på en md. Jeg nu har været der. 1. Var det super lækkert.Men nu her 2. Gang. Skuffende, lidt smagløst. Og oplevede flere gange sushi stykker faldt fra hinanden. Æv
Line Bertelsen
09.12.2023
King's Sushi
Inden man bestiller BURDE man få at vide, at det man IKKE SPISER, KOSTER 25 KR PR STK MAD!!!!Til forslag kunne man få det man ikke kan spise, få med sig hjem i en bakke til 5-10 kr fx
Gustav Tolnov-Andersen
14.11.2023
King's Sushi
Vi er en gruppe på 11 som lige har været udsat for et forsøg på at røvrende os… Vi fik serveret mere og mere sushi selvom vi ikke havde bestilt det! Og så tænker i nok hvad er det dårlige ved det? Jo ser du, for hvert stykke du ikke spiser skal du betale 10kr! Vi føler os godt og grundigt røvrendt, men restauranten kunne heldigvis ikke få skovlen under os, da vi havde masser af plads i maven. Det var første og sidste gang vi har besøgt dette sted… medmindre i giver næste gang ;)
Hr. Havesax
13.11.2023
King's Sushi
Meget positiv oplevelse med venlig betjening og sushi m.m. af god kvalitet. Syntes det er et godt valg, at de satser på det ene koncept med all you can eat". Det fungerer godt med bestilling
Helle Trommer
11.11.2023
King's Sushi
Skønt sted. Fantastisk sushi... dog var der lige lovlig meget uro lørdag aften. Der var et stort fødselsdags selskab, og en gruppe med 4 tøser der var meget højrøstede... der var mange mennesker. Maden kom virkelig hurtigt efter bestilling, alle tre gange. Og servicen var helt i top. Sød betjening. Det er ikke sidste gang vi spiser der. TAK.

Tilføj anmeldelse

Kort

Vestergade 10, 5700 Svendborg
King's Sushi