Katsura Sushi Herlev Bygade 40, 2730 Herlev

Katsura Sushi





207 Anmeldelser
  • søndag12–22
  • mandag14–22
  • tirsdag14–22
  • onsdag14–22
  • torsdag14–22
  • fredag12–22
  • lørdag12–22




Katsura Sushi Herlev Bygade 40, 2730 Herlev




Om virksomheden

Katsura sushi |

Kontakter

Ring til os
+4544500208
Herlev Bygade 40, 2730 Herlev

Åbningstider

  • søndag12–22
  • mandag14–22
  • tirsdag14–22
  • onsdag14–22
  • torsdag14–22
  • fredag12–22
  • lørdag12–22

Funktioner

  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Kørestolsegnede siddepladser
  • Levering
  • Toilet
  • Takeaway
  • Spisning på stedet
  • Alkohol
  • Kaffe
  • Små retter
  • Stærk spiritus
  • Vin
  • Øl
  • Frokost
  • Aftensmad
  • Dessert
  • Siddepladser
  • Bar på stedet
  • Hyggeligt
  • Uformel
  • Grupper
  • Bordreservation
  • Højstole
  • Velegnet til børn
  • Børnemenu
  • Buffet




Anbefalede anmeldelser

Daniel Levin
02.02.2024
Katsura Sushi
Denne her er ikke en af mine favoritter jeg ville helt klart vælge et andet sted at spise mine ris og fisk...hele systemet med en tablet man kan bestille på er en god ide men, at skulle aflever den hver gang man har valgt noget til en tjener der næsten ikke kan se en og at den ikke bare sender det til køkkenet selv forstå jer ikke noget af. Selve maden er lidt kedelig og risen er ikke tilberedt ordenligt..og at de sætter Max antal på alt du må bestille i deres “spis så meget du kan koncept” jeg sys ikke det høre nogle steder hjemme...
Ayse Gurbuz
30.01.2024
Katsura Sushi
Den største skuffelse at vælge Katsura sushi i Herlev, vi besøgte restauranten 3 personer i aften kl. 18. Vi var godt klar over at der var travlt da det var fredag og lønningsdag samtidig. Men de var venlige at tage imod os, selvom de måske ikke skulle, når de velvidende har så travlt, at de yder dårlig service. Vi ventede en time på maden første runde, fik serveret kold mad(lammekoteletter,kartofler osv.), fik forkert madbestilling, derefter manglende madbestilling(halvdelen af sushien kom ikke), desserten kom aldrig, service(tallerkner) fik vi først til allersidst da vi bad om det, glas og manglende sushi/ingefær/servietter gik vi selv op for at hente, til sidst spildte tjeneren sauce på mig, lyset slukkede så vi sad 5 min uden lys. Vi blev overset fuldstændig af tjeneren. Lammekoteletterne var det eneste som smagte godt, alt andet var for tørt. Vi var der i alt 3 timer næsten kun 3 personer for at spise, og kommer aldrig derhen igen. Da jeg nævnte min utilfredshed inden vi tog ud var det eneste hun kunne sige ja vi har en travl dag.
Rojin Coskun
10.01.2024
Katsura Sushi
Katsura Sushi i Herlev er en restaurant, der bestemt ikke lever op til forventningerne. Vi ventede 1 time på vores starters (sticks osv), og da den endelig kom, var den iskold og smagløs. Sushien kom efter 1,5 time ca, og var slet ikke noget at råbe hurra for, risene var dårlige og generelt havde sushien dårlig smag. Vi måtte selv spørge om små tallerkener til soya, og desværre også prikke til personalet 2 gange de skulle komme med sodavand(45 minutter ventede vi på sodavand), selvom det var bestilt, før vi endda nåede at bestille sushien. Servicen var generelt meget dårlig. Personalet var ikke venlige, og var ihverfald ikke gode til at holde hovedet oppe i stressede situationer. Alt i alt en meget skuffende oplevelse, som jeg ikke vil anbefale til nogen.
Sabrina S
03.01.2024
Katsura Sushi
