Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund Jernbanegade 4, 4600 Køge

Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund





66 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag09.30–17.30
  • tirsdag09.30–17.30
  • onsdag09.30–17.30
  • torsdag09.30–17.30
  • fredag09.30–18
  • lørdag09.30–14




Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund Jernbanegade 4, 4600 Køge




Om virksomheden

Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund - Urmager i Køge |

Kontakter

Ring til os
+4556650348
Jernbanegade 4, 4600 Køge

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag09.30–17.30
  • tirsdag09.30–17.30
  • onsdag09.30–17.30
  • torsdag09.30–17.30
  • fredag09.30–18
  • lørdag09.30–14

Funktioner

  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Levering




Anbefalede anmeldelser

Eva Højbjerg
10.02.2024
Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund
Afleverer 2 guldtænder til vurdering/evt. salg og får at vide, at de afregner med 80 kr pr gr efter nærmere undersøgelse. Efter undersøgelsen oplyser ekspedienten så i dag, at jeg kan få 750 kr. kontant eller handle for 825 kr. Jeg kan ikke få oplysning om karat eller vægt, hvorfor jeg vælger at tage guldet med.Efterfølgende har Vitus Guld i dag vurderet de samme guldtænder til en lødighed på 18 karat med en vægt på 9,96 gr, hvilket betød jeg fik 1.808 kr for guldet... godt 1.000 kr mere end jeg fik tilbudt i butikken!!
Matias
28.01.2024
Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund
Jeg købte et ur i Hegelund Køge. Dagen efter finder jeg samme ur, meget billigere på nettet.Jeg ringer derfor ned til Hegelund. Jeg forklare at jeg er på SU og at så mange penge gjorde mig ked af mit køb og jeg godt kunne bærer over med det, hvis det “bare” var et par hunderede kr.Hun siger så, “at fordi de yder den gode service og tager et led af for mig, så er uret ikke omfattet af deres 30 dages bytteservice”.Jeg forklare hende at emballagen stadig er urørt og intakt og at jeg ikke har haft uret på.Hun siger at det er hun ligeglad med. nu har de jo fået deres penge og så kan kunderne faktisk sige og gøre hvad de vil, det betyder intet.Forfærdelig oplevelse og en forfærdelig service i telefonen, hvor man for følelsen af at hun fortæller en at morale er et sted i Rusland og kunderne ikke betyder noget.( chefen af butikken var hjælpsom og flink ved første besøg). Er sikker på, at hvis det var ham jeg talte med i tlf. Så ville det havde været en sober samtale, uden at blive talt nedladende og grimt til.
Lene Nissen
26.01.2024
Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund
Min mand havde købt et diamant(14) vedhæng i hvidguld og en ekstra lang sølvkæde (for lettere brug, - svært at åbne/lukke en lås) som diamantbryllupsgave. Den længere kæde gjorde desværre ikke noget godt for min hals! Jeg ville derfor gerne bytte til en kortere. Fik meget meget uvenligt besked på, at man ikke bytter hverken sten eller kæde. Kun, hvis man køber noget dyrere. Det havde vi gerne gjort, hvis betjeningen havde været venlig og imødekommende.DET VAR DEN IKKE. Tværtimod. En ualmindelig uvenlig kvinde talte NED til os. Kropssproget lige så uvenligt. Vi gik og KOMMER IKKE IGEN. Vi handler fremover hjemne i Dragør- og ikke i byen, hvor vores sommerbolig er.HilsenLene [email protected]
Alexander Malik Kleist
20.01.2024
Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund
Vi fik en dyr gave i barnedåbsgave, som ville bytte, da vi fik to at samme slags. På kvitteringen står at ombytning skulle ske inden 30 dage - jeg spørger om det er muligt at få penge retur, hvortil jeg får af vide at det gør de kun inden 14 dage. Jeg gjorde dem opmærksom på at det står ingen steder på kvitteringen, hvortil jeg får svaret Ja
Morten Pfefferkorn
19.01.2024
Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund
Var inde med mit ur, da glasset var gået itu. Jeg havde undersøgt fra andet sted, hvad det ville koste med et nyt og det var 400 kr. Jeg forhørte mig hos Hegelund, hvad de skulle have for det og da de også skulle have 400 kr, afleverede jeg det i den bedste tro. Da jeg efter en uge skulle hente det, blev der sagt at det kostede 600 kr. Jeg oplyste at jeg have fået at vide at prisen ville blive 400 kr, men får så at vide at det slet ikke kan laves til den pris, da glasset er buet. Jeg svare at det ved jeg jo intet om og at jeg jo har fået en pris på de 400 kr. Der bliver så sagt at de jo har haft det gamle glas af og lavet forskellige ting og limet det nye på. Igen siger jeg at det ved jeg jo intet, men at jeg jo går ud fra at den pris jeg har fået er med montering, da jeg jo ikke selv ville kunne købe glasset og montere det. Der bliver sagt, at man beklager at jeg har fået en forkert pris at vide, for som der bliver sagt, kan det slet ikke laves til den pris. Hvilket jeg jo ved fra det sted, hvor jeg har købt uret, at det godt kan lade sig gøre. Så meget for at vælge sin lokale urmager. Jeg bliver tilbudt at give 500 kr, så vi kan slå halv skade. Jeg føler at jeg bliver nødt til det, for at kunne få mit ur med hjem. Jeg betaler, men siger at jeg på ingen måde synes det er ok og at der jo heldigvis findes andre urmager i byen til en anden gang og til det bliver der kun sagt at ja det er der jo. Så der kommer jeg ikke mere og kan kun opfordre at andre vælger en af de andre urmager i byen.Ville gerne give 0 stjerner, men det var ikke muligt.
