My Home Vejlevej 166, 6000 Kolding

My Home





157 Anmeldelser
  • søndag10–16
  • mandag10–17.30
  • tirsdag10–17.30
  • onsdag10–17.30
  • torsdag10–17.30
  • fredag10–17.30
  • lørdag10–16




My Home Vejlevej 166, 6000 Kolding




Om virksomheden

My Home Kolding | Se åbningstider - My Home Møbler | Se åbningstiderne for din lokale My Home Møbler i Kolding. Kom forbi vores butik, eller kontakt os på mail eller telefon. Find alt info lige her.

Kontakter

Åbningstider

  • søndag10–16
  • mandag10–17.30
  • tirsdag10–17.30
  • onsdag10–17.30
  • torsdag10–17.30
  • fredag10–17.30
  • lørdag10–16

Funktioner

  • Afhentning i butikken
  • Shopping i butikken
  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Levering




Anbefalede anmeldelser

Kirsti Edvardsen (MC- LADY)
10.02.2024
My Home
Jeg er meget skuffet over MyHome møbler. Jeg og en ven var der sidst i Juli og skulle købe møbler. Jeg fant en 3 seters sofa oxford og en King stol og fodskammel til. De sagde at sofaen kom i september og stol og fodskammel i Oktober. Jeg ringer i starten af September og spørger hvornår sofaen kommer. Jeg får til svar at vi jo kun er i starten af måneden og de skal nok ringe når den kommer. Den 24 September ringer jeg igen og får at vide at den kommer i November. Jeg siger at den var lovet i September. Han siger at det ikke er rigtigt og at de havde sagt November fra starten af. Altså så mente han at jeg løj. Samtalen blev så afsluttet. Senere på dagen går jeg ind på deres hjemmeside for at kigge. Jeg kigger i deres tilbudsavis fra den 24 til den 29 September og hvad ser jeg. Både sofa, stol og fodskammel er på tilbud og på centrallageret. Det synes jeg er en meget dårlig behandling af kunder og jeg har heldigvis kun betalet 500 kroner og skulle betale resten når møblerne kom, men i morgen går jeg tilbage og trekker tilbage salget fordi at de skal ikke påstå at jeg lyver når det er dem der har løjet fra starten af. Kunne jeg give dem minus 5 stjerner så fik de det. Sådan behandler man ikke sine kunder.
Lennart Skaksen
01.01.2024
My Home
Eftersom jeg har handlet hos MyHome før og os har brugt for en del mængde penge, blev jeg sidste gang udsat for følgende:Da jeg skulle bestille en ny seng samt gavl hos MyHome i Kolding sagde de at der dog ville være en del ventet på sengen samt gavlen, da jeg efter ca. 2 måneder fik en besked om at sengen var kommet hjem, tog jeg derud for at afhente sengen samt gavlen som jeg tilkøbte til sengen. Da jeg kom derud var der to af de ansatte der skulle hjælpe mig med at lede efter senge som lagde ude på deres lager, efter et godt stykke tid kunne de ikke finde gavlen til sengen, som så gjorde at jeg ikke kunne få gavlen med hjem, eftersom de nu ikke havde gavlen på lager efter de 2 måneder som det har taget dem om at få varerene hjem, sagde de at de nok skulle betale for at den gavlen kom hjem til min adresse, dog ville der gå yderligere 2 uger inde gavlen kunne være hjemme hos mig. Da jeg modtog sengen og skulle pakke det ud var selve pladen til selve skuffedariet flækket så jeg sendte en reklamation på selve bundpladen. Da jeg efter 2 uger modtager gavlen kan jeg se på bagbeklædningen at farven ser ens ud med selve sengens farve, men der hvor stoffet er var der pap for at beskytte stoffet på gavlen. jeg modtager så gavlen og jeg pakker den ud, da jeg åbner den så opdager jeg at den er længere end selve min seng 180cm og ikke 160cm som min sengs bredde er, derudover var farven ikke sort men lysegrå, jeg kontakter dem så og siger at der er sket en yderlige fejl som endeligt gør mig ret irriteret mere end jeg allerede var i forvejen. Da jeg kontakter MyHome i Kolding i starten af ugen får jeg besked omkring at de måske ville kunne have den rigtige gavl hjemme hos mig fredag, men de ville ringe tilbage. jeg bliver ikke ringet op, så jeg ringer til dem igen torsdag for at høre nærmere. de siger så at