Greentel Jomfruløkken 2, 8930 Randers NØ

Greentel





38 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag08.30–15.30
  • tirsdag08.30–15.30
  • onsdag08.30–15.30
  • torsdag08.30–16.30
  • fredag09–15
  • lørdagLukket




Greentel Jomfruløkken 2, 8930 Randers NØ




Om virksomheden

Greentel | Gratis oprettelse • Ingen binding • Fast lav pris • Familie-fordele • Hos Greentel har vi et stort udvalg af mobileabonnementer fra 48 kr./md. Du får en masse fordele til dig, din familie & alarmen. ❤ Greentel - Grøn & billig telefoni ❤

Kontakter

Ring til os
+4544101010
Jomfruløkken 2, 8930 Randers NØ

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag08.30–15.30
  • tirsdag08.30–15.30
  • onsdag08.30–15.30
  • torsdag08.30–16.30
  • fredag09–15
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Angivet som kvindeejet




Anbefalede anmeldelser

Jan Lorenzen
05.02.2024
Greentel
Vi har brugt Greentel i en del år, og erfaringerne er så gode, at nu bruger også mine store børn dette gode og seriøse mobil.tlf.selskab. Undgå de oversmarte tlf-selskaber og brug dette, som ikke fylder een med løgn.
Heidi Hesselbjerg
24.12.2023
Greentel
Vi har haft familieabonnement i mange år og er endnu ikke stødt på noget bedre. God dækning og service og rart at have en samlet taletid og datamængde at bruge af. Vi har aldrig fået pludselige prisstigninger. Tværtimod har vi netop modtaget ekstra data - uden ekstra beregning.
Nathalie Monique
17.12.2023
Greentel
Jeg har i dag fået tegnet et abonnement hvor at det var 0 kr. i oprettelse og jeg så ville få den pakke til 179. Fint nok. Jeg får det igennem nede i telekæden i Holbæk og modtager mit simkort i hånden. 20 min efter når jeg er kommet hjem og skal til at sætte KAOSET i, så står der ‘ingen tjeneste’ hvilket er meget underligt. Jamen okay, så går jeg ind i mine mails og ser jeg har modtaget noget hvor der står i har prøvet at allerede trække de 179 kr. og det er så svinsk når i tilbyder noget helt andet. Så går jeg ind på selvbetjeningen og tjekker mit forbrug, HVOR DER STÅR -23,87 KR! HVORDAN KAN DET LADE SIG AT GØRE?! Og forsøger på at nakke mine penge allerede. Er det svindel og humbuk det her?! FIKS MIT ABONNEMENT ELLER AFMELD DET HER KAOS. Jeg skal ikke betale for et så ringe abonnent som ikke engang virker, men direkte er blevet lukket og ikke kan bruges. Det finder jeg mig simpelthen ikke i. Hvis i ikke fikser det her, så ryger det på en politianmeldelse i morgen eftermiddag. Så må vi håbe i vil samarbejde i morgen formiddag og fikse KAOSET!
Camilla Grye
05.12.2023
Greentel
Nemt at skifte fra ét internt abonoment til et andet! Solid og hurtig service
Lars Skovgaard
24.11.2023
Greentel
Godt selskab der gør noget godt for naturen
Peter Pagh
21.11.2023
Greentel
Jeg er flink og giver 3 stjerner, selvom at jeg er meget skuffet over kvaliteten. Siden dag et har det at sende MMSer været et kæmpe problem, og de nåede ofte ikke frem , eller nåede frem flere dage efter, uden notifikation. kan stadig ikke sende billed MMSer, og hvis jeg bruger smileys så får jeg ofte leveringsfejl, må omskrive beskeden, og lave gammeldags smileys med kolon og parenteser.
Portrætmaler Pia Berg
21.11.2023
Greentel
Billig og velfungerende abonnement og god service. Det bedste mobilabbonoment jeg har haft indtil nu.
Zeki Cilek
14.11.2023
Greentel
De har blokeret mig fordi de syntes jeg sendte for mange sms'er selvom der står fri SMS på deres hjemmeside
Gerhard Weinkauf Andresen
10.11.2023
Greentel
Kan kun anbefale ligge helt i top
Brian Mortensen (4dd0)
08.11.2023
Greentel
I forbindelse med at jeg skifter selskab modtager jeg en mail om, at min saldo er omkring 65 kroner. Det koster dog lige 50 kroner i 'administrationsgebyr' at få sin saldo udbetalt. Ikke nok med det, da jeg ikke har en dansk bankkonto, nægter Greentel at udbetale det resterende beløb. Som tusindvis af andre danskere, har jeg droppet danske banker grundet negative renter og ublu gebyrer. Pudsigt nok, er der ingen problemer med at hæve penge på min (udenlandske) bankkonto, men når pengene skal den anden vej, så er der 117 undskyldninger.Kan kun opfordre til at vælge et andet selskab.Edit: Det er jo fint at man pludselig kan få hele beløbet udbetalt, men det er en tom gestus når jeg allerede HAR fremsendt mine bankoplysninger, men Greentel ikke vil overføre pengene fordi min bank er udenlandsk!!! Greentel har fået IBAN og BIC, der skal bruges til en udlandsoverførsel.Jeg har I K K E en dansk bankforbindelse! Jeg droppede min forhenværende bank, da de sænkede grænsen for negative renter fra 250.000 til 100.000 og samtidig indførte et månedligt gebyr på 49,- for at have en NemKonto. Siden da har jeg fint kunne klare mig med min konto hos Revolut. Den fungerer sågar som min NemKonto uden problemer!

Tilføj anmeldelse

Kort

Jomfruløkken 2, 8930 Randers NØ
Greentel