Kundeservice for husholdningsapparater

Sorter: Højest bedømte




Coffee Company - Aut. JURA Forhandler & Reparatør Bloustrødvej 26 C, 2970 Hørsholm

Coffee Company - Aut. JURA Forhandler & Reparatør

23 Anmeldelser
Bloustrødvej 26 C, 2970 Hørsholm
Hos Coffee Company er vi autoriseret forhandler og reparatør af JURA Espressomaskiner. Coffee Company leverer kvalitetsløsninger til virksomheder og private, hvor kundens behov definerer kaffeløsningen.
  • Afhentning i butikken
  • Shopping i butikken
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Kønsneutralt toilet
  • LGBTQ+-venlig
  • Sikkert sted for transkønnede
  • Levering
  • Afhentning udenfor
  • Elektronik
  • Kontaktfri levering
KitchenOne

KitchenOne

695 Anmeldelser
  • Shopping i butikken
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
Skousen Hørsholm Egevangen 10, 2980 Kokkedal

Skousen Hørsholm

82 Anmeldelser
Egevangen 10, 2980 Kokkedal
Vi er klar til at rådgive i alt om hårde hvidevarer, emhætter, kogeplader, installationer etc. Kom og se Nordsjællands bedste udvalg af hårde hvidevarer og støvsugere.
  • Afhentning i butikken
  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • LGBTQ+-venlig
  • Sikkert sted for transkønnede
  • Levering
  • Afhentning udenfor
  • Monteringsservice
  • Reparation

