Autohuset Vestergaard A/S, Peugeot, Opel & BMW service Birkerød Kongevej 56, 3460 Birkerød

Autohuset Vestergaard A/S, Peugeot, Opel & BMW service





86 Anmeldelser
  • søndag11–16
  • mandag07.30–17.30
  • tirsdag07.30–17.30
  • onsdag07.30–17.30
  • torsdag07.30–17.30
  • fredag07.30–17.30
  • lørdag11–16




Autohuset Vestergaard A/S, Peugeot, Opel & BMW service Birkerød Kongevej 56, 3460 Birkerød




Om virksomheden

Autohuset Vestergaard | Bilforhandler af nye biler og brugte biler | 13 bilmærker - 11 bilhuse og altid masser af nye og brugte biler på lager. Hos os gør vi alt for at give dig den bedste bil oplevelse - kig her.

Kontakter

Ring til os
+4545811819
Birkerød Kongevej 56, 3460 Birkerød

Åbningstider

  • søndag11–16
  • mandag07.30–17.30
  • tirsdag07.30–17.30
  • onsdag07.30–17.30
  • torsdag07.30–17.30
  • fredag07.30–17.30
  • lørdag11–16

Funktioner

  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Checks




Anbefalede anmeldelser

Bente Bardurm
26.01.2024
Autohuset Vestergaard A/S, Peugeot, Opel & BMW service
Professionel og god vejledning i mit bilkøb. Man fik en oplevelse af en ærlig rådgivning og jeg følte der var tid til de mange spørgsmål jeg havde. Ahmad udstråler en ro og imødekommenhed, som gav mig en følelse af at være i trygge hænder, så Autohuset Vestergaard blev det sted, hvor jeg købte min nye Peugot. Tak Ahmad.
Jacob Rasmussen
17.01.2024
Autohuset Vestergaard A/S, Peugeot, Opel & BMW service
Jeg har efterhånden benyttet Autohuset Vestergaard i Birkerød flere gange - Det udførte arbejde er som sådan ganske fint, men mine få stjerner skyldes der manglende engegement i deres kunder.Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men jeg har aldrig rigtigt følt mig velkommen, men i stedet blevet mødt af mindre irriterede medarbejdere med et påklistret smil, som hellere blot ville videre til den næste kunde.Især mit sidste besøg har gjort, at jeg nu sætter mig til tasterne og skriver denne negative oplevelse.Grundet brugtvognsgarantien (købt hos anden udbyder, men skulle benytte BMW autoriseret værksted) var ved at udløbe, tog jeg kontakt til Autohuset Vestergaard, da jeg havde nogle mindre periodiske fejl, som jeg ønsket undersøgt.Jeg sender dem en mail med mine iagttagelser omkring de periodiske fejl, hvortil jeg får en kort mail tilbage om, at de først har tid en uges tid senere.Jeg takker ja til tiden, hvorefter jeg bliver spurgt om, hvad der skal laves på bilen - Allerede her undrer jeg mig, da medarbejderen netop svarer retur på den mail, hvor netop de periodiske fejl er beskrevet.Samtidig gør jeg også opmærksom på, at fakturering skal ske til sælger, da det er under garantien.For en sikkerheds skyld, samler jeg alle mine noter på et udprintet A4 ark, som jeg ligger i bilen.Eftersom jeg er nødsaget til, at aflevere bilen inden værkstedet åbner, ringer jeg om formiddagen for at gennemgå de forskellige punkter.Da det er periodiske fejl, er det klart, at det kan være svært at arbejde med, hvis de ikke fremkommer på tidspunktet, hvor mekanikeren står med bilen. Derfor blev det aftalt, at mekanikeren skulle ringe, når han nåede dertil.Senere på eftermiddagen undrer jeg mig over, at jeg intet har hørt og ringer til værkstedet. Han ville lige vende tilbage.30 min senere, bliver jeg ringet op og fortæller, at de alligevel ikke når min bil i dag.Yderligere 30 min senere, modtager jeg en SMS, som fortæller, at de har kigget på min bil, hvortil der er en videogennemgang af min undervogn, samt påpegning af, at jeg skal have skiftet diverse ting + pris - Dette er jo ganske fint, men intet af det, er omhandlende de periodiske fejl, som jeg flere gange har nævnt.Eftersom alt gerne