Randers Bådudstyr Toldbodgade 25, 8930 Randers

Randers Bådudstyr





143 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag09–17
  • tirsdag09–17
  • onsdag09–17
  • torsdag09–17
  • fredag09–17
  • lørdag10–13




Randers Bådudstyr Toldbodgade 25, 8930 Randers




Om virksomheden

|

Kontakter

Hjemmeside
Ring til os
+4521174082
Toldbodgade 25, 8930 Randers

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag09–17
  • tirsdag09–17
  • onsdag09–17
  • torsdag09–17
  • fredag09–17
  • lørdag10–13

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

Jesper Vilhelm Wigh
16.01.2024
Randers Bådudstyr
Jeg har haft min motor til reparation flere gange hos Randers Bådudstyr og har hver gang følt mig godt behandlet og følt at jeg har fået det, jeg har betalt for, når jeg har været der. Stor butik med utrolig meget udstyr har de også! Kan kun anbefales.
Keld Mortensen
08.01.2024
Randers Bådudstyr
Super god service, meget hjælpsom, har rigtig mange gode ting, til en meget fair pris. Helt sikkert et besøg værd.
Dan Norden
04.01.2024
Randers Bådudstyr
Fantastisk forretning hvor man får en super og meget kompetent betjening. En rigtig dejlig forretning at nørde i.Mangler dog efter min mening lidt vare på hylderne ellers perfekt.
Jesper Lund
31.12.2023
Randers Bådudstyr
Fik af vide de ikke havde tid til at snakke nu efter jeg havde forsøgt at bestille service kit til 2 235 HK påhængsmotor. Ville ringe tilbage har aldrig hørt fra dem
Michael Lydeking
05.12.2023
Randers Bådudstyr
Til at starte med var det fint da mine penge strøm i kassen. Men da jeg kom med en reklamation var der sur mine. Men ellers et godt sted de har næsten alt hvis de ikke har det
Stefan Svendsen
30.11.2023
Randers Bådudstyr
Lars er generelt en rigtig flink mand, men tager ikke rigtig ansvar, for de fejl hans mekanikker laver, med mindre han bliver taget i kæmpe fejl.1: Fik båden tilbage efter service, første tur ude med den, vil den ikke sejle ordentligt og går i stå 200m uden for havnen. Det viste sig at den ene tændhætte, efter de havde skiftet tændrør ikke var sat på. Efter rådgivning i telefon sætter jeg den på igen, men båden vil ikke sejle ordentlig, men får den sejlet i havn og køre den så direkte ind til dem. Jeg ringer til dem et par dage senere, hvor jeg bliver beskyldt for selv at have byttet rundt på tændhætte 3 og 4(kun den ene tændhætte har været af). Hvorfor skulle jeg overhovedet pille ved noget, efter den lige har fået service til 12.000kr!Det viser sig at tændspolen er brænd af, og efter noget frem og tilbage betaler han for reparationen og delene. Det tager så 6 uger før jeg får min båd tilbage da tændspolen var svær at få. Jeg får ham i mellemtiden til at sætte en sok ud over mine kabler så de går bedre ind i skroget, så han skal have hydraulik og gaskablet af(2600kr).Da jeg får båden tilbage, sætter jeg den direkte i vandet efter jeg får den, for at teste den. Dette resultere i at jeg styre direkte ind i molen og kan ikke slå den i baggear. Han har byttet rundt på hydraulik slangen, så den drejer den forkerte vej og gaskablet er slet ikke indstillet, så den var i neutral når den var i baggear. Så op på traileren og tilbage til ham. Dette fikser han til dagen efter og beklager situationen og vil kompensere mig med en udskiftning af gaskabler til 700kr.2: Mens han har min båd, bestiller han en maling hjem til min båd, nu når han kan se farven på den. Jeg får båden hjem og reparere de små skader jeg har, da det tørre, er det den helt forkerte farve. Jeg tager ind til ham og viser ham billederne og han erkender denne fejl og bestiller ny maling.3: Tredje gang jeg får den og tester den, virker hastighedsmålere ikke og motoren gasser op og ned af sig selv. Jeg ringer til ham og igen benægter han at de har rørt ved hastighedsmåleren og siger det intet har med noget de har lavet. (de har skiftet empeller) Jeg ringer til en anden mekanikker for at høre, hvad det kan skyldes og han siger at jeg skal kigge om hastighedsmåleren er styret ved ledninger eller en trykslange nede fra empelleren. og ganske rigtigt nede ved empelleren, som de har skiftet er der en trykslange der er knækket af.Under de her 8 uger, hvor alt dette stod på, har der også været nogle andre små ting, man sagtens kan leve med, som hydraulik olie ud over det hele, ladet båden stå ude i regn efter aftale den ikke skulle(båden egnes ikke til at stå ude), forkerte lygter bestilt hjem, ingen stik til lygterne bestilt, forkerte pærer givet med.(skulle have komplet trailer set med). Det er en Rib båd og den var kørt med flad, så trailer skærmkassen havde smidtet af på båden.Jeg tager ned til ham og forklare ham det med hastighedsmåleren og viser ham billederne, selvom han over telefonen benægtede, at det havde noget med dem at gøre, han går med til at fikse det og det med at båden gasser op og ned af sig selv, kan han ikke forklare. Jeg giver ham så listen med alle de her punkter, hvor de har lavet fejl, fordi jeg synes jeg bør have kompensation for alt dette besvær og stadig står med en motor der ikke virker 100%, som der virkede fint før han fik den. Han åbner så kasse apparatet og giver mig 2000kr og siger at vi stopper den bare her og han ikke ønsker mig som kunde mere.Detter er første gang jeg skriver en negative anmeldelse, men det her var for meget!
Freja Højgaard
13.11.2023
Randers Bådudstyr
fantastisk butik med et kæmpe udvalg af reservedel både original dele og kopi dele.samt et personale der har en fantastisk viden...jeg ringende rundt til alle butikker efter nogle reservedel jeg stod og manglede akut.. ingen havde dem på lager.. da jeg fik fat i butikken i Randers. var svaret ja det har vi på lager det ligger vi til side og ja det er fint du kommer lidt forsent vi bliver bare lidt længre (:Super service
Jesper Svensson
07.11.2023
Randers Bådudstyr
De har (næsten) alt til bådfolket. Der er en stor butik hvor man kan få lov til at ose lidt og masser af hjælp hvis man har behov. Det er et godt sted at handle.

Tilføj anmeldelse

Kort

Toldbodgade 25, 8930 Randers
Randers Bådudstyr