Fastspeed Bygmestervej 10, 2400 København

Fastspeed





363 Anmeldelser
  • søndag10–15
  • mandag08–16
  • tirsdag08–16
  • onsdag08–16
  • torsdag08–16
  • fredag09–16
  • lørdag10–15




Fastspeed Bygmestervej 10, 2400 København




Om virksomheden

Fastspeed bredbånd | 1000 Mbit fra 198 kr/md | SPAR 2.141 kr. | Fastspeed bredbånd. 1000 Mbit fra 198 kr/md! Inkl. oprettelse og router. Få internet via fiber, coax og mobilt bredbånd). Hurtigt og billigt.

Kontakter

Ring til os
+4589873700
Bygmestervej 10, 2400 København

Åbningstider

  • søndag10–15
  • mandag08–16
  • tirsdag08–16
  • onsdag08–16
  • torsdag08–16
  • fredag09–16
  • lørdag10–15

Funktioner

  • Afhentning i butikken
  • LGBTQ+-venlig
  • Sikkert sted for transkønnede
  • Levering
  • Levering samme dag
  • Elektronik
  • Angivet som kvindeejet




Anbefalede anmeldelser

Khushal Khan Shah
06.02.2024
Fastspeed
Anmeldelse af FastSpeed InternetudbyderJeg har desværre haft en yderst skuffende oplevelse med FastSpeed som min valgte internetudbyder. Jeg bestilte deres fibernet til min nye adresse i Holbæk i midten af juni med forventningen om at have internet senest den 15. september. Dette gjorde jeg i god tid for at undgå at skulle arbejde hjemmefra uden internet, da dette er afgørende for mit job.Mit problem begyndte, da jeg aldrig blev kontaktet af den Fibia-tekniker, som jeg blev lovet. Efter gentagne opkald til FastSpeed blev jeg forsikret om, at de ville oprette en hasteg sag og kontakte mig, når teknikeren var klar til at etablere fiberforbindelsen hos mig i Holbæk. Desværre blev dette løfte aldrig indfriet.Jeg har gentagne gange kontaktet FastSpeed uden at få en tilfredsstillende løsning på mit problem. Jeg er nu flyttet ind i min bolig, men har stadig ikke fået internet. Først i dag har jeg fået bekræftet en dato for installationen af fiberforbindelsen - den 14. oktober. Dette betyder, at jeg vil have været uden internet i hele 2 måneder, hvilket er uacceptabelt, da det påvirker mit arbejde negativt.Den samlede oplevelse har været frustrerende, da FastSpeed tilsyneladende har haft problemer med at overholde aftaler og kommunikere effektivt med deres kunder. Jeg føler, at min tillid som kunde er blevet misbrugt, og jeg har ikke oplevet den service, jeg forventede.Jeg ønsker at understrege, at jeg ikke vil anbefale FastSpeed til nogen på baggrund af min oplevelse. Jeg mener, at det er afgørende for enhver udbyder at levere den service, de lover, og at kunderne ikke bør tvinges til mersalg som kompensation for udbyderens fejl.Alt i alt har min oplevelse med FastSpeed været skuffende, og jeg forventer, at de leverer en løsning på problemet, kompensation for den tid, hvor jeg har været uden internet, og en forklaring på, hvordan denne situation kunne opstå i første omgang.Jeg ser frem til at høre fra FastSpeed og håber på en hurtig og tilfredsstillende løsning på dette problem.Bedømmelse: 1 ud af 5 stjerner
Lasse Markmøller
29.01.2024
Fastspeed
PAS på denne udbyderDeres netværksforbindelse er et hurtigt og stabilt netværk. Jeg har ikke haft problemer i de 4-5 år jeg har haft dem som udbyder. Jeg har et par gange i perioden været i dialog med deres kundeservice og det var også en god og hurtig service.Det er der desværre ikke længere, jeg vil nærmest sige at den er ikke eksisterende, vi er 2 fra samme vej som har de sidste måneder har været i samme problem med fastspeed.Jeg har forgæves forsøgt at komme i dialog med en fysisk person fra deres kundeservice, fordi der var sket en fejl ved betalingsservice. Fejlen har resulterede i, at min betalingsaftale var blevet