Norlys Aalborg Bispensgade 3, 9000 Aalborg

Norlys Aalborg





176 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag10–17.30
  • tirsdag10–17.30
  • onsdag10–17.30
  • torsdag10–17.30
  • fredag10–18
  • lørdag10–15




Norlys Aalborg Bispensgade 3, 9000 Aalborg




Om virksomheden

Norlys - Energi, internet og tv fra samme sted - Bliv kunde nu | Norlys giver dig energi, internet og tv. Alt er samlet ét sted, så du selv kan sammensætte en løsning, der passer til dit hjem og din hverdag.

Kontakter

Hjemmeside
Ring til os
Bispensgade 3, 9000 Aalborg

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag10–17.30
  • tirsdag10–17.30
  • onsdag10–17.30
  • torsdag10–17.30
  • fredag10–18
  • lørdag10–15

Funktioner

  • Debetkort
  • Kreditkort




Anbefalede anmeldelser

Bendt Petersen
07.02.2024
Norlys Aalborg
Slet og ret helt forfærdeligt på alle niveauer og områder.. Hold dig langt væk fra Stofa.!
Allan Andersen
31.01.2024
Norlys Aalborg
15 gange på lidt over to uger har jeg været i kontakt med deres kundeservice og mange gange er der en times ventetid.Jeg har bestilt en TV-pakke med nogle vælg selv kanaler. Det virker stadig ikke på trods af at jeg gang på gang er blevet lovet at nu virker det. I dag er det den valgte streamingtjeneste hvor der står at abonnementet er udløbet, i går var alle de valgte kanalerne væk.
Mona Jensen
27.01.2024
Norlys Aalborg
Bliver så irriteret. Har stået i kø i 1 1/2 time. Får brev, at jeg skal ringe til gratis tekniker. Da jeg skal på fibernet. Hold op en dårlig service. Skal jeg sidde i kø hver dag i flere timer
Frederik
23.01.2024
Norlys Aalborg
Kære Stofa.Jeg har prøvet at skrive.Jeg har prøvet at ringe.Jeg har sågar prøvet at opsige mit abonnent hos jer...Men jeg kan hverken få Stofa i tale, få et svar på mail fra Stofa eller få lov til at opsige mit abonnement hos Stofa.Det er meget beklageligt, at I har flere kunder, end I kan håndtere. Men lad mig hjælpe jer! Lad mig opsige mit abonnement, så vi kan få antallet af Stofa-kunder ned på et niveau, der passer til størrelsen på jeres kundeservice-afdeling!Og kære Stofa... Jeg behæver ikke jeres sædvanlige generiske svada om ekstraordinær travlhed hos Stofa.... I har haft over 60 år til at blive bedre nu... Det er ikke ekstraordnært, når det er hver gang... Andre virksomheder har ikke 8 timers telefonkø eller 14 dages svartid på mails som standard... Det er kun hos Stofa...Men sammen kan vi endelig gøre noget ved jeres ikke-eksisterende service, Stofa!! Sammen kan vi trække en hel familie fra jeres uoverkommelige mængde kunder! Hvis I bare vil hjælpe mig med at få min aftale opsagt, så jeg kan lægge mine penge hos en udbyder, der gider betjene sine kunder!Jeg håber, at I læser dette! Og jeg håber, at vi sammen kan få antallet af Stofa-kunder bragt ned på et niveau, som Sofa har kapacitet til!
Jesper Christensen
13.11.2023
Norlys Aalborg
Ja så har man også prøvet at sidde og vente på at komme igennem på telefonen.50 min så gav jeg op.Igen enternet, gik sig en tur i går aftes har stadig intet hørt.Skrev en mail i middags og den har jeg heller ikke hørt fra.Stadig ingen enternet her til aften.Sølle Firma har ellers været godt tilfreds.
Frank S. Lund
12.11.2023
Norlys Aalborg
Vi har problemer med vælg selv kanaler på TV. Levetiden på kort og kortlæser er ca. 2-3 dage. Nogen som har en god forklaring? Butikken og support har ikke - prøv igen". Support er iøvrigt svær at komme i kontakt med - typisk ventetid 1 time."
Jesper Larsen
11.11.2023
Norlys Aalborg
Efter 3 måneder og utallige telefonopkald, support trickets, så har jeg stadig ikke fået mine penge retur.Jeg opsagde mit abonnement rettidigt med bekræftigelse fra jer. Ved en intern fejl hos jer bliver abonnementet kun opsagt i et af jeres systemer. En fejl 5 medarbejdere hos kundeservice har konstateret. Jeres fejl - ikke min.Ingen mulighed for at få svar på, hvor regningsservice udbetaler mine penge.
Anders Hansen
09.11.2023
Norlys Aalborg
Har en TV-kabelboks, som er blevet brudt op, og ledningerne hænger nu ud af den. Det er potentiel brandfare. Jeg kontakter Stofa Norlys (eller hvad de nu hedder), og de lover at fikse det.Der sker dog ingenting. Flere måneder senere kontakter min nabo Stofa Norlys. Ingenting sker. Jeg kontakter Stofa igen to måneder senere, og i stedet for at sende en tekniker ud, beder servicemedarbejderen mig om at ringe til dem. For det vil jo være for nemt at sende en tekniker, uden at jeg lige skal gennem 49 minutters telefonkø.Forsøger så telefonisk at komme i kontakt med Norlys og kan overhovedet ikke komme igennem. Derudover hopper deres automatiske telefonsvarer over flere valgmuligheder, så jeg ikke får mulighed for at blive ringet op.Jeg må bare krydse fingre for, at der ikke går ild i min bygning. Tak for fremragende service.

Tilføj anmeldelse

Kort

Bispensgade 3, 9000 Aalborg
Norlys Aalborg