Anbefalede anmeldelser





Mona vilhelmsen
12.02.2024
Skousen Hørsholm
Gode og søde medarbejder der er til at tale med, god service og meget hjælpsomme. Har købt flere ting der og vil komme der igen
Monica Sabroe
03.02.2024
Coffee Company - Aut. JURA Forhandler & Reparatør
Fantastisk service, lækker kaffe, maskiner, der ALTID virker, lækre produkter! Et besøg hver!
Christian Ingemann Nielsen
01.02.2024
Skousen Hørsholm
Har handlet hårde hvide varer her flere gange og er godt tilfreds med service n man får som kunde. Sælger forsøger at forstå dit behov, ikke at opfinde et nyt du ikke vidste du havde. Jeg kommer gerne tilbage en anden gang.
Kim Ths. Sonne
25.01.2024
KitchenOne
Må på det kraftigste fraråde at handle med dem da deres foretningsetik er meget tvivlsom.Efter 5 år med et langt kræftforløb besluttede jeg at forære mig selv en ultimativ kulgrill, da jeg har en stor gasgrill men har savnet at bruge kul, da jeg bruger grill hele året rundt.Jeg kunne hos KitchenOne læse, at det ypperste indenfor kulgrill var en Everdure HBCE2B Hub, som jeg bestilte hos dem til en pris af kr 11.619,10 inkl. grilbetræk.Men som det fremgår af nedenstående var handlen hos KitchenOne en MEGET stor fiasko, som de nægter at erkende og kun refunderer kr 3.876,10 af prisen. Jeg skal således betale kr. 7.743,00 for et produkt der ikke virker og som yderligere er returneret.Efter at have brugt grillen få gange kunne jeg konstaterer at INTET af det på nettet beskrevne og i reklamevideoer på YouTube passede med virkeligheden.Jeg brugte grillen 5 gange helt efter de medfølgende anvisninger samt videoer om produktet på nettet ogmå desværre konstatere, at det er den absolut ringeste grill, jeg nogensinde har brugt, der på ingen måde lever op til hverken beskrivelse eller videoer.Et par simple eksempler:1) KYLLING PÅ ROTISSERIE :Efter der var godt gang i kullene, satte jeg en kylling på rotisseriet i mellemhøjden som anvist på videoen. Efter 2½ time var ikke engang skindet blevet sprødt eller havde taget farve. Efter 3 timer tog jeg den af grillen og skar den ud men der var stadig blod omkring knoglerne i kyllingen.2) HØJREBSTEAK :Efter der var godt gang i kullene, ville jeg grille grøntsager og en højrebssteak. Grøntsagerne tog meget lang tid, før de tog mærker fra grillen og blev møre og bøfferne var HELT gennem kogte før det kunne ses at de var grillet.Jeg forsøgte at tilberede flere ting på grillen med absolut ringe eller uspiseligt resultat og prøvede at finde årsagen til problemet, og det jeg fandt frem til var:Da der ikke var varme nok på grillen ville 3/4 del af rotationen på rotisseriet afkøle kyllingen hvorfor den aldrig kunne blive sprød. Den manglende varme gjorde også at kødet kogte og ikke grillede.Efter at have sammenlignet Everdure Hub med min gamle lille kulgrill var årsagen til den manglende varme meget simpel - der kom ikke noget luft ind under kullene og det træk kunne ikke reguleres, hvilket må anses at være en konstruktionsfejl. Resultatet var, at når kullene var antændt og klar til at grille og optændingen var standset, begyndte de en process med at slukke.Argumentet fra KitchenOne for ikke at refunderer købsprisen var, at der var tale om en brugerfejl" og at grillen på transporten til dem var blevet beskadiget. Men transportøren af grillen fra mig til KitchenOne var bestilt og betalt af KitchenOne. Jeg havde ingen indflydelse på transporten. Jeg havde emballeret grillen bedst muligt og lagt den på en palle som KitchenOne havde bedt om
Kim Hansen
24.01.2024
KitchenOne
Jeg har ikke fået mine være endnu, det er 30 sec siden jeg har bestilt.Så indtil nu er det godt
Mads Nybroe
19.01.2024
KitchenOne
Dette firma tager jeg hatten af for. Dejlig hjemmeside, hurtigt og nem bestilling - og levering meget hurtigt. Ingen problemer og god service når man ringer, for at forhøre sig. Jeg har endnu ikke haft nogen problemer og ved derfor ikke hvordan de er til retur varerne.
Jens Per Nielsen
16.01.2024
Skousen Hørsholm
Købte et af Siemens gode fritstående køle/fryseskabe hos Skousen i Kokkedal. Fik fin vejledning i butikken og prisen var god - 5000 under Siemens egen vejledende pris. Vores udfordring var, at køle/fryseskabet skulle monteres i et fast køkkenskab. Lidt ældre køkkenelementer er ikke dybe nok til moderne selvafrimende skabe, så vi var spændte på, hvordan det skulle gå. Køle/fryseskabet blevet leveret af 2 meget servicemindede folk som fik afmonteret det gamle køleskab og uden problemer fik det nye sat ind. Det hele var klaret i løbet af et kvarter og på trods af skabenes vægt på over 80 kg. gik det hele uden spor på gulvet. Kan kun anbefale Skousen i Kokkedal og deres servicefolk, så nu er vi i gang med at købe ny ovn og kogeplader - også Siemens og også hvis Skousen i Kokkedal.
Ditte Bøgeskov Skjold
12.01.2024
Skousen Hørsholm
Vi fik anbefalet Gorenje GFS633 af Skousen, Kokkedal, da en helt anden maskine (“bedst i test”), som vi ellers havde udset os online, ikke fandtes fysisk i butikken.Ved korte programmer på maskinen har vi gentagne gange oplevet, at opvasketab ikke bliver opløst, men hænger klæbrigt tilbage på indersiden af lågen. Der er generelt stor variation i, hvor rent maskinen vasker. Den føles desuden meget “low-class” og plastic-agtig, og kurvene glider ikke gnidningsfrit (de skal altid og uden undtagelse lirkes tilbage i maskinen).På papiret har den ellers en god vifte af programmer og ellers en række gode egenskaber: Den er nem at sætte igang. Det er super, at den selv åbner efter endt vask. Den er også meget rummelig og kan fyldes effektivt.Jeg synes dog ikke, at de gode egenskaber vejer op for de dårlige oplevelser, og jeg har kontaktet Skousen med ønsket om at opgradere til en bedre maskine. Vi fik en blank afvisning, og blev efterladt med et telefonnummer til “Gorenje Service”.Så hvad der ellers startede som en god kundeservice, endte i en rigtig øv-oplevelse. Vi kan hverken anbefale maskinen her eller Skousen Kokkedal.
Brian Bønk
09.01.2024
Coffee Company - Aut. JURA Forhandler & Reparatør
Skal du have god kaffe og gode maskiner, så er det her tingene skerService er helt i top - og hvis du kigger forbi butikken, så er Jesper altid klar til en hyggelig snak om den sorte olie vi alle går og drikker...
Lisbeth Kjellberg
09.01.2024
Coffee Company - Aut. JURA Forhandler & Reparatør
Så fint et sted - køb mere kaffe