Imerco M. P. Bruuns Gade 25, 8000 Aarhus C

Imerco





163 Anmeldelser
  • søndag10–18
  • mandag10–20
  • tirsdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20
  • lørdag10–18




Imerco M. P. Bruuns Gade 25, 8000 Aarhus C




Om virksomheden

Isenkram, Indretning, Gaver. Lækre ting til boligen | Imerco | Stort udvalg: køkkenudstyr, borddækning, boligtilbehør og gaver til enhver anledning.

Kontakter

Hjemmeside
Ring til os
+4586199110
M. P. Bruuns Gade 25, 8000 Aarhus C

Åbningstider

  • søndag10–18
  • mandag10–20
  • tirsdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20
  • lørdag10–18

Funktioner

  • Afhentning i butikken
  • Shopping i butikken
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger




Anbefalede anmeldelser

Niels Østergaard
25.01.2024
Imerco
Altid et godt sted at handle, på gammelkongevej i kbh. Er der især godt at handle, en god betjening og god info om varen.
Elisabeth Jemima Rønne
07.01.2024
Imerco
Dårlig oplevelse med gulvpersonale, som ville spise mig af med udsolgt vare. Jeg fortæller, at jeg kommer direkte fra en anden Imerco, som kunne se varen på hylde og lager... Inden jeg når at sige mere, siger medarbejderen, i en nærmest irettesættende tone, at de" ikke kan love
Kim Petersson
07.12.2023
Imerco
Hyggelig atmosfære og butik.Godt udvalg.Men priser..?? Ikke det billigste sted at handle. Eller bare mig som synes det er blevet for dyrt. 179,00 kr for et piskeris i metal med træhåndtag.... Ja ja.Det må være hvidguld.
Karen Johansen
27.11.2023
Imerco
Flabethed og dårlig service af butiksleder!!Hvis du ønsker at reklamere over en vare og ender med at snakke med en af lederne i denne butik, så får du sandsynligvis samme oplevelse som os....Min mand og jeg havde for anden gang haft problemer med vores Wilfa kaffemaskine (købt i Imerco til 1500kr), som vi så vendte retur med i Imerco Bruuns Galleri. Til at starte med mødte vi en hjælpsom kvinde, som pænt tog imod den og ville ringe tilbage omkring status. Hun ringede kort efter tilbage og fortalte, at vi kunne få en ny, da producenten havde erkendt, at den ikke kunne laves. Så egentlig starter det meget godt og denne ansat, vil jeg egentlig gerne tildele 5 stjerne for god behandling.....problemet opstår, da vi så vender retur til butikken fordi vil gerne vil indfri en ny kaffemaskine eller evt have pengene retur.Vi skulle have modtaget et lyserødt papir på at vi havde indleveret den, men det kunne vi ikke umiddelbart huske at have modtaget. En ung ekspedient kan ikke finde kaffemaskinen på lageret eller information derom og kan ikke umiddelbart hjælpe os og henviser så til en af lederne, hvilket er denne kvinde jeg omtaler. En kvinde på omkring 1.80 kommer så hen for at assistere. Hun har slet ikke hørt om sagen og når vi ikke har beviset i form af den lyserøde seddel, så kan hun ikke rigtig gøre noget. Jeg har printet min online kvittering fra da vi i sin tid købte den, men der er desværre ikke noget billede på (hvilket jeg tænker er fordi varen er udgået), hvilket jeg påpeger. Dertil svarer hun MEGET flabet, at andre kunder godt kan finde ud af at printe deres kvittering med varen på. Vi prøver at komme med løsningsforslag ift at finde ud af hvad der er sket med kaffemaskinen og for at bevise, at vi altså er ejerne af den. Udover at hun vil spørge butikschefen, så siger hun, at de jo ikke rigtig kan gøre noget. Af hvad...??? De må da kunne se det i deres systemt???Da vi vender retur et par uger efter, har de heldigvis fundet ud af, at det er korrekt. I en gammel mail har jeg fundet den online kvittering med billede på, men hun erkender ikke, at det kan være deres fejl. Vi kan derfor få en tilgodebevis. Jeg ønsker pengene retur, men det siger hun, at jeg ikke har ret til. Ifølge købeloven står der netop, at forhandleren kun har ét forsøg til at løse fejlen, sker det ikke kan man få pengene retur. Varen kan jo netop ikke repareres, så derfor har jeg vel ret til pengene retur?Da jeg påpeger situationen med flabetheden, vil hun slet ikke indrømme det og siger, at jeg også var flabet. Selvfølgelig var jeg da utilfreds, men jeg var ikke flabet og der er altså forskel! Generelt vil hun slet ikke indrømme, at de har lavet fejl og fortsætter i det hele taget med at være flabet overfor os. Aldrig har jeg oplevet noget lignende og handler ihvertfald aldrig hos Imerco Bruuns Galleri!
