Pladsanvisningen i Københavns Kommune Nyropsgade 7, 1. 1602, 1602 København

Pladsanvisningen i Københavns Kommune





74 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag09–13
  • tirsdag09–13
  • onsdagLukket
  • torsdag13–18
  • fredag09–13
  • lørdagLukket




Pladsanvisningen i Københavns Kommune Nyropsgade 7, 1. 1602, 1602 København




Om virksomheden

Pladsanvisningen i Københavns Kommune | Københavns Kommunes hjemmeside | Få vejledning om københavnske vuggestuer, børnehaver, dagpleje, fritidsinstitutioner/KKFO’er, samt private institutioner og privat pasning.

Kontakter

Ring til os
+4570250660
Nyropsgade 7, 1. 1602, 1602 København

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag09–13
  • tirsdag09–13
  • onsdagLukket
  • torsdag13–18
  • fredag09–13
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

elif polat
08.02.2024
Pladsanvisningen i Københavns Kommune
Kan slet ikke genkende de dårlige ting der står her. Fik talt med den sødeste medarbejder, mener hun hedder Sascha, som både havde tid, overskud og var så forstående over for min problematik! Dejligt med sådanne mennesker!
Kasper Olesen
03.02.2024
Pladsanvisningen i Københavns Kommune
Jeg troede de dårlige anmeldelser skyldtes skuffede forældre, der ikke kunne få deres ønsker opfyldt. Nu har jeg selv været udsat for pladsanvisningens behandling og er forundret over hvor lavt et serviceniveau man kan møde fra et sted der er sat i verden for brugernes skyld. Den ydmyghed man andre steder ville kunne forvente over for fejl fra deres side er totalt fraværende. Tonen i telefonen var uvenlig fra begyndelsen, forståelsen for situationen var ikke til stede og der var ingen hjælp at hente i forhold til deres fejl - At min datter nu skulle gå i 2 institutioner samtidig.
Maya Vester
31.01.2024
Pladsanvisningen i Københavns Kommune
Sikke en behagelig og hjælpsom medarbejder i pladsanvisningen, som hjalp med at finde en ny institutionsplads til vores søn. Jeg kom hurtigt igennem og har kun haft positive oplevelser med pladsanvisningen de 2 gange jeg har haft brug for dem.
D Thomas
22.01.2024
Pladsanvisningen i Københavns Kommune
personale der lytter og hjælper. Primært gode oplevelser, selv når de har lavet en fejl lyttes man tilDog ville det være rart hvis de informerede om at man kan skrive op igen efter at have sagt ja til en institution.Men ja ellers oplever vi dem som dygtige og venlige.
Stefan Lægaard
07.01.2024
Pladsanvisningen i Københavns Kommune
Kun gode oplevelser og meget servicemindede mennesker.Nogle gange lidt lang telefonkø, men sådan er det jo.
Gry Drejer Tittmann
19.12.2023
Pladsanvisningen i Københavns Kommune
Det er svært ikke at tænke at pladsanvisningen drikker utroligt meget kaffe og snakker utroligt lidt i telefon. Man skal ganske enkelt sætte en halv arbejdsdag af hvis man vil være sikker på at komme igennem. Serviceniveauet er helt i bund og strukturen med distrikter betyder at man skal vente på en medarbejder fra ens eget distrikt, fremfor en generel telefonkø. Jeg har forsøgt at komme igennem tre dage. Dag 1 fik jeg konstant en autobesked i røret om at der ikke var nogen ledige medarbejdere, prøv igen senere. Det gjorde jeg så adskillelige gange uden held. Dag 2 var en gentagelse af dag 1. Dag 3 er deres telefoner lukkede pga. tekniske problemer. Det må simpelthen kunne gøres bedre København!
Mette Mai Hansen
12.11.2023
Pladsanvisningen i Københavns Kommune
Jeg sidder i kø i 25 min og går fra nr. 18 til 7 hvorefter jeg pludselig får beskeden alle medarbejdere er optaget
A
10.11.2023
Pladsanvisningen i Københavns Kommune
Man forstår hvorfor de får elendige anmeldelser, de laver deres egne regler og behandler folk rædsomt.
Mikkel Baré Johansen
09.11.2023
Pladsanvisningen i Københavns Kommune
Jeg har kun talt med behagelige mennesker, men må konstatere at der simpelthen ikke er styr på tingene - overhovedet. Man bliver kastet frem og tilbage mellem kommuner og får nye telefonnumre. jeg tror jeg har ringet til 5-6 forskellige telefonnumre og nogle af dem flere end en enkelt gang. Vi er tilflyttet en anden kommune, men har meget bevidst sørget for at der ikke var overlap så vi slap for dobbeltbetaling. Dette troede vi da indtil vi med novemberbetalingen blev opkrævet af KBH kommune for august måned (en måned vi allerede havde betalt til tiden). Siden da har jeg forsøgt at få de knap 4000kr tilbage og er flere gange blevet lovet at de ville komme ind på kontoen inden for et par dage. Det har nu stået på over en måned og hver gang jeg taler med en ny medarbejder, skyder de skylden rundt i de forskellige offentlige myndigheder (en anden kommune, forældrebetalingen osv.) Manglen på ejerskab og service er utrolig og hvis det var mig der skyldte staten penge, ville jeg nok få et rykkergebyr en gang om ugen indtil jeg blev meldt til RKI. Jeg har nok brugt omkring 5-6 timer nu på at få nogle penge tilbage, som er blevet fejlagtig opkrævet og hvis jeg ikke allerede ønskede en større privatisering af den offentlige sektor, så gør jeg det i hvert fald nu for det er tydeligt at den monopollignende tilstand gør dem ligeglade med deres kunder" for de har jo intet andet valg."
Мила Свердлова
08.11.2023
Pladsanvisningen i Københavns Kommune
Hvorfor tager de ikke telefonen, når man ringer

Tilføj anmeldelse

Kort

Nyropsgade 7, 1. 1602, 1602 København
Pladsanvisningen i Københavns Kommune