skulle laves på garantien, kører jeg til værkstedet og påpeger min undren over SMS'en og deres priser - Her møder jeg en medarbejder, som igen ikke kan sige andet, end at de vil undersøge det og vende tilbage. Jeg gennemgår de periodiske fejl med ham - Pludselig fortæller medarbejderen, at de har været ude og køre i bilen, for at lede efter fejl, men de intet fandt - Hans udtalelse fortæller samtidig også, at han hverken har talt med de sine kollegaer, eller læst udprintet fra bilen.Dagen efter hører jeg igen intet, før jeg selv ringer for at rykke for en opdatering, hvor de igen vil vende tilbage. 10 min efter bliver jeg ringet og op bliver fortalt, at de ikke når min bil alligevel og jeg lige så godt kan hente den, da de først vil have tid igen 14 dages tid senere - De beklager ikke en eneste gang, men antager nærmere, at jeg godtager det.Senere på dagen da henter min bil, møder jeg for første gang en medarbejder, som virker en smule interesseret, hvorfor han også får hele ovenstående historie.Vi bliver enige om, at en gratis lånebil næste gang er fair.14 dage senere afleverer jeg igen bilen og trækker medarbejderen ud, hvor vi gennemgår fejlene. Her får jeg en forklaring på nogle af de periodiske fejl, hvilket er ganske fin.Senere på dagen ringer mekanikeren og fortæller, at det ikke har været muligt, at finde frem til de resterende periodiske fejl.Jeg henter min bil senere på dagen og allerede på vejen hjem, falder jeg selv over stort set alle periodiske fejl igen.I dag modtager jeg så en faktura på Autohuset Vestergaard, med opkrævning af beløb for lånebil. Jeg ringer straks til dem, hvorefter de efter en times tid får den annulleret.Min tålmodighed er opbrugt og jeg bruger fremadrettet et andet værksted.
Christian Lauemøller
15.01.2024
Autohuset Vestergaard A/S, Peugeot, Opel & BMW service
Opdager at fruens bil mangler en hjulboldt, og ringer derfor til BMW Birkerød for at høre om de har en på lager... den søde dame siger at det vil hun straks finde ud af, og vil omgående ringe tilbage. Jeg informere samtidig om at jeg holder ind til siden og afventer hendes kald..... desværre intet kald... T HANSEN var løsningen.... øv øv.......Er efterfølgende blevet ringet op.. retter fra én stjerne til nu to...
Ghislain Sarry
26.12.2023
Autohuset Vestergaard A/S, Peugeot, Opel & BMW service
5 stjernede service fra Benjamin og teamet. Tak for god rådgivning og en effektiv aflevering af min leasing bil
Andreas Kahle
14.12.2023
Autohuset Vestergaard A/S, Peugeot, Opel & BMW service
Forfærdelig service over telefon. Det tog mig sammenlagt halvanden time at komme igennem til værkstedet for blot at få at vide at vores system fungerer ikke". (Var desuden nummer 1 i køen alle gange jeg ringede).Jeg ringede derfor til et andet servicecenter og fik en tid inden for 2 minutter."
Allan Dworak (80's Metalhead!)
16.11.2023
Autohuset Vestergaard A/S, Peugeot, Opel & BMW service
Meget fine lokaler og serviceen/kundeservicen er helt i top. Altid smilende og imødekommende. Kan godt anbefales når man skal investere i en ny bil. Og en stor high 5 til Benjamin for et dejligt og rart bil salg. Her er nogle billeder af min jeg hentede den 11/06-20.
Louise von Fintel Dunthorne-Bille
08.11.2023
Autohuset Vestergaard A/S, Peugeot, Opel & BMW service
Vi fik rigtig god behandling af Michael, da vi kom forbi for at prøvekøre en brugt bil. Vi fik lov til at køre til Babysam for at se, om bilen kunne rumme vores kommende barnevogn. Vi endte med at købe bilen, og vi kunne ikke være mere tilfredse med Michaels service hele vejen igennem. Tak!

Tilføj anmeldelse

Kort

Birkerød Kongevej 56, 3460 Birkerød
Autohuset Vestergaard A/S, Peugeot, Opel & BMW service