Q8 Q8 Service Vangedevej 132, 2820 Gentofte

Q8 Q8 Service





164 Anmeldelser
  • søndag07–23
  • mandag06–23
  • tirsdag06–23
  • onsdag06–23
  • torsdag06–23
  • fredag06–23
  • lørdag07–23




Q8 Q8 Service Vangedevej 132, 2820 Gentofte




Om virksomheden

Q8 Service Vangedevej 132 2820 Gentofte |

Kontakter

Åbningstider

  • søndag07–23
  • mandag06–23
  • tirsdag06–23
  • onsdag06–23
  • torsdag06–23
  • fredag06–23
  • lørdag07–23

Funktioner

  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Toilet
  • Bilvask
  • Diesel
  • Ætanolfri benzin




Anbefalede anmeldelser

Anders Ramskov Olsen
03.01.2024
Q8 Q8 Service
Der hvor jeg kom forbi kostede en cappucino 20 kr, for en mellem str. ca,det er da rimeligt,du skulle så selv trykke på knappen,høflig selvbetjening,som ekspedienten sage,med et smil.
Henrik Christensen
02.01.2024
Q8 Q8 Service
Rigtig god betjening og friske medarbejdere
Simon Gerner Schmidt
20.12.2023
Q8 Q8 Service
Altid venlig personale!
Sofus Kjær Mackie
29.11.2023
Q8 Q8 Service
Har store trailere til leje. Man kan også købe mad i butikken. De har too Good to Go poser, men da jeg købte en for 30 eller 40kr. Fik jeg 4 små tørre kager.Lige nu er diesel næsten to kroner billigere end benzin, men man kan ikke få strøm til elbiler.
Nathalie B. Neiiendam
24.11.2023
Q8 Q8 Service
Man kan ikke betale med kontaktløs
Edvard Thune-Hansen
14.11.2023
Q8 Q8 Service
Nøglen til toilettet var der en kunde der havde taget,så må Q8 få fat i en låsesmede og få det ordnet.
Peter Salinas
13.11.2023
Q8 Q8 Service
Fint og god vask
Kristoffer Vang Kofoed
12.11.2023
Q8 Q8 Service
Var i butikken for at hente en top good to go i dag. Efter medarbejderen gik ud for at hente posen annullerede de min to o good to go ordre og sagde at de desværre ikke havde flere.Det er godt nok elendig service
Søren Leth-Nissen
09.11.2023
Q8 Q8 Service
Arif gav mig fantastisk service, da jeg skulle returnere en uhåndterlig sækkevognspakke. DHL kunne ikke scanne pakken, selv om deres logo var på. Det viste sig - efter Arif VENLIGT tog sig tid til at ringe til DHL og søge en forklaring - at være Bring, der skulle bringe den til Tyskland hvorefter DHL skulle sende den videre til Amazons returlager. Problemet var, at hvis jeg afleverede pakken, kunne jeg ikke spore den. Arif tog billede af stregkoderne og vi blev enige om at tage chancen efter råd fra en serviceminded medarbejder hos DHL.Så skete der ikke mere i tre uger. Pakken var “væk.”Jeg rykkede i mellemtiden Arif adskillige gange. Han gjorde alt for at hjælpe, men uden held.Indtil altså at den pludselig kunne spores… og nu er alt OK.Tusinde tak til Arif, der udviste stor tålmodighed med mig og samtidig gav en ualmindelig venlig og imødekommende service!

Tilføj anmeldelse

Kort

Vangedevej 132, 2820 Gentofte
Q8 Q8 Service