Der er så meget mangel på kundeservice!Vi var i katzura Herlev, og da vi kommer ind er der ingen som tager imod os, hvor vi 5 min efter bliver taget imod, af en fra disken som udråber ‘bord’, hvorefter vi svarer ‘ja’, og han udråber så ‘sit’. Derudover går der 5-10 min før vi får en iPad, og vi sidder lige ved disken, så man kan se at vi bare sidder og venter, (der var kun to kunder, udover os) da vi får iPad’en og får bestilt, der bliver den taget med det samme, det er de meget opmærksomme på, men intet andet. Og man skulle hele tiden spørge om iPad’en. Imens man sidder der, så hører man også andre brokkende kunder ang. ventetiden.Vi sidder sammenlagt på katzura i 2 timer, hvor 20-30 min er spisetid. Det er simpelthen for dårligt, og sidste gang at vi kommer.
Lasse Lerke
27.12.2023
Katsura Sushi
Maden og stedet er fint nok.Havde bare større forventninger til det, efter at jeg så deres billeder på TT.
Kâmuran Celik
01.12.2023
Katsura Sushi
Vi besøgte Katsura Herlev den 20. juni mellem kl. 18 og 19 for at fejre min søns fødselsdag. Han havde ønsket sig sushi, så det var det, vi skulle have. Desværre blev vores oplevelse skæmmet, da min 14-årige søn opdagede et hårstrå, der var viklet omkring en af ​​sushi stykkerne. Han spurgte mig, om det var normalt at finde et hårstrå i maden, og jeg måtte desværre bekræfte, at det ikke burde være tilfældet.Vi kaldte på tjeneren og gjorde opmærksom på problemet. Tjeneren undskyldte og spurgte, om vi ønskede en ny portion sushi ved hjælp af en iPad-bestillingssystem. Vi takkede nej, da vores appetit var blevet ødelagt, og vi bed om regningen i stedet. Tjeneren kom tilbage og meddelte, at de beklagede hændelsen og tilbød os en rabat på 10 procent.Desværre er denne oplevelse blevet den sidste gang, vi spiser på Katsura Herlev. Selvom personalet undskyldte og tilbød en rabat, er det uacceptabelt at finde fremmedlegemer i maden. Det får os til at tvivle på hygiejnestandarderne og kvaliteten af ​​råvarerne på denne restaurant.Vi havde sat frem til at fejre vores søns fødselsdag på en hyggelig og lækker restaurant, men i stedet blev vores aften ødelagt. Vi vil nu søge efter andre spisesteder, der kan levere den kvalitet og sikkerhed, vi forventer, når vi betaler for en måltidsoplevelse.
Shahad Duraid
30.11.2023
Katsura Sushi
Anbefaler ikke!Vi var meget glade for stedet FØRHEN, og vi spiste der mindst en gang om måneden, da maden smagt godt. Men nu kan vi desværre ikke lide maden mere, for det er blevet meget dårligt og smager ikke godt og sushi stykkerne blev mindre. Måske har de skiftet deres kok.
Henrik Paaske
29.11.2023
Katsura Sushi
Frygtelig og ligeglad betjenening. Vi bestilte suchi og da vi fik en IPad og begyndte at bestille så skulle vi straks aflevere den igen og spørge efter den hver gang vi ville have mere suschi. Tjeneren var svær at få fat i hver gang. Maden var fuldstændig uden smag og risene var overkogte og presset meget hårdt sammen.Toiletterne var beskidte og det ene toilet var stoppet og overskidt. Det andet toilet manglende døren og toiletpapiret var væk.Overalt i restauranten var gulvet beskidt og vi kunne se at der i vinduerne var døde fluer og andre insekter.4 x 248,- for uspiseligt suchi. 35 kroner for er glas postevand. En samlet regning på 1200kr.Vi valgte at forlade stedet. Frygteligt
Hannah Luu Lund
17.11.2023
Katsura Sushi
Katsura er simpelhen en oplevelse i verdensklasse, sådan noget sødt og overskud agtigt personale og mega lækkert pænt anrettet sushi, det kommer på sådan nogle fine træfigure og de sørger for du intet mangler, meget anbefalings værdigt!

Tilføj anmeldelse

Kort

Herlev Bygade 40, 2730 Herlev
Katsura Sushi