Digitaliseringsstyrelsen Landgreven 4, 1301 København

Digitaliseringsstyrelsen





49 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag09–16
  • tirsdag09–16
  • onsdag09–16
  • torsdag09–16
  • fredag09–16
  • lørdagLukket




Digitaliseringsstyrelsen Landgreven 4, 1301 København




Om virksomheden

Digitaliseringsstyrelsen |

Kontakter

Hjemmeside
Ring til os
+4533925200
Landgreven 4, 1301 København

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag09–16
  • tirsdag09–16
  • onsdag09–16
  • torsdag09–16
  • fredag09–16
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

Malte Andersen
10.01.2024
Digitaliseringsstyrelsen
Skal til borgerservice anden gang for at have en kode til aktivere MitID da jeg har prøvet login for mange gange og konto blev spærret, fordi der var systemfejl i digitalpost den dag.
thomas lynge jensen (Thomas Jensen)
06.12.2023
Digitaliseringsstyrelsen
Man kan det ikke forlange at folk skal havde et pas eller skal ventet på Borgerservice har tid til mig 3-4 uger for at få Mit nye MitID.Når jeg end til nu har haft et fungere og fint NEMID uden problemer.
Emilie Schnoor
27.11.2023
Digitaliseringsstyrelsen
Åbenbart umuligt at få den rette dokumentation og bevisførelse af Digst., når man er blevet udsat for et smishing-svindelnummer med brug af MitId...! Bliver kørt rundt i manegen og sendt rundt til forskellige instanser.
Asbm
15.11.2023
Digitaliseringsstyrelsen
MitId virker ikke på talrige forskellige platforme, hvor jeg er nødsaget til at logge ind via Mitid, fordi Nemid nu er blevet udfaset. Det betyder med andre ord, at jeg pt. ikke kan oprette en konto hos Nordnet, da Mitid ikke virker der, samtidig virker login ved Mitid heller ikke, når jeg skal logge ind via min a-kasse, og det virker ligeledes heller ikke, når jeg skal logge ind via min bank, som er Jyske Bank. Det der sker ved forsøg med login er typisk blot, at hjemmesiden siger 'fejl' eller kommer med en eller anden form for fejlmelding, så man derefter ikke kan komme videre til login.Jeg vil gerne sende min dybeste klage over Mitid og Digitaliseringstyrelsen. Mvh. Anne-Sofie M
mike o
13.11.2023
Digitaliseringsstyrelsen
Det største overgreb befolkningen i nyere tid. Meningsløst, overbureaukratisk makværk, som kører især de ældre og ressourcesvage ud på et sidespor - Hele styrelsen skulle trækkes ud af kontorene og henrettes ved daggry. Shame on you!
Anders Johansen
12.11.2023
Digitaliseringsstyrelsen
Hvorfor kan man ikke forbedre nemid i stedet for at udvikle en ny løsning, der plager det meste af landet. Er det Nets der har prakket jer til et produkt på, så de kan få stor profit.
Emilie Andersen
10.11.2023
Digitaliseringsstyrelsen
Vanvittig administrering og ingen info!Jeg skulle have ny mobil og pludselig kunne jeg ikke få en aktiverings kode. Pas og ansigts genkendelse virkede ikke, jeg kunne ikke logge ind på nogen som helst måde.I 3 uger kunne jeg ikke komme ind på min bank eller andet. Selvom jeg havde nem id. Hverken Borgerservice eller MitID kunne ikke fortælle mig hvad der var gået galt over telefonen og sagde at jeg skulle møde op fysisk på borger service for at få en ny aktiverings kode. På borgerservice sagde de min konto på MitID var blevet spærret af ukendte årsager.Jeg syntes det er under stærk kritik at man ikke modtager nogen form for information eller service telefonisk og at der er flere ugers ventetid til borgerservice. Min egen bank kunne ikke engang give mig adgang til min konto, da jeg ikke kunne logge ind på MitID
Pernille R
09.11.2023
Digitaliseringsstyrelsen
Mitid er det ultimativt mest elendige gang makværk, SÅ langsomt. Har lige brugt en halv time på at lægge 9 regninger ind i bank. Fandme hurtigere at gå på posthuset i gamle dage. Lad os få nemid tilbage eller posthuset :-)
Kristian Hinge
08.11.2023
Digitaliseringsstyrelsen
Utroligt at for at logge på MitID på computere, skal jeg bekræfte det fra min telefon, men for at logge ind på min telefon, skal jeg bekræfte det på min computer. vandvittigt at vi skiftede væk fra NemID til at starte med, men at der så er utroligt mange problemer der ikke bliver løst.
The Seer
07.11.2023
Digitaliseringsstyrelsen
Det fungerer bare ikke optimalt, ofte nedbrud, langsomt at tilgå services som virksomhedsejer når man konstant skal bruge mitID.

Tilføj anmeldelse

Kort

Landgreven 4, 1301 København
Digitaliseringsstyrelsen