Patienterstatningen Kalvebod Brygge 45, 1560 København V

Patienterstatningen





28 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag09.30–15
  • tirsdag09.30–15
  • onsdag09.30–15
  • torsdag09.30–15
  • fredag09.30–15
  • lørdagLukket




Patienterstatningen Kalvebod Brygge 45, 1560 København V




Om virksomheden

Patienterstatningen - officiel myndighed | Patienterstatningen | Patienterstatningen i Danmark afgør, om patienter kan få erstatning, hvis de er kommet til skade ved sundhedsfaglig behandling eller brug af et lægemiddel.

Kontakter

Hjemmeside
Ring til os
+4533124343
Kalvebod Brygge 45, 1560 København V

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag09.30–15
  • tirsdag09.30–15
  • onsdag09.30–15
  • torsdag09.30–15
  • fredag09.30–15
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Kørestolsegnet indgang
  • Aftale er påkrævet
  • Handicaptoilet
  • Kørestolsegnede siddepladser
  • LGBTQ+-venlig
  • Sikkert sted for transkønnede
  • Ansætter flygtninge
  • Onlineestimater




Anbefalede anmeldelser

Peter
06.02.2024
Patienterstatningen
det her system er ikke sat i verden for at beskytte bogeren. det er et system der er sat i verden for at beskytte lægerne og staten. selvom jeg har sort på hvidt i min sag at der er en skade så får man ikke medhold. jeg er fattig så kan ikke hive dem i retten men har kontakte forskælling steder for at høre om de vil hjælpe mig med min sag.
Pai Andresen
03.02.2024
Patienterstatningen
De er fuldstændigt uden hæmninger.De smadrede mit liv for et krav på 1700,- fordi jeg IKKE gjorde krav på den egentlige erstatning jeg var berettiget til, men derimod søgte en hurtig løsning, blev det set som et svaghedstegn og man begik grov dokumentfalsk.Du skal være jurist for at blive syg i dagens Danmark og du bliver sparket, spyttet og trampet på
inge green Volder
01.02.2024
Patienterstatningen
De tager kun lægens ord for gode varer. De indhenter ikke de korrekte oplysninger. De er ubehøvlet og taler ned til en. Hvorfor overhovedet have denne mulighed når ingen kan få erstatning for læger der har sjusket og gjort en mere syg. Lægerne slipper for at betale erstatning og får liv st forsætte uden at få en konsekvens.
Mikkel Helstrup Andersen
31.01.2024
Patienterstatningen
Svært at sidde som patient i det danske system og opleve at man er blevet fejl behandlet, fejl vejledt og over et år efter skade tidspunkt stadig har men fra det og fortsat afventer svar.Det er hårdt for ens psyke når man ved at der er blevet handlet forkert.Burde være bedre system i et land hvor vi betaler så meget skat.Trist og ærgerligt.
Cecilie Iversen
18.01.2024
Patienterstatningen
Alt for lang behandlingstid.Fra I begyndte at indhente journaler gik der 5 uger før I sender første rykker til hospitalet. Derefter går der 4 uger før I sender anden rykker. Der går så 2 uger mere før hospitalet sender mine journaler. Jeg synes det er under al kritik. I skriver selv, at hospitalet har 30 dage til at sende mine journaler. Der ender så med at gå 11 uger. Nu er sagsbehandleren i gang med at læse min sag. Hvilket pt er 5 uger siden. Jeg kan se, at i skriver 4-8 uger, men der stod også 7-8 uger for indhentelse af journaler. Der gik så 11 uger. Føler min sag er gået i stå. Jeg synes ikke jeg får nok information om, hvad der sker.
Mikkel Skov
15.01.2024
Patienterstatningen
Er enig i at Patienterstatningen er på lægernes side - og ikke patienterne.Resultatet i min sag blev baseret udelukkende på to journaler, der ikke stemmer overnes med virkeligheden. Min udtalelse i sagen er røget i skraldekurven og bliver ikke nævnt.Fik forkert/for sen behandling af blodprop med permanente skader til følge.
sofia samavati
06.01.2024
Patienterstatningen
Sagsbehandlingstiden (+2 år) og den tynde begrundelse for afgørelsen har rystet mig helt ind til benet som tilskadekommen patient. Det er under alt kritik at man udsætter borgere for den behandling.
Martin Svendsen
14.11.2023
Patienterstatningen
Hvis du tror, at du hos Patienterstatningen er ”lige” med den læge og det sygehus hvor du er opereret.... så tro om igen!Velkommen til én af de største offentlige håndvaske i kongeriget Danmark!Forestil dig dette;Lægen der har opereret dig ender med at kontakte dig og spørge om han må oprette en sag hos Patienterstatningen, da der er sket en eller anden fejl ifm. din hofte operation som betyder at du nu halter og er afhængig af større indlæg i den ene sko for at kunne bevæge dig rimeligt normalt rundt.Du tænker, som de fleste vil, at det er da rart at du nu får hjælp.Men er det nu også sådan lægen selv tænker?Eller er lægens egentlige plan at blive ”frikendt” af Patienterstatningen?Lægen ved bedre end langt de fleste patienter hvordan Patienterstatningens system fungerer.Du skal som patient absolut IKKE forvente at blive hørt eller tilset af en ”uafhængig”!De ENESTE der bliver hørt, er det sygehus og den læge der har opereret dig.De andre eksperter der har været inde over din sag, bliver overhovedet ikke kontaktet, til trods for at alle andre mener der er noget galt her..Ovenstående er min sag som selvfølgelig blev afvist på et par standard paragraffer.Jeg kan se at mange andre skriver om korruption osv.Den betegnelse vil jeg nok ikke hoppe med på, men kammerateri vil jeg påstå det er!Jeg har selvfølgelig klaget i ret kontante om end pæne vendinger, men jeg har, som forventet, blot fået et standard svar hvor Patienterstatningen fastholder afgørelsen og sender sagen videre til Anke nævnet som selvfølgelig er de samme som Patienterstatningen.De skal dermed kontrollere sig selv og erkende deres egen fejl.
Dorthe Hansen
08.11.2023
Patienterstatningen
MANGLENDE TILBAGEMELDINGER,NEDPRIORTERING AF SAGEN OSVMin sag har nu kørt inde hos Patienterstatningen siden nov 2017, og de 2 mandlige sagsbehandler der har været indeover i sagens forløb har haft lovet meget og handlet vældigt lidt.Det er et frustrerende langt forløb,og man skal have tålmodigheden i orden.Jeg har rykket flere gange for et svar på nogle medicin udgifter,og fik at vide at det desværre først kunne blive taget op til et af deres månedlige møder om en måned eller 2 .Sagsbehandleren som jeg har talt med om medicinudgifterne,fortæller at der desværre er en masse nye sager ,så min sag kommer til at vente ….. og har ventet siden den 30 juli 2021.Jeg har skullet udfylde et erhvervsevnetabs skema som jeg absolut intet har hørt noget på endnu,og sådan fortsætter det.Jeg har skrevet flere gange for at høre om der er sket noget nyt i min gamle sag,og ni ud af 10 gange hører jeg absolut intet,og er derfor nødt til at ringe derind for at få svar.Når jeg så alligevel vælger at give 2 stjerner,er det fordi deres kvindelige sagsbehandlere er effektive ,og de vender tilbage med info når de lover det.Jeg har kun været positivt overrasket og imponeret af de kvindelige sagsbehandlere der har været indeover min sag.

Tilføj anmeldelse

Kort

Kalvebod Brygge 45, 1560 København V
Patienterstatningen