de ikke ville kunne aflever det til fredagen dagen efter samtalen med dem, men at den vil kunne komme på fredag ugen efter, hvor de så tager den forkerte gavl med retur samt kommer med den nye gavl samt bundpladen. Tirsdag ugen efter bliver jeg ringet op af transportøren som siger at de har en gavl med til, som jeg endeligt havde fået at vide at den først ville komme fredag, men før tid jo bedre, men da jeg modtog den endelig rigtige gavl, sagde jeg til transportøren, hvor er bundpladen som jeg os skulle have med sammen med gavlen, men den havde de ikke noget på, så jeg tænkte at den nok så måtte komme om fredagen, men blot fra det så sagde jeg til transportøren, at de os skal have den forkerte gavl med retur, som de yderlig os benægtede at de ikke havde nogen ordre på. jeg ringede tilbage til MyHome for at høre nærmere omkring det, for at høre om vi stadig havde en aftale som de så sagde ja til. Om fredagen modtager jeg så bundpladen samt de afhenter den forkerte gavl. så havde kun ventet i snart 4 måneder på at have en komplet seng fra dem.Jeg synes at det er en alt for uprofessionel håndteringen af situationen og ikke et sted man kan stole på, jeg vil ikke anbefale andre at handle der, men hvad andre gør kan jeg ikke gør noget ved, nu ved i i hvert fald hvordan min problemstilling har været og håber ikke at det sker for andre, men som man kan yderligere se så er det sket før for andre.jeg forlangte at jeg skulle have noget igen eventuel noget af prisen eller andet som de kunne tilbyde mig som en fejl fra deres side, men heller ikke blev til noget. Her har i om min dårlig oplevelse.Derfor ikke mere end 1 stjerne.
Tommy Simonsen
30.12.2023
My Home
De varer jeg skulle afhente vare så ikke helt kommet alligevel men kun næsten. 6 af 8 stole er jo også en ret høj % del.Men betjeningen var venlig.
Kim Christiansen
09.12.2023
My Home
Ikke oppe at ringe over min sofa, hvor endda hynden flækkede i stoffet efter 2 måneder. Det tog ca 5 måneder at få en ny. Dog venligt personale
h peder
13.11.2023
My Home
Advarsel mod My home i Kolding.Jeg købte en hjørnesofa hos dem som blev leveret af et bud.Embalagen blev fjernet under overværelse af buddet og der blev konstateret et stort hul i underbeklædningen.Fortsat under overværelse af buddet ringede jeg til My home og de lovede at tage sig af skaden, jeg skulle blot sende foto og de ville straks melde retur.Jeg sendte foto som aftalt men hørte ikke retur.Efterfølgende ringede jeg på ny til dem men de tager ikke telefonen.Der er efterfølgende indtalt besked på deres tlf svarer - heller ikke denne er besvaret.Da sofaen skulle forlade butikken var de meget fokuseret på alt var betalt først - forstår fremgangsmåden når de ikke behandler reklamationer og løber fra aftaler.Med deres adfærd ville det have været rart med et lille beløb stående tilbage så man kunne få dem i tale.
Carrie Ck
13.11.2023
My Home
Jens was awesome and professional. When we stopped by the first time, we only talked about getting a floor rug for our living room, but nothing was set. When we visited the store a week later, he had already ordered the rug for us ahead of time. Also, he gave us a great deal on the pricing for a couple of furniture.
Mette Markussen
12.11.2023
My Home
Jeg købte en seng hvor ingen skruer var med og ingen i my home havde sagt at når jeg bestilte en rosa seng som kostede næsten 1000 kr ekstra så skulle man selv sætte det ned over for jeg fik en seng uden betræk og skruer.. ber dem om at ta sengen tilbage og nej det vil de ikke da den ikke kan samles. Synes alt er under kritik og de gir ikk rabat på noget.
Lars Larsen
08.11.2023
My Home
Havde fået et forkert pleje produkt med et køb, for 5 år siden, det var ikke noget problem, det fik jeg bare byttet. Det er sgu da service. Altid flinke folk, klar på en god handel. Prutter gerne om prisen.

Tilføj anmeldelse

Kort

Vejlevej 166, 6000 Kolding
My Home