Telenor Butikken Agerøvej 7, 8381 Tilst

Telenor Butikken





39 Anmeldelser
  • søndag10–18
  • mandag10–20
  • tirsdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20
  • lørdag10–18




Telenor Butikken Agerøvej 7, 8381 Tilst




Om virksomheden

Telenor i Bilka Tilst | Find vej til butikken | Telenor | Ny mobil, nyt mobilabonnement, tilbehør og lynhurtige internetløsninger – du finder det hele hos Telenor. Find vej og besøg din lokale Telenor-butik →

Kontakter

Ring til os
+4560504584
Agerøvej 7, 8381 Tilst

Åbningstider

  • søndag10–18
  • mandag10–20
  • tirsdag10–20
  • onsdag10–20
  • torsdag10–20
  • fredag10–20
  • lørdag10–18

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger




Anbefalede anmeldelser

Casper Transport
21.01.2024
Telenor Butikken
Hej Telenor.Jeg haft en et mildest talt ubehøvlet og fuldkommen absurd oplevelse med jeres ”kundeservice” niveau.Som selvstændig erhvervsdrivende er det ikke bare en daglig forventning at min telefon fungerer, det er en decideret nødvendighed for at kunne drive min virksomhed. Dette er en SERVICE som man betaler for hos jer, og man må derfor antage et i forstår at agerer indenfor det regi i valgt at drive en virksomhed i.Min oplevelse er dog noget andet.Jeg skiftede mit abonnement internt hos jer, efter at have købt en telefon i jeres butik i Bilka i Tilst. Da jeg fik et bedre tilbud og har været kunde i mange år.Sælgeren lovede i samme omgang at jeg ikke behøvede at skifte sim-kort og at abonnement overdragelsen ikke ville lukke min telefon i mere end en time.Dette resulterede dog i at jeg onsdag d. 19/06 – Samme dag som jeg havde været butikken – ikke længere havde et fungerende abonnement. Når mit mobilnummer blev ringet op, fik folk dog den melding at nummeret ikke var i brug.Herefter tog jeg straks fat i jeres kundeservice call-center. Det tog først 30 minutter at komme igennem til jer. Jeg fik herefter fat i en mildest talt hjælpeløs medarbejder som efter eget udsagn ”ikke kunne stille noget op”.Jeg brugte herefter yderligere 40 minutter på at blive stillet rundt til 4 forskellige mennesker. Dette resulterede i at jeg til sidst blev smidt af linjen og måtte ringe op til jeres call-center igen. Igen gik for uforrettet sag. Jeg blev dog lovet at en leder ville ringe mig op morgenen efter.Det resulterede i at jeg måtte tage ned i jeres butik torsdag d. 20/06. kl. 10:00.Her havde jeg en mindre diskussion med sælgeren og blev meddelt at min telefon ville blive åbnet igen inden kl. 12:00.Jeg kørte derefter videre på arbejde. Kl. 12:00 virkede min telefon fortsat ikke. Det gjorde den heller ikke kl. 14:00 da jeg igen var nede i butikken. Her stod jeg til 15:45 og blev til sidst meddelt at dette kunne tage 14 dage. I samme omgang blev det proklameret af jeres egne medarbejdere i butikken at jeres call-center-medarbejdere både er inkompetente og dumme. Hvilket for mig at se både er grinagtig og uprofessionel opførsel.Jeg stod altså med fuldkommen ubehjælpelige medarbejdere i jeres butik, et call-center som ikke kunne hjælpe og en leder som ikke havde ringet tilbage.Fredag d. 21/05 kommer min telefon så til at virke igen. Der er altså gået 2 døgn, siden min telefon gik død.Mandag d. 24/06 får jeg et opkald fra en leder. Jeg fortæller ham om sagens forløb og meddeler at kompensation er på sin plads. Han beklager at han ringer 3 dage for sent og undskylder med have haft travlt. I samme omgang meddeler ikke kan tilbyde en passende kompensation, men derimod en måneds fri abonnement.Jeg forklarer ham at det ikke godtgøre for de 2 døgns ”tabt fortjeneste” og klager jeg har fra mine kunder. Jeg endte opkaldet i en mildt ophidset tilstand og føler ganske enkelt at jeg er blevet røvrendt. Jeg har været trofast kunde hos jer i mange år og finder jeres behandling fuldkommen urimelig.Jeg vil aldrig i mit liv anbefale nogen at være kunde hos jer. Jeres opførsel og jeres mangel på professionalisme er fuldkommen grinagtig.
pernille mortensen
03.01.2024
Telenor Butikken
De har ikke rigtig styr på hvad de sælger, og virker ærligt talt ligeglade. Undtagen den ene af medarbejderne.
Diana Matei
31.12.2023
Telenor Butikken
Very good services
Brian Østergaard
22.12.2023
Telenor Butikken
følsen for af betjeningen af personalet er stadig unændret. hvad mere travlt med af sælge de dyre tlf. til den med børnepenge!!!med!! Telenor som helhed super!!iser Telenor medarbejderen i Randers Storcenter
Fayomi Olatunde
11.12.2023
Telenor Butikken
Det er virkelig værst, når du sælger telefontilbehør, og du ikke har gavekort overalt i dine butikker
Anni elisabeth vinter
27.11.2023
Telenor Butikken
Perfekt. Jeg fik hjælp til et problem, som egentligt ikke havde noget direkte med telefonen at gøre....dejlig service
Jakob Jespersen
11.11.2023
Telenor Butikken
Super service
Mansur Bakkar
07.11.2023
Telenor Butikken
Han giver ikke kunden sin ret, jeg ventede i lang tid, næsten en time, og der er kun to kunder og kun to ansatte, overvej det. Ventetid fra 13:00 til 14:0010/11/2022

Tilføj anmeldelse

Kort

Agerøvej 7, 8381 Tilst
Telenor Butikken