Vios Hans Hartvig Seedorffs Stræde 3, 8000 Aarhus

Vios





36 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag10–16.30
  • tirsdag10–16.30
  • onsdag10–16.30
  • torsdag10–16.30
  • fredag10–16.30
  • lørdagLukket




Vios Hans Hartvig Seedorffs Stræde 3, 8000 Aarhus




Om virksomheden

Vios |

Kontakter

Hjemmeside
Ring til os
+4544404460
Hans Hartvig Seedorffs Stræde 3, 8000 Aarhus

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag10–16.30
  • tirsdag10–16.30
  • onsdag10–16.30
  • torsdag10–16.30
  • fredag10–16.30
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

Uffe Juel
01.02.2024
Vios
Virker upåklageligt her et kvarter efter tilslutning af modem. Jeg kan forstå, at der nemt opstår bøvl, når tusindvis af husstande skifter udbyder samme dag, og jeg er ærligt talt imponeret over, at det allerede virker dagen efter.
Alba Madre
22.12.2023
Vios
Ingen kundeservice. Vi ringede til jer, ingen tog imod vores opkald. Vi ventede 1,5 time i telefonen også ligger i på? Hvordan kommer man i kontakte med jer?
Bo Hesselberg
07.12.2023
Vios
Alt har fungeret godt, efter lidt start problemer om jeg skulle have internet gennem boligforening eller ej .. og så er jeg glad for at spare nogle penge..
Karl
30.11.2023
Vios
Nemt og hurtigt.Jeg gik ned i forretningen, fik et modem med ud på 5 min. gik hjem og satte det i stikket og var online på omkring en halv time. hastigheden er som den skal være og det virker upåklageligt
Jørgen Majgaard Krarup
25.11.2023
Vios
Utroligt dårlig service og de lover ting så de ikke magter (dét er kundens skyld)
S.K. E
19.11.2023
Vios
Værste oplevelse nogen sinde ift. produkt, kvalitet og service. Kunne man give 0 stjerner havde de fået det.Vi skulle desværre overgå fra Stofa d. 1/12 2022 til en anden udbyder, hvor Vios var den eneste mulige udbyder på vores adresse.. Siden vi skiftede har vores internet ikke virket 50% af tiden. Når vi ENDELIG kan komme på, er det MAKS én enhed af gangen. Dvs. at vi fx ikke kan være to mobiler på wifi på én gang. Dette betyder bl.a. at vi ikke kan arbejde hjemmefra, samt vi ikke kan connecte til Chrome Cast, så vi kan ikke se TV, andet end på computeren, hvor vi deler internet fra vores mobiler.Vi har snakket med dem adskillelige gange og haft 2-3 forskellige teknikere ude ca. 10 gange. De har ikke kunne finde problemet, men har givet os medhold i problemet, når de har været herude. Nu vil vi så have vores penge tilbage fra Vios, da produktet ikke har virket i de 10mdr. vi har haft det, og det vil de ikke betale tilbage.Vi har fået en frygtelig service fra den samme medarbejer hver gang, hvor forståelse og problemløsning er en anden planet for hende. Forleden fik vi hende og en tekniker ud, teknikeren har været her ca. 5 gange, hvor han hver gang har været flink og forstående og givet os medhold i problemet, og fortalt at vi er lagt fra de eneste, der oplever store problemer med Vios. Da han så kom forbi med medarbejderen, som vi løbende har været i kontakt med, var det pludselig en helt anden tone, det var som om, han har fået at vide, at han ikke må give os medhold i sagen.Derudover har vi været i direkte kontakt med teknikeren, da han har sagt, at det kan vi bare gøre (da vi så slipper for alt den ventetid igennem Vios). Dog siger Vios nu, at den kontakt til teknikeren ikke tæller, da det skal gå igennem Vios - altså hvad i al verden mener I? I er umulige at komme igennem til, og vi har brugt ca. 50timer på alt kommunikation (tlf, mail, sms), ventetid og besøg fra jer og JERES teknikere. Det er ikke for sjov, at vi har haft en lang og løbende dialog med teknikeren (det er enormt drænende at skulle bruge så meget tid på jer, når produktet burde virke, og ellers bør I returnere alle vores penge). Vi har desuden måtte sende dokumentation til Vios for vores aftaler med teknikeren, da de ikke troede på det. Nu vil de have at vi skal betale 1.000kr oveni for en ekstra router, som de håber på måske kan løse det problem, som de ikke vil anerkende at vi har.Det er SÅ hammer enerverende, at man er tvunget til at købe et produkt, som man er dybt afhængig af (vi arbejder begge med it og alt vores arbejder foregår derfor på computer), og man kun har mulighed for én udbyder, som ikke kan levere et produkt, der virker, og som behandler en, som om problemet ikke eksisterer og ikke har nogen betydning. Vi har aldrig i de 3-4 år med Stofa haft nogle problemer, så det er helt uforståeligt hvordan Vios kan være så katastrofalt.IKKE KØB VIOS! GØR JER SELV EN TJENESTE OG BENYT JER AF ENHVER ANDEN MULIGHED!!!!
M M
10.11.2023
Vios
De er ikke til at få fat på og lover en held masse som de ikke kan holde

Tilføj anmeldelse

Kort

Hans Hartvig Seedorffs Stræde 3, 8000 Aarhus
Vios