Beas A/S Brørupvænget 10, 7650 Bøvlingbjerg

Beas A/S





13 Anmeldelser




Beas A/S Brørupvænget 10, 7650 Bøvlingbjerg




Om virksomheden

Velkommen til BEAS - Beas.dk |

Kontakter

Hjemmeside
Ring til os
+4597885222
Brørupvænget 10, 7650 Bøvlingbjerg

Åbningstider

Funktioner

  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger




Anbefalede anmeldelser

Martin Munkholm Jensen
07.02.2024
Beas A/S
Rigtig god arbejdsplads og gode kollegaer der brænder for deres arbejde.
info info
02.02.2024
Beas A/S
I 2006 købte vi en samlet chipkort løsning til vores campingplads med betalingsautomater, adgangskontroller, hvor det centrale i løsningen bestod i en Cash-Loader, for at få fuldt udbytte af systemet, og tilbyde vores gæster 24 timers service.Samlet pris for hele herligheden var dengang KR 95.000 ex moms, hvoraf de KR 69.000 var for Cash-Loaderen.De første år havde vi nogle problemer med adgangskontrollerne, som sammen med nogle øvrige mindre problemer blev løst.Cash-Loaderen har BEAS til gengæld aldrig formået at få til at køre stabil.Over tid er det meste blevet udskiftet (på min regning), og senest har vi haft 5 servicebesøg. De sidste 4 besøg var indenfor 5 dage – 14 ½ timer, 575 KM, 1 print og 1 ombytningsdispenser – I alt godt KR 17.000.Men automaten virkede fortsat ikke!Med udgangspunkt i den ”rimelig pæne regning”, og uden at være overbevist om at automaten nu pludselig efter 11 år virker, henvender jeg mig til BEAS´s direktør, som har været med i sagen fra starten.Jeg anmoder om 2 ting inden fakturaen lægges til betaling.1. En beskrivelse af hvilke fejl de fundet og hvad årsagen til problemet har været.2. At BEAS i en eller anden udstrækning vil indestå for at automaten vil fungere stabil. F.eks. en tidsperiode.Svaret fra direktøren var prompte, at ”samarbejdet” hermed var afsluttet, og han krediterer beløbet.Vi har ikke bedt om at få krediteret beløbet, men derimod at vores Cash-Loader fungerer.Nu har vi et BEAS produkt, som ikke kan serviceres.Vi synes det er topmålet af arrogance og dårlig dømmekraft at lade kunden i stikken.I stedet for at få opdateret sit produkt til noget dueligt, vælger direktøren / BEAS i stedet at stikke halen mellem benene, og flytte problemet over til kunden.Det er ikke nok at have gode løsninger på papiret, og som virker i testmiljøer.Det skal også kunne fungere ude i det virkelige liv.Det gør det ikke!En viden om virksomheden vi gerne ville have haft fra starten.
Henrik Cichosz
24.01.2024
Beas A/S
Tjaae lige her er jeg lidt uden for komfortsone. Jeg er i familie med ejerne af BEAS. Men kan fortælle det er et gammelt firma hvor de laver forskelige ting til havne og Camplingpladser. Vand Strøm MM.
Connie Jeppesen
03.01.2024
Beas A/S
Godt sted
Finn Birger Christensen
19.12.2023
Beas A/S
Kundebehandlingen er under lavmålet!5 gange servicetekniker / reparatørbesøg – 14½ timer, 525 km og diverse komponenter – fakturering 17.000 KR. (blev krediteret da jeg spurgte hvad fejlen var, da jeg med 11 års erfaringer ikke troede problemet var løst, hvilket det altså heller ikke var)Automaten gik som sædvanlig også død igen efter blot 1 ekspedition.BEAS har end ikke umaget sig med at svare på seneste henvendelse, så vi nu står med et BEAS produkt der stadig ikke fungerer, og de eneste der kan ordne produktet er BEAS.Uanstændigt, at lade kunder skal stå med et produkt BEAS ikke formår at få til at fungere, da det er hele hjertet i vores betalings og adgangs system.Nå må vi se om vi kan finde nye veje til at få BEAS til at vedgå sig sit ansvar. Der er jo ikke tvivl om problemet - en kortdispenser af meget dårlig kvalitet.Se tidligere opslag….

Tilføj anmeldelse

Kort

Brørupvænget 10, 7650 Bøvlingbjerg
Beas A/S