ViaBill Grønnegade 10, 1, 1107 Copenhagen K

ViaBill





408 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag08–15
  • tirsdag08–15
  • onsdag08–15
  • torsdag08–15
  • fredag08–15
  • lørdagLukket




ViaBill Grønnegade 10, 1, 1107 Copenhagen K




Om virksomheden

For shoppere - ViaBill |

Kontakter

Ring til os
Grønnegade 10, 1, 1107 Copenhagen K

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag08–15
  • tirsdag08–15
  • onsdag08–15
  • torsdag08–15
  • fredag08–15
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Afhentning i butikken
  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger




Anbefalede anmeldelser

Mogens R
06.02.2024
ViaBill
Hvorfor lukker I ikke min konto, når jeg har sendt både kort, og print fra netbank betalingerne ?Det endte aktivitet der sker på min konto er rentetilskrivninger - IKKE ANDET!
Henrik Jensen
24.01.2024
ViaBill
Da jeg har fået gebyrer på mit beløb der ikke har noget at gøre med mit køb. Ringede jeg ind. Jeg har prøvet at betale flere gange uden success da jeg ikke kan logge ind. Der ved er der også kommet rykker gebyrer på grund af jeres dårlig fungerende side. Jeg ringede ind omkring mit problem hvor jeg efter en time blev sat igennem til den mest uhøflige og ubehagelige medarbejder, som bare sagde vi kan ikke hjælpe dig.
Johan rütz
11.01.2024
ViaBill
Svindel. Login fungerer ikke lige nu"Meget belejligt
Laila Marer Rieneck
30.12.2023
ViaBill
Det er fint, når man ikke har ret mange penge, at kunne betale a 10 rater, men virkelig uartigt, at tage et højt gebyr, hver eneste måned:(
Camilla Nørgaard
28.12.2023
ViaBill
Undrer mig over, at Viabill pludselig ikke kan trække fra mit kort, til trods for at jeg har haft det samme i flere år??. Prøver at komme ind på min side, men koden fungerer ikkeSå får man rykker gebyr på 100,- kr 3 gange og inkassovarsel...........og VUPTI er der pludselig igen trukket som før.Er det den måde i får jeres forretning til, at køre rundt på? At forhøje lånet med rykkere, så derefter kører det?
Nikolaj Nilsson
11.12.2023
ViaBill
Her for nogle uger siden tilføjer de et 3 parts firma til at kigge dine kortoplysninger og bankinformationer igennem, og nu vil de have at man lave en urealistisk besværlig kode for at logge på deres hjemmeside...Kan ikke anbefale det til nogen som helst, fik også en ny kontrakt der skulle underskrives da jeg skiftede det månedlige betalingsbeløb, hvori der stod at man kunne fortryde inden for 2 uger. Da jeg så kontakter dem fortæller de at man ikke kan fortryde noget, og jeg bare skal ind og ændre beløbet tilbage på deres hjemmeside... Det lugter lidt af svindel.
Lotte Holtz
24.11.2023
ViaBill
Hej.Jeg har siden den 22 dec ikke kunne benytte jer trods jeg er kunde hos jer. Jeg har skrevet til jer omkring 7-8 gange og enten får man intet svar eller også får jeg at vide jeg skal have tålmodighed.Jeg har gjort at det I ber om Bla, hvilken bank, jeg har forsøgt på alle tider af døgnet, både fra ipad, mobil og pc og bruger Google Chrome og alligevel kan jeg intet svar få eller også aktiver I at det er fikset om 1-2 dage men intet er der sket siden den 22 dec. Hvordan kan det tage så lang tid før man kan finde en løsning? Har ellers været yderst tilfreds før den 22 december
Sebastian Laursen
18.11.2023
ViaBill
Viabill har krævet en kreditvurdering fra min side, selvom jeg kun har brugt 315 kr. Af de 2000kr., som ellers ikke burde kræve andet end at man ikke står i RKI, hvilket jeg ikke gør. Viabill har derfor uden grund nægtet mig at bruge deres service. Det er ussel forskelsbehandling og meget uetisk forretning.
Lasse Skyum
10.11.2023
ViaBill
Jeg er yderst tilfreds relativ ny kunde hos dette firma stort alle personer burde være kunde hos. JEG fik lavet en startbrøler (skrev gmail.dk og ikke com). Dette gjorde jeg måtte ringe til dem en tidlig mandag morgen. Jeg talte med 2 yderst søde samt ikke mindst serviceminded medarbejdede, som fik fixet dette. Har også været i mailkontakt med lige stor succes. Hurtige prof. svar. Ville ønske at alle andre (eller mange) kunne lære af, hvor vigtigt det er at møde dygtige og ikke en mindst serviceminded kundesupport. Et stort tak - og sjældne - fra mig - 5 lysende stjerner. Jeg blev næsten høj af glæde over SERVICEMINDED som denne stadig findes anno 2020. TAK! NB: Vi ender i retten inden de fatter de pålægger personer juridisk lige på grænsen ulovlige afgifter til kunden 1 er jo lavest
Amanda Breuning
08.11.2023
ViaBill
Kære Viabill.Det kan simpelthen ikke være rigtigt at jeg står her og skal diskutere med jeres medarbejder, om hvorvidt jeg har betalt 64,05 kr fra min bank i går søndag.Jeg har danske bank, og derfor for jeg beskeden om at, pengene først kan betales/hæves på en gyldig bankdag og ikke i weekenden. Jeg gjorde dette lige efter jeg fik besked på SMS om at, i havde forsøgt at trække fra min konto og jeg har haft dækning på min konto hele september og oktober måned!Jeg får en rykkere nogle timer efter jeg havde bedst banken om at sende jer pengene jeg skyldte jer. Helt ærligt, hvordan kan i være det bekendt? Jeg får afvide jeg ikke kan få trukket mit gebyr eftersom i påstår i har mailet mig, forsøgt at trække ovs.Helt ærligt hvor er det langt ude.Jeg taler med medarbejderen som siger at hvis jeg kan fremvise dokumentation for at jeg har sendt pengene så kan vi måske trække gebyret tilbage. Hvordan kan i overhovedet være det bekendt?Jeg har henvendt mig mange gange om problemer med trækning, hvor jeg bøder på gebyr fordi i ikke kan trække trods jeg altid har dækning og nu er min personlige grænse altså nået.Er det en joke?Jeg har sendt pengene til at trække fra banken i går søndag, og får så efter nogle timer en rykker...Skam jer!Hilsen en utrolig vred kunde.Jeg vil ikke anbefale at benytte sig af Viabill lånemuligheder.

Tilføj anmeldelse

Kort

Grønnegade 10, 1, 1107 Copenhagen K
ViaBill