Stofa Lichtenbergsgade 3C, 8700 Horsens

Stofa





77 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag10–17
  • tirsdag10–17
  • onsdag10–17
  • torsdag10–17
  • fredag10–17
  • lørdagLukket




Stofa Lichtenbergsgade 3C, 8700 Horsens




Om virksomheden

Kontakt Norlys - privatkunder |

Kontakter

Ring til os
+4588303030
Lichtenbergsgade 3C, 8700 Horsens

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag10–17
  • tirsdag10–17
  • onsdag10–17
  • torsdag10–17
  • fredag10–17
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

Niels Brondahl Henriksen
19.01.2024
Stofa
Yderst elendig service, man sendes fra den ene konsulent" til den anden
Anna Vinther
10.01.2024
Stofa
Jeg havde besøg af en tekniker, der skulle installere fiberbredbånd. Hun formår at vælte min dør, hvor døren og elskabet går i stykker. 6 måneder senere har stofa stadig intet gjort på trods af, at jeg har ringet op til flere gang, for at få svar derfra.Når jeg snakker med kundeservice, siger de at chefen for teknisk afdeling har forsøgt at ringe til mig, hvor vi efterfølgende finder ud af, at han tinger til min eks-kærestes mobil nr., som åbenbart har stået inklusiv hans e-mail. Jeg har på intet tidspunkt indtastet nogen af hans kontaktoplysninger, så hvordan de er kommet ind på min profil efter jeg registrerede mig på min nye adresse giver ingen mening.Min dør og elskab er stadig i stykker og jeg får gang på gang lovning på, at der bliver taget hånd om sagen, men der sker intet.
Henriette Nørholm
03.01.2024
Stofa
Jeg bestilte internet hos dem i god tro. På intet tidspunkt blev jeg gjort opmærksom på, at man skal have en tv-pakke for at kunne bruge deres internet i Horsens. Jeg afmeldte hurtigt igen og har dermed smidt penge til 2 mdr. Internet ud af vinduet. Ydermere fik jeg at vide, at de ikke havde en bygning i nærheden af Horsens - godt at jeg selv tjekkede det, inden jeg brugte en formue på porto.
katrine Graversen Buhl
31.12.2023
Stofa
Aldrig i mit liv, har jeg da oplevet så dårlig kundeservice. Blev opkrævet for Modem som jeg havde returneret, som som var blevet væk"' og det skal JEG betale for. Så kan man ikke engang blive stillet om til den stofa afdeling som pakken er sendt til
Ronni Andersen
22.12.2023
Stofa
Vi havde meget svingende Wi-fi, som jævnligt forsvandt i 5 til 10 sekunder ad gangen. Vi ringede derfor til kundeservicen, som oplyste at de kunne give os en af de her super wi-fi enheder. Herefter forsvandt internettet helt og de sendte en teknikker ud og reparerede det. Teknikeren mente at vi skulle have nogle af de her super wi-fi enheder, hvis vi ville have stabilt wi-fi. Jeg ringede efterfølgende til kundeservicen igen for at høre omkring ventetiden på det her super wi-fi. De kunne oplyse, at de ville sende det med det samme. I forbindelse med de to samtaler med kundeservicen næver de på intet tidspunkt noget om, at det koster ekstra at få de her nye enheder. Den eneste grund til at jeg finder ud af det er, at jeg selv spørger om det er med i abonnentet.Vær meget påpasselig med at tage i mod noget fra Stofa uden at være sikker på prisen, da det virker til at de ikke nævner det for dig selvstændigt. Jeg synes ærligt talt, at det er en ret uprofessionel og upassende måde at føre forretningen på. Desværre er der ikke andre udbydere i vores område.
Kristoffer Vest
15.12.2023
Stofa
Slå op i en ordbog under elendig kundeservice eller kundepleje og du finder StofaIndtil nu har jeg været tvunget til at vælge Stofa pga. deres monopol på forbindelse i mit område. Oplevelsen har været en lang rejse i land af elendig kundeservice eller kundepleje.Nye kunder kan få hurtigere internet hvis de tilmelder sig nu. Men det gælder ikke eksisterende kunder. Priserne stiger og pakkerne bliver mindre. Ændring at f.eks. tv-pakke koster penge fordi Stofa er så oldnordiske at de skal sende en montør ud og skifte et stik (hint.... vi er kommet ind i en digital tidsalder).Stofa giver ved en fejl adgang til administrator modulet i deres modem/router. Men istedet for at kontakte kunden, så sletter de bare alt den opsætning jeg har brugt timer på at lave (mediecenter opsætning, ftp server, accespoints og meget mere).Men retter de fejlen og lukker for adgangen. nej det gør de ikke. Og da man ikke er informeret om at det er fejl, så begynder man selvfølgelig forfra og bruger endnu en halv dag på at sætte det op.Igen vælger Stofa at (grimt ord) højt og flot på deres kunde ved bare at slette hele opsætningen igen igen og igen kontakter de ikke kunden.Man bruger efterfølgende timer med inkompetente kundeservicemedarbejdere og tekniske supportere som alle påstår hårdnakket at man hverken kan tilgå deres modem/router og lave opsætning, samt at de har nulstillet noget som helst. Efter flere dages forgæves diskussion frem og tilbage får man endelig fat med en tekniker der ved hvad han snakker om. Og endelig får man det hele bekræftet. Ja du har haft adgang, ja det er en fejl du har haft det og ja vi har nulstillet det hele fordi du ikke må. Du skal selv købe en router og lave opsætningen der.Fedt. Tak for 20+ spildte timer Stofa.Når man så ønsker at opsige sin tv pakke, så koster internettet pludseligt 50 kr. mere om måneden.Hold nu op jeg er glad for at Waoo er kommet til mit område så jeg kan slippe af med Stofa.
Mads Christensen
28.11.2023
Stofa
Som elektriker sidder man i kø i 1,5 timer for at komme i kontakt med dem omkring en kunde som ikke har noget internet. Simpelthen dårlig stil. Hvis de bliver ved med at køre samme stil så er det ikke Stofa jeg anbefaler mere.
Heidi Thorup Jørgensen
11.11.2023
Stofa
Sad først i telefonkø 45+30 minutter for at tale med kundeservice som dog ikke kunne hjælpe. Herefter ringede jeg til vores lokale butik, hvor jeg fik hjælp indenfor få minutter

Tilføj anmeldelse

Kort

Lichtenbergsgade 3C, 8700 Horsens
Stofa