Niels Petersen Automobiler Holsted Park 12, 4700 Næstved

Niels Petersen Automobiler





266 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag07.15–17.30
  • tirsdag07.15–17.30
  • onsdag07.15–17.30
  • torsdag07.15–17.30
  • fredag07.15–17.30
  • lørdag10–14




Niels Petersen Automobiler Holsted Park 12, 4700 Næstved




Om virksomheden

Bilforhandler i Næstved - Opel, Mazda, Suzuki og Nissan | Hos Niels Petersen Automobiler er vi autoriseret forhandler af Mazda, Suzuki og Nissan, samt autoriseret Opel service værksted.

Kontakter

Ring til os
+4555720702
Holsted Park 12, 4700 Næstved

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag07.15–17.30
  • tirsdag07.15–17.30
  • onsdag07.15–17.30
  • torsdag07.15–17.30
  • fredag07.15–17.30
  • lørdag10–14

Funktioner

  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Wi-Fi




Anbefalede anmeldelser

S Rehman Khan
11.02.2024
Niels Petersen Automobiler
Fantastisk oplevelse professional service og vejledning stort tak til sælgerBenny ros herfra
Per Skjødt Jensen
30.01.2024
Niels Petersen Automobiler
Super god service, og billig kan kun anbefales
June Madsen
13.12.2023
Niels Petersen Automobiler
Sidste besøg giver 5 stjerner.Jeg havde en tid til reparation mv af min bil.Ugen før var min bil DØ" SOS afleverede bilen. 2 dage efter var jeg kørende
Torben Damgaard
17.11.2023
Niels Petersen Automobiler
Undgå for alt i verden at købe en Mazda hos Niels Petersen Automobiler, vi har været igennem en 18 måneders kamp med en Ny Mazda.-Et er at bilen har så mange fejl fra fabrikken, men at værkstedet ødelægger clips der holder dør beklædning da de skal lave dørhåndtag så man igen kan låse bilen, eller når de har knækket plastic der holder beklædning indvendigt på C stolpen fordi bilen skal have skiftet bagklap løftere der er defekte og kan få bagklap til at lukke af sig selv, men hvordan det er lykkes dem at ødelægge alle P sensoren holder i bagkofanger og så forsøge at fikse dem med gaffa tape og fugemasse som da bilen er knap 14 måneder gammel ikke kan holder mere og alle sensorerne synker ind i kofanger er mere end bare et uheld.Bilen nåde også efter knap 6 måneder at få nye gummilister på fordørene da de oprindelige lister var designet forkert så de ødelagde gummilister på bagdøre ved B stolpen.Det er så kun de ting som de rent faktisk lavede for listen med ting der aldrig kom til at virke er meget langHer et lidt af den:-P sensorer foran som kun opdagere forhindringer når man først har været i bakgear-Fart pilot som slår fra når det regner, sner eller solen skinner-Skærmen i midten af bilen slukker under kørsel, og selvom en af gangene det sker mens der er åbent i salgsafdeling og ejeren Niels tager en video af vi prøver at tænde den igen uden held, så fordi den tænder fint næste dag på værkstedet, så har de aldrig fejlen og kan intet gøre.-Klimaanlæg som varmer helt vildt i den ene side af bilen selvom der er 25 grader udenfor og køler hele vildt i den anden side på trods af klimaanlæg står til 20 grader i begge sider-Eller når man skal tvinger klimaanlæg ud af recirkulation for at få lidt frisk luft for automatikken har ikke noget imod at blive i recirkulation på en tur på over 230 km.-Selv når bilen melder fejl på start stop systemet, men bare fordi fejlen er registreret i bilens computer hjælper det ikke, mekaniker skal se fejlen ske før de må gøre noget ved bilen.-Til slut skal der lige nævnes den fantastisk service indikator der optil service hver gang man startede bilen viste der var 1000km til service, også selv der kun var 735 km tilbage da man standsede sidst, så man har ingen ide om bilen når det rettidigt uden at tjekke km stand for hvornår den sidst var til service og så opdager man at bilen faktisk allerede vil til service igen efter 12000km.-Mazda’s største problem er at hvis ikke det er en kendt fejl, så er det op ad bakke for værkstederne at bevise der er fejl på bilen og få betaling for den tid de bruger på fejlsøgning, det er også nærmest umuligt at skifte noget på mistanke da værkstedet skal kunne bevise at fejl er på bilen og at fejlen så forsvinder for at de får betaling.-Så efter 18 måneder med 14 gange på værksted i samlet 32 dage så slap tålmodigheden helt op da en test af bilen også viste fejl i computeren på ESP systemet, men Mazda bare siger det er en information til mekaniker, så var anbefaling fra uafhængig bil rådgivning skil dig af med bilen, Mazda er dem som har flest klager i forhold til markedsandele og Mazda importøren der den mest modvillige bilimportør til at hjælpe.-Så lige det positive der jo gives den ene stjerne, da bilen så endeligt bliver afmeldt er de forholdsvis hurtige til at stoppe opkrævning af betaling for service aftale..
Claus Kaplov
12.11.2023
Niels Petersen Automobiler
Gratis karosserikontrol. Hurtigt og billigt hjulskift. Meget høflig betjening og mekanikeren gjorde opmærksom på, at mine sommerdæk kun holder denne sæson med.Altid en fornøjelse at komme hos Niels Petersen!
09.11.2023
Niels Petersen Automobiler
Hyggeligt at møde Benny fin lånebil og service.
Bennie Johansen
08.11.2023
Niels Petersen Automobiler
Rigtig god service, meget kvalificerede medarbejdere og rar kundeoplevelse.
Martin Busk
08.11.2023
Niels Petersen Automobiler
Det er altid en fornøjelse at besøge værkstedet

Tilføj anmeldelse

Kort

Holsted Park 12, 4700 Næstved
Niels Petersen Automobiler