annulleret. Jeg har derfor forsøgt at få fastspeed til at sende fakturaen som en PDF-fil, fordi deres selvbetjening på deres hjemmeside ikke virkede, det vil de af en eller anden grund ikke hører på, selvom jeg har ringet for st forklarer problemet 3 gange, skrevet 5 separate e-mails og besvarede deres automatiske feedback skema, i håb om at en eller anden vil hjælpe og vende tilbage til mig, men uden held. I alle mine henvendelser beskriver jeg meget detaljeret hvad der er galt, jeg sender både billede og video-dokumentation, som viser at deres selvbetjening ikke fungere! Alle mine henvendelser bliver besvaret, men i alle tilfælde ignoreret. Kundeservicen skriver og slutter i alle tilfælde af med at henvise til deres selvbetjening på deres hjemmeside.Det er nu omkring 4 måneder siden, at jeg første gang forsøgte at få en faktura, på det skyldige beløb. Først nu bliver jeg ringet op af fastspeeds kundeservice. Jeg forklare igen situationen, men igen henviser de til selvbetjening.En Time efter vores samtale, modtager jeg en uventede mail med et link til mobilepay, i mailen skriver fastspeed efterfølgende, at jeg kan betale det skyldige beløb via linket, men jeg skulle skylde mig at gøre det, fordi linket kun kunne bruges i 5 minutter. Jeg så ikke mailen med det samme, så jeg nåede ikke at betale den, Jeg er nu blevet Sendt til INKASSO og har fra inkassofirmaet endelige modtaget et indbetalingskort med betalingsoplysninger som jeg har forsøgt at få fat i, i 4 måneder.Opkrævningen som jeg nu har modtaget fra inkassofirmaet er 3 gange større end det beløb jeg reelt skulle have betalt, jeg kan ikke lade vær med at tænke tanken, om fastspeed måske kunne have en intresse i at sende de manglende betalinger direkte til inkasso, siden de helt bevist ignorere alle mine henvendelser og afviser at sende en almindelig faktura.Jeg vil på det kraftigste advarer mod at vælge fastspeed som udbyder. For hvis der sker en uventet fejl i forbindelse med en betalingen, så kræver det tålmodighed og er meget dyrt, at få rettet op på igen.
Allan J
22.01.2024
Fastspeed
Værste oplevelse og hold jer væk. Har ikke haft net siden 12/6 og meget langsomt og ustabilt siden febuar. Ringede til dem 5 gange da de sagde at nettet ville komme tilbage den 26/6. Da det ikke skete fik jeg 6 gang at vide det ville komme den 26/7 da de 5 andre havde læst datoen forkert. 7 gang jeg ringede da det ikke var kommet tilbage fik jeg vide det var rykket til sidst i august. det ville så være 2.5 måneder uden net og tænker de ville rykke det igen. Har opsagt aftalen for en uge siden og intet hørt. Men de har da haft tid til at sende endnu en regning for de næste 3 måneder.
Casper Schultz
09.12.2023
Fastspeed
Rigtig ringe internet, du får hverken den hastighed du betaler for eller kvalitet. Internetforbindelsen forsvinder dagligt og hastigheden er så ringe, rigtig ringe udbyder, kan virkelig ikke anbefales
Peter Olsen
26.11.2023
Fastspeed
De kom med et brev i min postkasse med teksten VIGTIGT: Information omkring din internetforbindelse" på kuverten så man bliver virkelig bekymret
Navid Noory
13.11.2023
Fastspeed
Kan ikke anbefales. Dårlig net forbindelse, ofte afbrudt og sjældent i nærheden af hastigheden man egentlig betaler for. Yderligere ikke løsningsorienteret ved flytning af adresse og meget langsom mhp effektuering af net ved nye bopæl. Og vær opmærksom på at fortrydelsesretten udløber 14 dage efter indledende telefonsamtale hvor der aftales net på adresse, også selvom der skulle gå mange uger inden det effektueres. Man har altid en binding på 6 måneder i den forbindelse. Det er ikke noget se umiddelbart telefonisk gør opmærksom på. Der findes betydelig bedre udbydere :)