Simon Ulrich Mortensen
19.11.2023
Imerco
Køb ikke noget her.Jeg har købt noget der er gået i stykker - og har sendt en venlig e-mail til dem for flere mdr. siden og har aldrig fået svar på den!Venter og venter..........Og de gange jeg har været der inde før... Har De været isklode, ligeglade og ikke noget venlighed!Bare ikke okay!!!!
Aase Knudsen
14.11.2023
Imerco
Var derinde forleden dag, stod i kø pænt længe, hvilket er fair nok, når de har travlt.Da det endelige blev min tur, stiller jeg et par spørgsmål til ekspedienten, og fik et halv flabet svar. Ikke nok med det, så var hun meget mere optaget af alt muligt andet, end at være der for mig.Jeg stiller ikke urimelige krav, men forventer altså opmærksomhed fra den der er ved at ekspedere mig. Jeg var inde for at bruge en del penge, men endte med at gå uden at købe noget som helst.De varer jeg ønskede at købe, er nu købt i en butik der gad bruge lidt tid på service.
Ronni
13.11.2023
Imerco
Aarhus dårligste butikschef.Det er med en lidt ambivalent følelse at skrive denne anmeldes, men eftersom jeg antager Imerco Bruuns galleri må være en del af koncernen (da den ikke har sin egen Trustpilot side) så må det blive her.Jeg kunne sagtens overveje at give den 3 stjerner, men fordi der er butikschefen der er problemet, så tænker jeg at 1 stjerne er passendeJeg var for ikke så længe inde og snakke med en Imerco ekspedient i forbindelse med køb af et andet produkt. Jeg spurgte i den forbindelse meget rolig og interesseret i, hvorfor jeg ikke kunne få min isterningekugle-laver til at fungere som jeg tidligere havde købt i Imerco. Jeg syntes ikke den var rigtig tæt, så den kunne ikke fyldes helt op, og derved kun lave halvkugler medmindre jeg proppede flere elastikker omkring.Den meget søde ekspedient kunne ikke svare på problemet, men tilbød at spørge butikschefen. Jeg følger efter hende hen til en mand der bære skiltet butikschef. Han er omkring 1.75 høj, let tyndhåret og standart uniform omkring de 45 år.Ekspedienten forklarer meget forsigtigt hvad problemet er, og butikschefen forstår ikke problematikken i at en form til at lave runde isterninger kun kan lave halvrunde kugler. Jeg forklarer stille og roligt problematikken igen for butikschefen og spørge om det er fordi jeg gør noget forkert, siden jeg ikke kan få den til at fungere.Jeg ved ikke om butikschefen har haft en virkelig dårlig dag, men han bliver direkte sur og siger at hvis jeg ikke kunne finde ud af produktet, så er der ikke meget hjælp at gøre. Han siger også at de ikke selv tester alle former for produkter selv, så det vidste han virkelig ikke samt at hvis jeg var så utilfreds, så kunne jeg levere den tilbage, og så vender han sig og går.Aldrig, og jeg mener aldrig har jeg oplevet så arrogant og dårlig service, og det fra en butikschef. Han har absolut ingen sted i en butik og burde overveje at gå på kursus i kundekontakt. Vælger i fremtiden definitiv ikke denne butik igen.
Jonas Christensen
12.11.2023
Imerco
Super flinkt personale, fik stor hjælp med at finde lige det jeg ledte efter. Jeg synes at der var gode priser på det meste i forretningen.Kommer gerne der igen.
Mikkel Markers
12.11.2023
Imerco
Køkken og sager. Rugbrødsform. Piskeris. Kniv? Stor gaffel. Rigtigt fint.

Tilføj anmeldelse

Kort

M. P. Bruuns Gade 25, 8000 Aarhus C
Imerco