Telenor Falkoner Alle 21, 2000 Frederiksberg

Telenor





150 Anmeldelser
  • søndag10–17
  • mandag10–19
  • tirsdag10–19
  • onsdag10–19
  • torsdag10–19
  • fredag10–19
  • lørdag10–17




Telenor Falkoner Alle 21, 2000 Frederiksberg




Om virksomheden

Telenor Frederiksberg Centret | Find vej til butikken | Telenor | Ny mobil, nyt mobilabonnement, tilbehør og lynhurtige internetløsninger – du finder det hele hos Telenor. Find vej og besøg din lokale Telenor-butik →

Kontakter

Ring til os
60504033
Falkoner Alle 21, 2000 Frederiksberg

Åbningstider

  • søndag10–17
  • mandag10–19
  • tirsdag10–19
  • onsdag10–19
  • torsdag10–19
  • fredag10–19
  • lørdag10–17

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

Rickie Rasmussen
08.02.2024
Telenor
Blev kontaktet af en sælger som ville sælge mig ny telefon med et forrygende abodoment, mente han selv.Lovede mig guld og grønne skove, realiteten er en anden.Jeg blev lovet at jeg ville få nogle airpods med i købet, at jeg kunne skifte op og ned i mit data ift abodoment, så m/bit forbindelse på mit mobile bredbånd.Jeg har aldrig modtaget airpods som sælgeren ville hjælpe mig igennem efter køb, kan ikke få fat på ham og hans team leder siger nu det er nu egen skyld.Har en forbindelse på 10 m/bit altså 1/3 af hvad ser var lovet der minimum ville være, her siger kunde service at det måske skyldes der er et træ imellem ruterne og den mast som sender, øhhhh Ja vi bor i Danmark så der er træer, men når man lover noget skal det også holdes, jeg fik af vide jeg sagt en kunne opsige mit mobile bredbånd, men da jeg så rent faktisk prøvede på det, fik jeg af vide prøve perioden var afsluttet og det bare var ærgerligt. Prøvede at forklare manden at jeg havde henvendt mig med problemet da jeg satte det i gang og fik af vide jeg bare kunne slette mit abodoment når jeg fandt et bedre tilbud, det kunne jeg så åbenbart ikke, kundeservice ville ringe tilbage dagen efter når hans teamleder var der, har intet opkald fået i nu 3 dage.Meget dårlig forbindelse på telefon og opkald bliver ofte afbrudt pga dårlig forbindelse.Kort fortalt en rigtig dårlig oplevelse og har selvfølgelig opsagt mine abodomenter, men skal lige ud af vindings perioden. Hold jer langt væk.
Lis Larsen
17.01.2024
Telenor
Købte ny samsung telefon igår,var blevet anbefalet butikken.De sagde man ikke kunne overfører alt fra den gamle telefon til den nye, det måtte jeg selv.Men det kan de ude i Fields, der fik jeg en udsøgt service, efter en halv time, var alt fra den gamle på den nye. Så gå i Fields næste gang, der får man en udsøgt service og ikke at vide det må man selv klare.Lis
Sara Dam Køppe
08.01.2024
Telenor
Jeg gik derned for at købe en ny telefon, en masse forvirring samt uprofessionel opførsel. Derudover solgte han mig et plexiglas til den telefon, men hvad jeg senere opdager er at det er til en helt anden telefon. Det kan jo ske, men efterfølgende da jeg prøvede at købe det var hans respons bare nå okay". Desuden får jeg at vide at jeg får rabat på mit abonnement grundet samlerabat
Jimmi Jensen
20.12.2023
Telenor
Service findes ikke hos telenor og de laver aldrig fejl?????De skulle sætte mit mobil på standby det kunne de ikke finde ud af og jeg måtte betale for deres dumhedALDRIG MERE TELENOR SOM I ALDRIG
fatima moust
22.11.2023
Telenor
tak for god behandling og hurtig service
Martin Lausen
14.11.2023
Telenor
Fik den mest fremragende service. Gik fra butikken med ethvert spørgsmål og ønske besvaret.Så glad for at have valgt denne butik
Rita Schmidt
14.11.2023
Telenor
Jeg var inde i denne forretning igår for at købe en ny telefon, ingen venlig service, den sælger jeg fik var meget uprofeesionel, ikke servicemindet, flabet og talte ned til mig som kunde. Sælger vidste ikke at Tidal forsætter som tillægs ydelse, ved køb af nyt abonnement. Sælger prøvede at sælge mig et Abonnement, som var langt udover mit forbrug. Måtte kontakte kundeservice 2 gange under besøg i buktikken, for at hente hjælp, da sælger sagde han ikke kunne hjælpe med mine spørgsmål. Brugte 3 timer på køb og opsætning af ny mobil i forretningen, da sælger mente jeg kunne sidde og vente på hjælp imens andre kunder var vigtigere. Det var en virkelig dårlig oplevelse at købe mobil af denne sælger, som var så uprofesssionel og lige glad med kunden efter kontraken for køb af ny mobil og abonnement var underskrevet. Heldigt man så har 14 dages fortrydelsesret og hvis man vælger det kan opsige aftalen efter 1/2år. Giv Jeres ukompentente medarbejder noget undervisning i normal opførsel og Service, så man gider købe ved Jer igen. Hvis man ikke kan svare på et spørgsmål, så undersøg det for kunden.
Sabeena Sareen
11.11.2023
Telenor
De er utrolige søde og meget hjælpsomme.
Aslan Kaya
09.11.2023
Telenor
Jeg skal rejse til et land der er varmt. Og det er min ifone 15 også som jeg lige har købt i butikken. Aaa ja der kommer en opdatering siger BUTIKKEN . Jeg vil gerne returnere den og købe 14 pro Max . Nej den er pakket op?? Komisk, ha ha du har pakket den op, og vi har solgt en var som ikke er som den skal være, ok men uden at pakke den op kan jeg ikke vide om den fejler?? Jeg kommer ikke og siger jeg ikke vil ha denDEN TLF DIN BUTIK HAR SOLGT ER IKKE SOM DEN SKAL VÆRE. Tag til rep med den får jeg at vide. HVORFOR NÅR DU SIGER DER KOMMER EN OPDATERING. Kig på min tlf den er flot, men der kommer en opdatering som alle har fortrudt at det er bondefanget som jeg. Hvis den brænder når den sider opladeren og min famile kommer til skad?? Hvem kommer til at bøde for det. Og det værste er det er chefen der siger det til medarbejderne . Med arbejderne var flinke.

Tilføj anmeldelse

Kort

Falkoner Alle 21, 2000 Frederiksberg
Telenor