Gjensidige A. C. Meyers Vænge 9, 2450 København

Gjensidige





1520 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag08.30–18
  • tirsdag08.30–18
  • onsdag08.30–18
  • torsdag08.30–18
  • fredag08.30–16
  • lørdagLukket




Gjensidige A. C. Meyers Vænge 9, 2450 København




Om virksomheden

Få tilbud på forsikring | Se hvor meget du kan spare | Gjensidige | Gør ligesom 500.000+ danskere og lad os hjælpe med din forsikring - både før, under og efter en skade. Se nemt din pris og køb online her.

Kontakter

Ring til os
+4570109009
A. C. Meyers Vænge 9, 2450 København

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag08.30–18
  • tirsdag08.30–18
  • onsdag08.30–18
  • torsdag08.30–18
  • fredag08.30–16
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Tjenester på stedet
  • Onlineaftaler
  • Aftale er påkrævet
  • Handicaptoilet




Anbefalede anmeldelser

Mikkel Dencker Hansen
27.01.2024
Gjensidige
Gjensidige forsikring - Tillid eller mistillid?Jeg er så uheldig, at blive påkørt af en person forsikret hos Gjensidige i Marts 2022. Efterfølgende går jeg til utallige undersøgelser, forløb osv. Jeg står nu tilbage med en hel del gener som opstod efter påkørslen og tilbage med en afgørelse som virker ufærdig, fejlbehæftet og mest af alt afgjort på forhånd upåagtet af mine journaler. I skriver at Tillid spiller en central rolle, men hvad gør man så når det lader til, at denne tillid svigter og det er tydeligt at der er begået fejl i håndteringen af sagen og dertil også afgørelsen.Jeg har d. 8/10-2023 rykket for en status på min revurdering, nu hedder det den 18/10 og jeg har forsat intet hørt. Sidste mail fra jer var d. 6/9-2023 hvor jeg blev lovet, at jeres klage afdeling ville vende tilbage når i havde en status Det er så 48 dage siden. Fredag d. 20/10-2023 bliver jeg ringet op på baggrund af min trustpilot anmeldelse, jeg bliver her fortalt at den pågældende afdeling kontakter mig inden for 2 uger. Jeg gør opmærksom på, at det er derfor man ikke skal love mere end man kan holde, slet ikke når man lever af kunder.Jeg er med på, at der altid findes to sider af en sag og at alle sager er komplekse. Man burde dog kunne forvente, at sagsbehandleren som minimum havde læst alle sagsakter igennem inden der blev truffet en afgørelse. Ydermere burde man også kunne forvente en hvis form for professionel tilgang, hvor det er medarbejderen som kontakter kunden med henblik på videre status og videre proces og ikke omvendt.Ud fra min oplevelse med jer, må jeg konstatere at Gjensidige indtil videre fremstår utroværdig og at vi nærmer os noget som er relevant for “kontant”.Vi tæller nu 77 dage siden mit ønske om en revurdering. Den oprindelige afgørelse blev truffet på 21 dage.Det kan man jo så tænke lidt over.Venlig hilsen
Ulf Ibsgaard Wernberg-Møller
06.12.2023
Gjensidige
En hjemmeside fra 00'erne - det er indtrykket. Bevares, jeg kan logge ind og med lidt bøvl finde mine forsikringer, men når man skal anmelde en skade på bilen, kan blanketten hverken håndtere modpartens udenlandske nummerplade, eller udenlandske adresse! Det virker decideret amatøragtigt. Én stjerne for det. Det trækker så op, at man meget hurtigt får fat i rigtige mennesker på chat-funktionen, og her fik jeg hurtig work-around hjælp (tre separate gange, til én blanket). Det skal bare gøres bedre, Gjensidige.
Super Rooster
05.12.2023
Gjensidige
Det har været en absolut fornøjelse at skifte til Gjensidige med hjælp fra sælgeren Rasmus Bech, som har været fuldkommen forrygende. Giv ham en lønforhøjelse!Ikke nok med at han besad de nødvendige kompetencer, virkede imødekommende, og tog sig god tid til at besvare alle vores spørgsmål, så har han løbende holdt os opdateret og sikret sig at alt var på plads. Kæmpe klap på skulderen herfra, og en varm anbefaling til alle som overvejer at skifte.MvhThomas (tidligere Alka kunde)
Jannik Johannesen
25.11.2023
Gjensidige
Jeg har fået en meget venlig og professionel rådgivning om mine forsikringer. Og til konkurrence dygtige priser.
Mie Skjemt Gade
23.11.2023
Gjensidige
Hurtig respons med tilsagn om dækning af behandling. Dog var den tilkendte behandling ikke relevant, da det drejede sig om et andet speciale.Ved efterfølgende telefonisk henvendelse fik jeg en meget kompetent og relevant vejledning til behandling andetsteds end gennem forsikringen, så det endte med en god oplevelse.Har aldrig haft en negativ oplevelse med Gjensidige, så en klar anbefaling herfra.
Bodil Mærsk Jensen
15.11.2023
Gjensidige
Kunne man give dem ¨stjerne havde de helt sikkert fået det.. Har aldrig været ude for så dårlig kundeservice som hos dem.
Peter Hansen
13.11.2023
Gjensidige
Jeg har en sundhedsforsikring hos jer og jeg må sige at det er noget der fungerer. De gange jeg har anmeldt en skade er der max gået 2 dage før jeg fik svar. Og alle gange har jeg fået positivt svar, så jeg kunne få fat i de relevante behandlere.
Lise H
13.11.2023
Gjensidige
Jeg købte en privat sundhedsforsikring efter samtale med en medarbejder, der bl.a. fremhævede, at forsikringen dækker osteopati. Da jeg så fik brug for netop osteopati, viser det sig, at der IKKE er dækning for denne type behandling.Den nye medarbejder jeg denne gang talte med forklarede, at osteopati kun gælder for erhvervskunder!? Medarbejderen kunne ikke svare på mit spørgsmål om, hvorfor i alverden, det forholder sig sådan. Men det var tydeligt at høre, at det ikke var første gang, hun skulle beklage overfor en privatkunde.Det svar, jeg derfor selv er kommet frem til, er at der findes et A og et B-hold for sundhedsforsikringer hos Gjensidige, hvor privatkunder kommer på B-holdet. Dertil kommer, at man bliver lokket til at købe en forsikring på falsk grundlag via forkert information fra medarbejdere. Det er skandaløst!Jeg opsagde øjeblikkeligt min forsikring og vil opfordre andre til at holde sig langt væk.
Erik Thomsen
12.11.2023
Gjensidige
Jeg anmelder en skade, får svar dagen efter med henvisning til undersøgelse ,inden for en uge , bliver her tilbudt operation om 6 ugerSuper fin forløb.Gennem sundforsikring på arbejde.

Tilføj anmeldelse

Kort

A. C. Meyers Vænge 9, 2450 København
Gjensidige