Dansk Varme Service Gefionsvej 7, 3400 Hillerød

Dansk Varme Service





230 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag07.30–16.15
  • tirsdag07.30–16.15
  • onsdag07.30–16.15
  • torsdag07.30–16.15
  • fredag07.30–16
  • lørdagLukket




Dansk Varme Service Gefionsvej 7, 3400 Hillerød




Om virksomheden

Not Found |

Kontakter

Ring til os
+4570109800
Gefionsvej 7, 3400 Hillerød

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag07.30–16.15
  • tirsdag07.30–16.15
  • onsdag07.30–16.15
  • torsdag07.30–16.15
  • fredag07.30–16
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Afhentning i butikken
  • Shopping i butikken
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Levering
  • Levering samme dag




Anbefalede anmeldelser

Coco Coco
17.01.2024
Dansk Varme Service
Kan absolut IKKE anbefale Dansk Varme Service. De skulle komme 2/9-23, men de glemmer at fortælle os det, ny tid 14/11-23!2,5 måned skulle vi vente, ville ringe til dem, MEN ventede 20 minutter og talte med enmeget usympatisk herre som lovede at de ville ringe samme dag, men de gjorde de IKKE!VÆLG ET ANDET FIRMA!
Jakob Skov
10.01.2024
Dansk Varme Service
Selvom jeg har en abn. ordning med automatisk service så missede de deadline for service med 3 måneder, fyret (mindre end 3 år) kunne ikke varme huset op. DVS kunne ikke komme" førend om 1 måned på trods af deres egen fejl. Først da de blev gjort opmærksom på
Heinrich Hermansen
05.01.2024
Dansk Varme Service
Aldrig har jeg ikke oplevedet dårligere service. Ringede og spurgte om de havde en der kunne komme forbi i løbet af dagen. Hørte intet i om akut tillæg og lignende. Pludselig stod der en ung fyr som havde minus viden om fyr og måtte ringe til sin chef. 20 min. Og ingen varme men dog 2300kr fattigere
Jesper Jensen
26.12.2023
Dansk Varme Service
God service og meget venlig tekniker.Savner dog en gennemgang af anlæg og virkemåde. Det virker til, at være et meget lukket job. Selvfølgelig skal I tjene penge på service men at man står tilbage som kunde og ikke ved hvad anlægget kan fortælle og virkemåde er mig en gåde. Jeg savner en gennemgang af anlæg og opsætning.
Mie Andersen
15.12.2023
Dansk Varme Service
Altid søde og rare. Og kommer HURTIGT ved akut behov!Men der mangler noget på service af forbrugere der ikke forstår fyr-sprog. Der efterlades en fin A4 seddel med en masse information, som jeg INTET fatter af. Hvad skal jeg bruge den til? Hvad med konkret info? Som fx er mit fyr i fin form eller skal jeg overveje at finde noget andet?CRM systemet kunne godt være smartere - uforståeligt at jeg åbenbart hvert år skal sige mit fyr ikke er låst inde, men står udenfor
Jess Vestergaard Orlien
10.12.2023
Dansk Varme Service
Jeg har fået installeret en fin varmepumpe i 2021 - luft til vand - Metroair 8, og driften er forløbet fint i henover kalenderåret - maj-maj.Imidlertid savner jeg:1- en seriøs introduktion til varmestyringsenheden og de muligheder den afstedkommer.2- En BRUGER-manual, som er beregnet til kunderne.Første års servicebesøg - ca. 45 min. - gjorde mig desværre ikke klogere, men jeg må blot konstatere, at teknikken tilsyneladende virker. Til spørgsmål om en brugermanual har jeg nu i to omgange fået udleveret en Installatør-håndbog på 71 sider, som jeg tror, de fleste vil være enige med mig i, skyder langt over målet.Jeg skal afslutningsvis understrege, at folkene fra firmaet har været søde og rare:-)
Ronnie Bengtsson
10.11.2023
Dansk Varme Service
Generelt en god oplevelse at have besøg af DVS. De er gode til at rådgive om ændringer i systemet som vil gøre anlægget mere effektivt, om deres anbefalinger rent faktisk virker, ved jeg ikke. Har haft besøg af dem 3 gange nu, og dette besøg var dog ikke helt godt. Teknikkeren havde, tænker jeg, som en del af eftersynet, haft alle ventiler af mit gulvvarme anlæg. Efterfølgende havde han ikke sat dem ordentligt på, hvilket resulterede i at alle ventilerne stod åbne, så der var sauna i huset, de kommende dage. DVS afviste blankt at de havde rodet med det, men hvem skulle ellers have gjort det?? DVS krævede at jeg skulle få en VVS'er ud og fejlsøge, og ja han kunne blot konstatere at en person ikke havde påsat ventilerne rigtigt. Så her sidder jeg fattigere og med følelsen af at de ikke har styr på det. Jeg overvejer derfor mit fremtidige brug af dem.
jane Balsgaard
10.11.2023
Dansk Varme Service
Vi har en varmeblæser luft til luft og luft til vand.Vi er afhængige af serviceeftersyn af en fagmand.Derfor er vi meget glade for at vi har fundet frem tilDansk Varme Service, som automatisk sender en kompetentservicemedarbejder
Alexander Schiang
10.11.2023
Dansk Varme Service
Pas på! Dansk Varme Service spreder kræftfremkaldende asbeststøv fra skorsten på mig og i hele mit anneks. De sender falsk dokumentation om isoleringsmaterialet i skorstenen. Jeg tager asbestprøve, som viser sig at være asbest-positiv. De prøver at frasige sig al ansvar og er ikke villige til at tale om prisnedsættelse. Deres forsikringsselskab er dog gået med til sanering af vores anneks.Ved fjernelse af skorsten og oliefyr fra 60'erne ifbm. varmepumpeinstallation, vælger DVS at skære stålskorstenen over. Det vælter ud med gråt støv. Jeg gør opmærksom på min mistanke til asbest, men de arbejder videre. Dagen efter om morgenen, fortæller jeg dem om min mistanke til asbest igen, og de stopper arbejdet. Kort tid efter er de igang igen, hvor de siger at de har talt med deres leder i telefonen, som siger at der ikke er asbest i skorstenen, og jeg (kunden) nok skal få dokumentation vdr. isoleringsmaterialet i skorstenen. Fire timer efter får jeg en mail med et produktkatalog for en topmoderne Multi25-skorsten, altså ikke for den afskårende Metalbestos-skorsten fra 60'erne. Jeg foretager en asbestprøve som bliver sendt til laboratorie. Amosit (slem asbesttype) bliver påvist.Heldigvis har deres forsikringsselskab været samarbejdsvillige, og har fået asbestsaneret vores anneks (det tog dog tre måneder fra ulykken til at vi fik vores anneks igen). Og det skulle lige ledes tage mange måneder før DVS beklagede den gene de havde forsaget os. Herunder mange søvnløse nætter, stress og slem angst ved tanken om kræft som følge af at have opholdt sig i annekset fyldt med asbest, samt den mistede tid og utilgængelighed af vores anneks i en lang periode. Efter en lang kamp er de gået med til at betale for asbestprøven, men er ikke villige til et prisafslag trods deres ravage i vores liv.Pas på derude. DVS tager hverken deres kunder eller farligheden af asbest særlig alvorligt.

Tilføj anmeldelse

Kort

Gefionsvej 7, 3400 Hillerød
Dansk Varme Service