StayOnline Fiolstræde 28, 1171 København K

StayOnline





51 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag09–17
  • tirsdag09–17
  • onsdag09–17
  • torsdag09–17
  • fredag09–17
  • lørdagLukket




StayOnline Fiolstræde 28, 1171 København K




Om virksomheden

Autoriseret Apple værksted i København & Aalborg » StayOnline.dk | Vi er et af Danmarks bedste og eneste autoriserede Apple værksted. Kom ind til vores walk-in shop i København eller Aalborg og få et tilbud på din reparation.

Kontakter

Ring til os
+4570242525
Fiolstræde 28, 1171 København K

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag09–17
  • tirsdag09–17
  • onsdag09–17
  • torsdag09–17
  • fredag09–17
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Reparation
  • Batterier
  • Elektronik




Anbefalede anmeldelser

Christian Sjøgreen
28.01.2024
StayOnline
Værkstedet kunne, som noget nyt, håndtere reparationer dækket af Apple’s garanti/recall, så jeg slap for at vente 3-4 uger.Personalet var grundige og havde en stor viden om typiske fejl, garantier og Apple produkter i det hele taget.
Therese Gerts
12.01.2024
StayOnline
Har haft en computer der med ca 6 mdr mellemrum (og deraf betalt reperation af garantien) er gået i stykker og fået udskiftet logicboard gentagne gange. Nu giver Apple mig endelig en ombytning til anden computer, så jeg er ikke særlig tilfreds Apple kunde, men enormt tilfreds med behandlingerne hos StayOnline. De har været hjælpsomme, dygtige, hurtige og altid med smil og forståelse! Varm anbefaling.
Mads E. Svold
13.12.2023
StayOnline
Hurtig service. Tekniker bruge 30 min på at forklare, hvilken ny MacBook der var passende for mig. Rigtig god oplevelse - og der var 15 % rabat.
Miyaki M
05.12.2023
StayOnline
Var meget tilfreds. Jonas ydede fantastisk service.
Michael Vilnov
26.11.2023
StayOnline
Keyboard problem på Macbook Pro “2016” fixet en gang for et år sidenSamme problem opstår, fordi apple har et problem med denne årgangs tastaturer og der fremsendes et faktura overslag på 5700 for reperation.Forklaring skyldes at der er væske i computeren.Værkstedet ønsker ikke at fremsende, fremvise billeddokumentation ud over en enkelt tast der ser “fedtet ud” i kanten - hey jeg er en klammert når jeg arbejder - sue me.Ydermere siger de at fugtindikatoren er slået ud. Hvilket de jf. lidt internet research gør for et godt ord. Og da jeg er ret sikker på aldrig at have spildt noget i den - og den ud over tastaturet kører upåklageligt - virker det spøjst.Mit issue er IKKE at der eventuelt skulle betales for et keyboard hvis dette skulle skiftes, grundet en vandskade. Eller at macbooken som helhed ikke virkede. Det er er arbejdsredskab, og bliver brugt som sådan - hvorfor skader sker helt naturligt - og reps er en naturlig del af omkostningerne ved at have en dyr laptop.Problemet er den komplette arrogance med hvilken man siger “jamen synd for dig der er fugt i keyboardet” - vel vidende at den årgang har et problem - og at man allerede har skiftet et keyboard på selvsamme mac.Jeg møder op i Humac, tager en samtale med en sælger af hvem jeg så sent som igår købte en Macbook Pro til 38.500 kroner af. Denne udviser forståelse, og ærgrer sig over situationen. Men hey det er jo ikke ham der er stay online - så hvad kan han gøre.Beder om at få udleveret min mac - da de jo har teknikker på stedet, men får et nej.Her går der altså børnehave i den fra min side, det skal jeg blankt erkende. Men jeg VIL have min computer med. De skal fandme ikke både nægte at sende billeder, nægte at reppe OG beholde min computer.Det udvikler sig til et juridisk barnagtigt tovtrækkeri om man kan få den udleveret eller ej.Status pt.Står nu og afventer et juridisk dokument omkring at jeg accepterer at få udleveret en delvist samlet Macbook Pro.
William Yde
18.11.2023
StayOnline
Fik utrolig god service derinde. Mikkel kan klart anbefales!
Marcus Thais Heller
10.11.2023
StayOnline
Under alt kritik i service og kompetenceResponds til butikkens fejlagtige beskrivelse af forløbetUtrolig dårlig service.Har haft et forløb hvor jeg har indleveret mine airpods.De er indenfor garantien på 2 år.Det er den højre airpod, der er dårlig lyd i når andre skal høre hvad jeg siger. Det er ikke hver gang og virker mærkeligt.De finder at der skulle være fugt i den og den derfor ikke er omfattet af garantien.Jeg har en ekstra højre airpod, fra et andet sæt og efter anbefaling fra dem, så sætter jeg den i og kalibrerer, da det så skulle være et fuld sæt og begge virker.Det gør det så kun kort, så opfører højre (den nye sig igen på samme måde).Nu går jeg ind med den og efter lidt forvirring med de 2 cases jeg har får de det rigtige case, da ekspedienten og jeg er enige om at hvis 2 airpods uafhængigt af hinanden laver samme fejl - så er det casen og ikke airpoden der laver fejlen. Så vil den være under garantien.Da jeg så indleverer den vil de først ikke tage i mod den, da den nu er over 2 år, men efter de får kigget efter at de startede på sagen, mens den var under garantien - tager de den modvilligt ind..De har ultra kort tid og vender bare tilbage med at det stadig er fugt og kan ikke lave den under garantien, men jeg kan jo betale...Så jeg står med en case der ikke virker, som de ikke vil undersøge - men med airpods der nu virker af og til (som de nok ikke ville gøre hvis de var fugt/vand i airpoden)Super sød og hjælpsom medarbejder i Humac der gjorde sit aller bedste for at hjælpe, men firmaet Humac bruger til reparation er under alt kritik.Så de var under garantien - og det var ikke væsken der var problemet, da den anden airpod så ikke havde gjort nøjagtig det samme i samme case.Og ja, jeg havde 2 cases, så tog bare begge med, da det var forkert serie nr og vi fik indleveret den rigtige - begge under garantien!Så dårlig service, så selv Humacs medarbejdere syntes i var pinlige.

Tilføj anmeldelse

Kort

Fiolstræde 28, 1171 København K
StayOnline