XL-Byg Gørtlervej 13, 5230 Odense

XL-Byg





762 Anmeldelser
  • søndag10–16
  • mandag09–18
  • tirsdag09–18
  • onsdag09–18
  • torsdag09–18
  • fredag09–18
  • lørdag09–16




XL-Byg Gørtlervej 13, 5230 Odense




Om virksomheden

|

Kontakter

Ring til os
+4566158877
Gørtlervej 13, 5230 Odense

Åbningstider

  • søndag10–16
  • mandag09–18
  • tirsdag09–18
  • onsdag09–18
  • torsdag09–18
  • fredag09–18
  • lørdag09–16

Funktioner

  • Afhentning i butikken
  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Kreditkort
  • Levering




Anbefalede anmeldelser

Tove Larsen
24.01.2024
XL-Byg
Synes der var ekstrem dårlig betjening, stod og ventede mens 2 af medarbejderne var tilstede uden at værdige mig et blik. Man kunne da have sagt et øjeblik, vi har lige noget det skal noteres eller i den retning.
Henrik Jørgensen
31.12.2023
XL-Byg
Havde ikke den udstillede vare til den oplyste pris. Ekspedienten kunne oplyse hvad vi ellers kunne købe. Varen kunne leveres på trods af generelle leverings problemer.
Jan Birk
22.12.2023
XL-Byg
Til hvem der måtte være interesseret.Jeg har nu handlet i Center Byg i mere end tredive år, og det er der en god grund til: De har rimelige priser, og gode varer til salg, og deres personale er, som regel, vidende om de produkter de sælger. Eneste undtagelse her er, at man nogen gange kan løbe ind i en sommeransat som måske ikke har den samme viden som stampersonalet, men stadig er villig til at hjælpe. I disse situationer bli’r man, som regel, henvist til en mere vidende medarbejder. Sådan er det hos alle firmaer, der antager midlertidig hjælp til peakperioder, men så længe man kommer afsted med det man kom efter, ka’ det vel være ligemeget.Jeg vil specielt fremhæve Per, Ingrid, Brian og Kim som værende specielt dygtige og hjælpsomme, men det nok ikke helt fair, over for de andre som jeg bare ikke kender navnene på.Det var det hele.Til de få af jer der, måske, ikke er helt tilfredse: Tag en pille og gå hjem og sov på det.Med venlig hilsen.Jan Birk.
Nils Dibber
11.12.2023
XL-Byg
Syntes butikken fremstod rodet og deres kundetoilet var ikke særlig indbydende.
jørgen magnussen
06.12.2023
XL-Byg
XL Centerbyg har jeg handlet siden de åbnede og fået alt og mange ting leveret. Et yderst venligt personale og en god ekspertise. Så det skal de have stor ros for
Kenneth Thingholm
30.11.2023
XL-Byg
En lille føljeton Fra XL-byg - Centerbyg OdenseJeg købte en Weber gasgrill i sidste uge. I samme omgang forespørg jeg personalet om de kan sælge mig en Light gasflaske der passer til. De henter og sælger mig en 10 Kgs flaske.Da jeg kommer hjem opdager jeg at det desværre er en 5 Kgs flaske der passer til. Ærgerlig og træls fejl, men det kan alle lave.I dag tager jeg turen ud for at få byttet beholderen sammen med mine 2 børn. (2 og 4 år).Sød men travl pige i kassen hjælper mig. Hun skulle både hjælpe mig med returvare, passe kassen og hjælpe en anden mand med spørgsmål om nogle brædder. Hun havde travlt, men hjælper mig fint, og spørg mig pænt om jeg vil være sød at bære beholderen ned i butikken, for at hjælpe hende, ok på trods af at jeg har 2 små børn med.Da jeg kommer ned i “kundeservice” står der 6!!! Mænd og snakker. Jeg spørg dem pænt om de vil være mig behjælpelig med at hente en 5 kg beholder istedet for min 10 Kgs. Svarer var en flyvende hånd ud mod deres lager at de står derude.Jeg spørg igen om de virkelig mener at de ikke vil være mig behjælpelig. “Ingen svar, kun 12 tomme øjne. Jeg formoder at det betyder at jeg selv skal hente. Og jeg går ud på lageret og spørg endnu en medarbejder om han ved hvor gasflaskerne er, og han går med mig ud og viser det, og jeg får min 5 Kgs flaske med tilbage forbi kundeservice og forbi de 6 medarbejdere, der dog er blevet reduceret til 5 sidenhen da 1 er ved at hjælpe en anden kune.Lidt slåfejl og og lidt andet ved kassen forlængede min oplevelse yderligere, men pigen i kassen var hele tiden sød og flink og trækker derfor min samlede oplevelse 2 stjerner op ift. den resterende oplevelse.Ikke sikkert det er sidste gang jeg handler i xl-byg centerbyg i Odense, men jeg håber sørme at service-begrebet bliver en del af medarbejderudviklingen fremadrettet.
Benny Sørensen
10.11.2023
XL-Byg
De nægter folk uden maske adgang til forretningen, til trods for at jeg bar badge der viser at jeg er fritaget. Det er imod loven og diskriminerende over for folk der har handicap.Lederen afholdt en selvretfærdig prædiken om at det var for at beskytte sine ansatte, til trods for at vi fra flere studier ved at masker har en meget begrænset effekt og at selve sygdommen har en meget lav dødelighed der er sammenlignelig med influenza. Sådanne nyttige idioter er med til at opretholde dette hysteri i en uendelighed.
Maria Anna Christiansen
10.11.2023
XL-Byg
En ansat blandede en forkert maling til mig. Det kan jo ske. Men jeg endte med at skulle betale for en maler som skulle male hele lejligheden over, eftersom Helle Friis som er medejer, mente at det var mit ejet problem. Det blev utroligt dyrt! Derudover blev Helle Friis meget personlig og ubehagelig overfor mig. Værste jeg nogenside har prøvet af service.
Daniel Banner
09.11.2023
XL-Byg
Fin nok service, personalet virkede dog uerfarene og dovne/ugidelige". Samtidig var deres være ikke noget at råbe hurra for skulle have en ventilator til gulvet
Elin Sørensen
08.11.2023
XL-Byg
Jeg kom ind i forretningen uden at bære maske, men med et mærke på jakken, hvor man kunne se, at jeg var fritaget for at bære maske. Indehaveren smed mig ud, og sagde for at virke flink over for de ansatte, at han var ligeglad med mig, men tænkte mere på sine ansatte.Referat: »Med den viden, vi har nu, er der ingen grund til, at den almindelige dansker går rundt med en maske,« sagde Brian Kristensen, der leder Central Enhed for Infektionshygiejne på Serum Instituttet, til Videnskab.dk

Tilføj anmeldelse

Kort

Gørtlervej 13, 5230 Odense
XL-Byg