Netto Nymarksvej 39B, 7000 Fredericia

Netto





340 Anmeldelser
  • søndag07–22
  • mandag07–22
  • tirsdag07–22
  • onsdag07–22
  • torsdag07–22
  • fredag07–22
  • lørdag07–22




Netto Nymarksvej 39B, 7000 Fredericia




Om virksomheden

Attention Required! | Cloudflare |

Kontakter

Åbningstider

  • søndag07–22
  • mandag07–22
  • tirsdag07–22
  • onsdag07–22
  • torsdag07–22
  • fredag07–22
  • lørdag07–22

Funktioner

  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Kreditkort
  • Levering
  • Glasflasker
  • Metaldåser
  • Plastikflasker




Anbefalede anmeldelser

Jørgen Leon Knudsen
10.02.2024
Netto
Etableret i en tidligere industribygning, der også rummer en Super Brugs
RV EU 16 CAMPER
27.01.2024
Netto
Over priser som alle supermarkeder har i øjeblikket
Lissi Jakobsen
23.01.2024
Netto
Mit indkøbs sted hjemme i fredericia
Henning Hansen
22.01.2024
Netto
Sagen starter med at der bestilles et skur, som så først kan leveres 14 dage efter. Jeg ringer sidste fredag og afbestiller ved en mandlig kundeservicemedarbejder, som mener det ikke er noget problem. Dagen efter trækkes mine penge og der kommer mail om at varen er sendt, altså om lørdagen. Om mandagen holder der en fragtmand på leveringsadressen, da jeg kommer for at slå græs, og chauffør beder om kvittering, hvortil jeg siger at jeg ikke bor der og jeg ved varen er afbestilt. Til det siger chaufføren at han så nok kommer tilbage og henter det en gang, og kører uden varen. Jeg kontakter så kundeservice da jeg kommer hjem og beder om mine penge, hvilket jeg ikke kan få ifølge Stephanie. Dagen efter rykker jeg for penge, men det kan Veronica heller ikke sørge for. Alle lover at ringe tilbage men ingen gør det. Onsdag er det så Maria, som ifølge hende selv, er den rigtige at tale med. Hun skal såpludselig til at undersøge sagen forfra og lover at ringe besked samme dag, hvilket så heller ikke sker. Torsdag ringer jeg op igen og får fat i en Maria, som så ikke kender til sagen så det må have været en kollega, men ved at læse i sagen er det pludselig hende selv alligevel der har sagen dagen før, og påstår at hun har arbejdet med sagen hele den foregående dag, men kan så ikke huske det dagen efter (tankevækkende ) Nu skal hun så undersøge det med jurister, hvortil jeg spørger om hun nu har de nødvendige oplysninger, hvilket hun er sikker på hun har. Efterfølgende kom der teamkoordintor, Line, men hun kørte bare videre som Maria at Bilka intet kunne gøre. I dag ringer hun så tilbage og fortæller at henden jurister er enige om jeg har fejlen over skuret er leveret, og jeg ikke kan få mine penge retur. Jeg spørger hende ang. det fragbrev hvor der står at varen må stilles uden kvittering for afsenders ansvar og risiko, hvilket hun så ikke kender til, på trods af hun var sikker på hun havde de oplysninger hun skulle give til jurister, men som så ikke var tilfældet. Nogen gange er det bedre at lytte end gentage sig selv og fortælle at jeg vil ikke høre på du taler sådan til mig, for så ligger jeg på.Hvordan kan jurister gå imod det skriftlige materiale, som de vel har fået da de undersøgte sagen med fragtmand og leverandør? Sagen er kun afgjort ud fra de mangelfulde oplysninger kundeservice har givet juristerne, og derved er det nemt at Bilka får ret. Jeg mener nu nok at sagen skal belyses fra to sider for der er oplysninger til at løse en sag.Jeg nævnte også for Maria at jeg gerne ville have kopier af de mails hun havde fra leverandør, fragtmand og jurister, hvilket hun lovede, men da hun så ville til at smide røret på, nævnte jeg det igen og så havde hun ikke sagt det. Hun har nogle problemer med hukommelsen, hvilket tydeligt fremgår af indholdet i denne mail. Jeg skulle bede om materialet så jeg kunne eftersende kopierne til poiltianmeldelsen, så poliet kunne behandle sagen efter gældende regler i landet og ikke kun med oplysninger fra en part. Nu har I haft mine penge i en uge, som jeg ser frem til at få d.d. med renter og lignende for al den tid jeg har brugt på en kundeservice der ikke helt er gearet til at tage sig af sager.15212203Henning
Dennis Vicedal
03.01.2024
Netto
Min oplevedele af det her sted, er virkelig dårlig. Var der nede med nogen flaskerboner i dag og kan kun sige dårlig service og fusk. Da jeg aflevere mine flaskeboner siger kassedamen at hun ikke kunne indløs mine flaskeboner i kassen og hun kunne se beløbet på dem og kunne se de var rigtige nok men i sted for at prøve og hjælpe mig, gør hun ingenting og bare smider dem ud og siger det ikke har noget med netto af gør. Hvis jeg kunne gi 0 stjerner havde jeg gjort det.
Camilla Mejlvang
22.11.2023
Netto
En Netto i fornuftig størrelse og med fint udvalg, også af fx laktosefri produkter.Som med mange andre Netto butikker, der sælger spotvarer, er der ofte lidt rodet"
Kim Fammé
10.11.2023
Netto
Godt udvalg,kommer der næsten dagligt.
Michael werner bech jensen
09.11.2023
Netto
Jeg oplevede igaar indvandre drenge hvis ven var i kassen. Stod og snakkede med ham og pjattede. Tog folks varer op og kommenterede dem. Det i min verden fuldstændigt forkert. Folk føler sig utryk ved at handle der

Tilføj anmeldelse

Kort

Nymarksvej 39B, 7000 Fredericia
Netto