Nortec A/S Ellehammersvej 16, 7100 Vejle

Nortec A/S





52 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag07.30–16
  • tirsdag07.30–16
  • onsdag07.30–16
  • torsdag07.30–16
  • fredag07.30–14
  • lørdagLukket




Nortec A/S Ellehammersvej 16, 7100 Vejle




Om virksomheden

Nortec | Vaskeriløsninger og Ladestandere | Kontakt os her » | Vi gør en dyd ud af at give dig markedets bedste professionelle vaskeri- og ladestanderløsninger. Vi er 100% dansk ejet - Læs mere her »

Kontakter

Hjemmeside
Ring til os
+4570256256
Ellehammersvej 16, 7100 Vejle

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag07.30–16
  • tirsdag07.30–16
  • onsdag07.30–16
  • torsdag07.30–16
  • fredag07.30–14
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Debetkort
  • Kreditkort




Anbefalede anmeldelser

Frederik Marquardsen
08.01.2024
Nortec A/S
Igen igen virker vores vaskemaskiner ikke. Systemet er OK, når det virker. Synes dog efterhånden ikke at maskinerne lever op til den standard Nortec giver udtryk for.
Claus Robl
04.01.2024
Nortec A/S
Som områdeleder i boligområdet Tingbjerg i København, igangsatte jeg et EU udbud på vaskeriløsningen på 49 vaskerier i hele Tingbjerg.Et af de største udbud set i branchen.Fokus var på driftssikkerhed, og ikke mindst top beboerservice.Nortec afgav et bud - som blev valgt.Det betød en markant besparelse på mere end 10 mio kr over 10 år.Det betød en markant udvidet beboerservice med langt større tilgængelighed.Det betød en udskiftning af eksisterende på mindre end 1 måned.Det betød en markant øget tilfredshed hos beboerne.Så har kun været positive effekter og jeg må blot konstatere, at øvrige mulige aktører på markedet ikke har kunnet matche.Sidst og ikke mindst så er det en fornøjelse at lave aftaler mes Nortec.De holder hvad de lover hver gang og alt behøves ikke at blive skrevet ned. Et ord er et ord.Så på mine og ikke mindst beboernes vegne de bedste anbefalinger herfraClaus RoblOmrådeleder TingbjergNuværende kundechef Boligselskabet Domea København
jens fich
27.12.2023
Nortec A/S
Bor i et boligselskab der er altid problemer enten er maskinerne i stykker eller også virker panelet ikke hvor man skal starte maskinerne kunne sku være rart hvis man kan starte maskinerne over sin app på telefonen .. ellers udmærket maskinerne
Per Andersen
09.12.2023
Nortec A/S
Vi har haft Electrolux før.Det er som at blive slået tilbage i ludo eller som at have den fedeste gamer pc og få den byttet til en Commendor 64.Panelet der skal bestilles på i vaskehuset, er det ringeste jeg nogen sinde har set. Ufattelig dårlig ved siden af Electroluxs panel og meget langsom.Derudover så skal tørretumbler kører dobbelt så lang tid som Electroluxsen skulle.Det er forøvrigt også kun den ene tørretumbler der virker, den anden melder fejl.
Jacob B
05.12.2023
Nortec A/S
Vanvittig ringe system der stjæler brugernes penge uden at yde den service der betales for!
Susan Kirkegaard Pedersen
25.11.2023
Nortec A/S
Jeg kan ikke reservere i appen. Jeg har forsøgt at gå i vaskeriet og reservere på skærmen. Det virker heller ikke den skriver der er lukket.
Janus List
17.11.2023
Nortec A/S
Fede maskiner med god kapacitet, effektivt betalingssystem og altid behagelig kundeservice ved henvendelse.Jeg har gennem flere år kun haft positive oplevelser med Nortec.Tommel op :)
Daniel Brammer
17.11.2023
Nortec A/S
Kan simpelthen ikke anbefales.. Touch skærmen virker ikke, og når den gør, så vælger den 80 minutters tørring i stedet for 60min, som jeg valgte. Skal nu betale for 80 minutter, fordi man ikke kan fortryde et valgt program. Der var bare ikke noget der virkede optimalt - ærgerligt!
Bente Rask
14.11.2023
Nortec A/S
Hvis der er et problem, også uden for normal åbnings tid, er der altid en sød medarbejder, der er meget villig til at få løst problemet. Så tak til nordtec og deres medarbejdere.
Christian Clausen
13.11.2023
Nortec A/S
Vi gik fra Miele til e-vaskeri i min afdeling, og aldrig har der været så mange problemer.Har bl.a. oplevet problemer med følgende:1. Langsom registrering af Mobilepay-betaling. Glem alt om, at vaske tøj, hvis du har glemt at indsætte penge på din konto på forhånd og vælger at benytte MobilePay.2. Indbetaling af penge fra dankort, blev først registreret ANDEN gang der blev indbetalt penge. F.eks. indbetalte jeg 1x 100,-. Modtog ingen bekræftigelse pr. mail og saldoen på kontoen forblev 0,-. Jeg valgte i frustration at indbetale 100,- mere 20 min efter i håb om, at det ville virke. Dette resulterede i, at jeg denne gang modtog bekræftigelsesmails fra begge køb på samme tid og at 200,- nu var synlige på min konto.3. Overførelse af resterende beløb fra forrige måned var ikke registreret korrekt. Jeg kunne i app'en observere, at 178,- var registreret flyttet fra forrige måned til nuværende måned, da de ikke var blevet brugt. Dog stod min 'Nuværende saldo' til 0,-, hvilket resulterede i, at jeg ikke kunne sætte en vask i gang, da systemet ikke mente, at jeg havde nok penge på min konto. Dette problem blev på mystisk vis løst af sig selv ca. 30 min efter, at jeg havde annulleret en reservation.Nortec formår ikke at levere en robust vaskeløsning, som virker, når man har behov for at vaske tøj. Har flere gange været tæt på raserianfald over dette makværk af et system.

Tilføj anmeldelse

Kort

Ellehammersvej 16, 7100 Vejle
Nortec A/S