PostNord Hedegaardsvej 88, 2300 København

PostNord





433 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag10–13
  • tirsdag10–13
  • onsdag10–13
  • torsdag10–13
  • fredag10–13
  • lørdagLukket




PostNord Hedegaardsvej 88, 2300 København




Om virksomheden

Send og modtag pakker og breve | PostNord |

Kontakter

Ring til os
+4570707030
Hedegaardsvej 88, 2300 København

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag10–13
  • tirsdag10–13
  • onsdag10–13
  • torsdag10–13
  • fredag10–13
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

michael jensen
04.02.2024
PostNord
Har et spørgsmål angående en af postnords nær bokse og levering til denne. Jeg ringer først til deres kundeservice telefon nummer 70707030 af flere omgange da jeg gerne vil ha personlig betjening men alle gange siger den at vi kan desværre ikke ta imod deres opkald nu og så slutter den samtalen selvom jeg ringer indenfor tidsrummet 1000-1300 hvor deres telefon er åben, og jeg kommer ikke engang i kø hvis det er fordi der er mange der ringer. I telefon svarer beskeden siger den også at man kan kontakte dem via postnord appen. Så jeg installere postnord appen og skriver mit spørgsmål der i håb om at en medarbejder skriver tilbage til mig der. Men i stedet et det en bot der skriver tilbage og stiller mig en masse spørgsmål som ikke er relateret til det problem jeg har. Jeg skriver flere gange at jeg ønsker at snakke med en postnord medarbejder da botten ikke kan hjælpe mig men det hjælper ikke noget da man skal svare på de spørgsmål botten stiller. Jeg besvarer alle bottens spørgsmål i håb om til sidst at blive stillet videre til en medarbejder, men desværre nej. Så jeg er tilbage hvor jeg startede og har stadig ingen hjælp fået. Syntes det er dårlig service og hvorfor har de ikke en kundeservice telefon man kan ringe til og komme igennem til en person, og hvorfor har deres kundeservice telefon ikke længere og tidligere åbent end kun fra kl 1000-1300 i stedet for at ha åbent fra kl 0700-2300 da jeg kan læse at mange ligesom mig ikke kan komme igennem til en postnord medarbejder. Det sgu dårlig service når man ikke kan få fat i nogen og ikke engang kommer i telefon kø hvis der er mange der ringer. Så burde de ansætte flere til at tage telefonen og ha længere åbningstider på telefonen.
Mette Hansen
22.01.2024
PostNord
Så ringe!! har været hjemme hele dagen og ventet på min pakke som jeg havde fået besked om at den ville blive leveret idag, så skriver de at den er forsinket men bliver dog leveret idag, så en time efter at kundeservice er lukket får jeg en mail om at den først bliver leveret på mandag og jeg har ikke mulighed får at snakket med et menneske kun en chatbot! Nul stjerner hvis man kunne!!
Ingeborg
29.12.2023
PostNord
Kr. 280,- i gebyr for en billedramme til kr. 30,- er, hvad min søster er blevet opkrævet efter at have fået tilsendt en fødselsdagsgave fra England. Der kvitteres med 14 dages radiotavshed fra Postnord, og jeg har forgæves forsøgt med både mail, der ikke besvares, chat, der ikke virker, og opkald, der desværre ikke kan besvares".Tænk
Daniel San
03.12.2023
PostNord
Min pakke har været klar til afhentning fra lufthavnen i 10 dage nu.Jeg vil ringe og høre dem hvor den bliver af, men man kan ikke ringe til dem åbenbart. Trykkede endda 3 for at jeg er undtaget fra det digitale.Jeg skriver til dem i appen som vist. Sjovt nok er det ikke tid på beskederne, men jeg ventede i over 2 timer. Jeg glemte telefonen i kort tid og kunne så læse at chatten var lukket. Som i kan læse, så bliver der spugt hvad han kan hjælpe med, trods at jeg har skrevet hvad de kunne hjælpe med ydermere bliver mit spørgsmål ikke engang besvaret. De ønsker tilsyneladende ikke kontakt med kunder. Jeg kommer ikke frivilligt til at bruge postnord igen.Daniel
Nadja Touzari
30.11.2023
PostNord
IGEN IGEN! har jeg fået besked om, at jde har forsøgt at aflevere uden held IMENS jeg er lige her hjemme og venter på dem!De ville leverer mellem 8-18 (i sig selv elendig service med så stort et vindue), men nu får jeg den så ikke, selvom jeg VAR hjemme!!INGEN kundeservice! chatten er en dum bot, der ikke fatter noget.Telefonnummeret som ifølge dem er åbent mellem 10-13 har nu 8 gange bare lagt på efter at have sagt vi kan desværre ikke besvare dit opkald lige nu" !SÅ dårlig service!!"
Henrik Berger
13.11.2023
PostNord
Forventede en pakke, og har været hjemme hele dagen, postbuddet siger de har været her og jeg ikke var hjemme... det er så typisk PostNord! Alle andre postfirmaer kan levere som aftalt, men ikke PostNord... meget mærkeligt!
Elie Malham
12.11.2023
PostNord
I er simpelthen til grin. Vi sidder hjemme på barsel også har i modet til at markere pakken som forsøgt leveret. I køre så pakken tilbage til Brøndby og sender den til levering dagen efter. Så sidder vi endnu engang hjemme hele dagen idag for at vente på pakken også levere i pakken til pakkepost istedet. Penge retur tak. Og lad være med at bilde os ind at den er forsøgt leveret pakken når vi begge sidder her hjemme.Det er det rene tyveri
Frode lange sckerl
08.11.2023
PostNord
Ekstremt ringe service, budene sætter ikke pakken af selvom man er hjemme. Når man så prøver at få fat på kundeservice kan det ikke lade sig gøre, hverken over appen eller ved at ringe til dem.
Karen Busk Nielsen
07.11.2023
PostNord
Har fået en pakke, der tydeligt er adresseret til en anden. Pakken blev stille foran min hoveddør. Der blev ikke ringet på, så der var ingen mulighed for at afvise pakken. Har kontaktet PostNords kundeservice via hjemmesiden, men blot modtaget standardsvar om at min sag ( som jo egentlig er deres fejl) bliver behandlet.

Tilføj anmeldelse

Kort

Hedegaardsvej 88, 2300 København
PostNord