Jannie wøhlk Jensen
10.01.2024
Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund
Jeg må indrømme, at jeg er ret undrende over den måde, jeg blev tiltalt idag.Jeg har fuld forståelse for, at man har nogle regler og her i blandt telefoni, det var dog et skilt jeg havde overset.Da jeg pænt siger til ekspedienten, at jeg bare vil kigge og nok skal bede om hjælp, får jeg en så spids bemærkning stukket i hovedet. Man kunne måske have sagt “ Er du sød at tage din samtale udenfor” for så havde jeg haft fuld respekt og forståelse for dette. Men spydige bemærkninger gav mig kun lyst til at gå igen og Heldigvis blev det en andens held, da min mors 60 års gave skulle købes.Har stået over 16 år i butik og jeg er sgu ærlig talt overrasket over, at man kan tro, at det er vejen frem, af være spydig overfor en kunde.
Kim Jensen
17.12.2023
Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund
De virker bestemt ikke imødekommende og gider dårligt sige hej, når man kommer ind i forretningen. Længe siden jeg har oplevet så sløv betjening. De burde på salgskursus i god kundebetjening.
André Olsen
14.11.2023
Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund
Høflig og venlig betjening af et kvalificeret personale der ved hvad de har med at gøre. Stort udvalg og rimelige priser, set i lyset af at god kvalitet koster noget.Hvis det er et ur, der skal have nyt batteri, får man valget mellem at vente til uret er klar eller mulighed for at gå andre ærinder i byen imens.
Annette Kløcker Ritzau
11.11.2023
Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund
Meget dårlig service.Jeg kom ind med mit Skagen ur for at få skiftet batteriet. Jeg blev bedt om at gå en tur på 15 min. og da jeg kom tilbage, skulle jeg betale 85 kr. for et nyt batteri. Jeg tog uret på armen og gik ud af butikken. Da jeg var på vej hjem, opdagede jeg, at uret ikke gik. Jeg tog tilbage til butikken næste morgen, fuld af forhåbning for at få hjælp med mit ur. Ekspedienten fortalte mig at uret gik, inden jeg forlod butikken. Der er ingen sekundviser på uret, så jeg kunne ikke se, at uret ikke gik, da jeg tog det på armen. Jeg bad ekspedienten om at checke uret igen og se om batteriet sad rigtigt i, men det nægtede hun. Jeg bad om at få mine penge retur, men det nægtede hun også. Hun sagde at hun ikke kunne sælge batteriet igen, og hun mente ikke, at det kunne betale sig at reparere uret (hvis det var i stykker), så jeg måtte gå fra butikken med uforrettet sag. Jeg var både skuffet og vred.Derefter ringede jeg til Skagen ure i Fiolstræde og fik at vide, at jeg kunne komme ind til dem og så ville de kigge på uret. Da jeg kom ind med uret blev jeg mødt af en rigtig sød ekspedient. Jeg blev tilbudt kaffe eller vand. Hun åbnede uret og konstaterede, ved at måle på batteriet, at det var helt fladt (helt dødt). Hun satte et nyt batteri i og så virkede uret. Vi sad begge to og kiggede på at viseren bevægede sig (at uret gik). Det kostede 74 kr. og jeg fik at vide, at jeg kunne gå hjem med uret og holde øje med, om det fortsat gik og hvis ikke, kunne jeg komme tilbage og købe et nyt Skagen ur til 50%. Super service :-)Min konklusion er, at enten har de ikke skiftet batteriet hos Hegelund Guldsmed eller også har de sat et gammelt fladt batteri i. De påstod at uret gik, men det gjorde det åbenbart ikke. Jeg fik en rigtig dårlig behandling og jeg kommer aldrig i den butik mere og kan ikke anbefale dem.
Krause
09.11.2023
Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund
Jeg ville ind og se på et par ure til min 18 års fødselsdag.Jeg kom ind sammen med to af mine kammerater og vi blev mødt af en medarbejder på +50 som ikke engang gad og holde øjenkontakt eller introducere os/virke interesseret i deres kunde.Det medførte i, at vi igen var hurtigt ude og ind i de andre urforretninger i Køge. De havde det ur jeg ledte efter, men jeg valgte derefter at handle hos en anden urmager.De kunne have fået dem et nemt salg på et par tusindkroner ved at smile, holde øjenkontakt og virke interesseret i kunden. Altså det som man normalt er som sælger.1/5

Tilføj anmeldelse

Kort

Jernbanegade 4, 4600 Køge
Hegelund Guldsmed & Urmager v/Carsten Hegelund