Thomas Saabye
10.11.2023
Fastspeed
Jeg fik fin hjælp til flytning af adresse, men så ophørte al hjælp også.De helt store problemer opstod efterfølgende. Fastspeed sagde jo, at vi sagtens kunne få fiber på den nye adresse, hvorved vi kunne medbringe routeren og dermed undgå at sende den retur til dem.Da vi nærmede os den forventede tilslutningsdag, fik vi tilsendt en mail om, at linjen var fejlmeldt fra TDC, og at vi formentlig ville høre nærmere inden for 20 dage.Når man kontakter dem telefonisk, bliver man mødt med argumentet, at det er TDC, som har teknikken, og at Fastspeed som standard ukritisk venter 20 dage på en løsning fra TDC, fordi “de jo ikke kan følge op på hver enkelt sag hos TDC”.Så man kan som betalende kunde tilsyneladende ikke forvente kundeservice ved problemer?Ringer man til TDC Wholesale, siger de, at jeg som privatkunde hos Fastspeed ikke må oplyse om status på det tekniske, men at de gerne vil oplyse det til Fastspeed.Når Fastspeed bliver oplyst om dette på mail, udebliver svaret blot. Nemt.Dagen for de 20 dages frist udløb d. 8/10.Da jeg stadig ikke havde hørt fra dem, kontaktede jeg dem på mail d. 13/10.D. 16/10 fik jeg så svaret:“Hej …Jeg beklager meget den manglende kontakt.Forbindelsen er klarmeldt d. 12/10 og det skulle derfor gerne virke ude hos dig. Dermed er faktureringen også begyndt af abonnementet.”Seriøst!? Så oven i verdens ringeste kundeservice og pinlige forløb, bliver jeg også faktureret for dage, jeg ikke vidste jeg havde internet, fordi I havde glemt at oplyse det?!Hold jer langt væk fra Fastspeed, kundeservice findes ikke her.
Mark Yuen
10.11.2023
Fastspeed
Jeg har Fastspeed i 6 mdr. I løbet af de 6 mdr. virkede mit internet i sammenlagt ca. 1 måned. Udover udgiften til internet, som meget sjældent virkede, måtte jeg (indtil jeg fik ændret til fri data) også betale flere hundrede Kroner for 4G datapakker gennem mit teleselskab for at få net denne vej.Jeg kontaktede selvfølgelig Fastspeed undervejs. Da jeg ringende første gang var det faktisk slet ikke overrasket over, at jeg ringede. For der var nemlig rigtigt mange i Aarhus, som ikke havde stik, der var klar til Fastspeed. Det blev jeg ret provokeret over, for hvis de vidste, at sandsynligheden for dette var ret stor, så skulle de da ikke sælge mig internet og bare vente på, at jeg selv ringer.Der kom så en montør ud. Han var flink. Men selvom han gjorde, hvad han skulle, og der nu var klar til, at Fastspeed kunne virke, så virkede det stadig ikke.Til sidst skiftede vi udbyder, og det har kørt upåklageligt lige siden gennem en anden udbyder.Jeg vil klart fraråde at bruge Fastspeed. De er sulten på at sælge - men ikke efter at hjælpe deres kunder med internet.
Signe Kirstine Andersen
08.11.2023
Fastspeed
Kan ikke anbefale det til nogen!Forbindelsen er utrolig dårlig, og der er næsten dagligt perioder, hvor internettet ikke virker, på trods af at vi burde have 1000 Mbit. i abonnementet.Vi har derfor valgt at skifte til anden leverandør, og Fastspeed har nu valgt at slukke vores internet, selvom vi har betalt oktober måned ud. Vi har ringet til kundeservice, men de påstår at de ikke kan tænde igen efter de har slukket! Nu står vi i den situation at vi ingen internet har indtil den nye udbyder har tid til at komme i start november.Vi synes det er utrolig dårlig service fra Fastspeed, at slukkes vores internet, på trods af at vi har betalt for at have deres service til udgangen af oktober måned!

Tilføj anmeldelse

Kort

Bygmestervej 10, 2400 København
Fastspeed