AURA Fiber Knudsminde 10, 8300 Odder

AURA Fiber





72 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag08–16
  • tirsdag08–16
  • onsdag08–16
  • torsdag08–16
  • fredag08–15
  • lørdagLukket




AURA Fiber Knudsminde 10, 8300 Odder




Om virksomheden

AURA Privat | Lynhurtigt internet og gode elaftaler | AURA tilbyder el, internet og TV på fiberen, ladestandere m.m.✓ Vi giver råd om, hvordan du sparer på strømmen »

Kontakter

Ring til os
+4587925577
Knudsminde 10, 8300 Odder

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag08–16
  • tirsdag08–16
  • onsdag08–16
  • torsdag08–16
  • fredag08–15
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Handicapparkering




Anbefalede anmeldelser

Michael L
12.02.2024
AURA Fiber
Amatør teknisk support som lægger på, ikke svarer tilbage, sender samme svar dee er udelukket og gør alt andet end at løse et problem de selv har skabt.
Saladmayo
29.01.2024
AURA Fiber
Internettet ryger i tide og utide, de sender ikke første regning, men glædeligt efter 14 dage MED en rykker, de sender regning pr mail på trods de får at vide den ALDRIG bliver tjekket, og efterspurgt fysisk på post i næsten 1 helt år nu. De er til absolut ingen hjælp når der ringes ind.
Find Larsen
17.01.2024
AURA Fiber
Vi har for et stykke tid siden ,skiftet Udbyder,fra yousee til Fibia og var eenlang overgang super tilfreds m signaler og andet.pludselig,kom så koderbl a.til DR 2 ,og andre satelit kanaler.her til formiddag,ville jeg se een filmpå DR 2.jeg gik ind på Txt tv og trykkede på DR 2.hvad sker, in tet andet.end søgeren gik i ud efter eet stykke tid,og sådan ter alle de tekstede kanaler sig i kan få eet overblik DR 1 398 - DR 2- 397-DR 386DRK 398 ,hvorfor har DR1 og DRK samme kode,????.jeg har IKKE set FORKERT.på de 2 Koder,til de 2 kanaler. min Radio og TV mand,fortæller mig,at dette ikke kan gøres på anden måde.mit TV apperat er af mærketFinlux,af nyere Model .Send lige een oversigt.over FremgangsmådenTV Forhandleren,s adresse og tlf nr
Andreas Ebbesen
17.01.2024
AURA Fiber
Værdiløst! Min ellers så gode forbindelse driller. jeg vil gerne stille spørgsmål via e-mail. Det kan man ikke. Det er et tilbagevendende problem, men svært at udrede uden kontakt. Træt af Waoo, måske andre selskaber tager deres kunder alvorligt?????
Nikolaj A.
13.12.2023
AURA Fiber
Man modtager en brøkdel af den information, som man behøver - f.eks. at de har aktiveret ens internet, og derefter hvordan man sætter det op, eller kode til at aktivere viaplay. Jeg oplevede det første nedbrud efter en måned hvor jeg ikke havde internet i flere dage, og jeg skulle bruge flere timers telelfontaletid på at sidde snakke med (og sidde i kø til) deres support. Anbefaling: Vælg en anden leverandør, så du kan bruge din tid på at surfe på internettet i stedet for at snakke med en sur Aura-dame fra Odder...
JD
25.11.2023
AURA Fiber
Respektere ikke reklamer nej tak, og de har desuden dårlige priser.
Sam I33a
19.11.2023
AURA Fiber
Puha, hvor skal jeg dog starte, mine forældre er 70 og 72 år gammel, og de betaler alle deres regninger til tiden, de får en regning på 3800 kr, som Aura ikke kan forklare hvorfor det er at de skal betale så en stor regning, men de går med til at dele regningen over 3 gang, mine forældre får så ikke en af de 3 regninger, og vi ringer ind til Aura for at få en forklaring, for det første får man en meget ubehøvlet medarbejder i rørt, som siger at man skal kunne læse dansk for at betale en regning. skid da være med det, men udover det kræver de 2500 kr i depositum, og derefter ophæver de aftalen, det er da vanvittigt at der findes sådan en virksomhed som kan behandle deres kunder på sådan en grov måde, jeg har prøvet på at tage kontakt til Aura flere gang i håb om at finde en løsning på det, men nej nej det eneste jeg får at vide er at jeg skal finde et andet virksomhed, og de laver aldrig fejl. det skal lige siges, at vi ringede der ind da vi ikke modtog en regning, hvordan kan det være fair??Jeg vil kraftigt anbefale og holde jer væk fra det virksomhed, de snyder og ingen af deres medarbejder kender noget til service. Elendig virksomhed!Jeg får så et svar på TrustPilot at det er min skyld og at jeg ikke har betalt min regning, men sjovt nok har jeg beviser på alt hvad jeg påstår!, og nu har jeg betalt alle regninger på netbank og jeg kan bevise at alt er betalt. Hvor er det frækt at i bliver ved med at prøve på at smide skylden på andre end jer selv. I påstår at i har sendt en rykker og haft kontakt til os, OG DET PASSER BESTEMT IKKE! jeg har optaget vores samtale og endnu et bevis på at i er fyldt af løgne! Hvordan f*nden kan i have lov til at drive et virksomhed sådan som i behandler jeres kunder???Jeg vil bestemt anbefale alle at holde sig langt væk fra jer, jeg er chokeret at have fået sådan et dårlig oplevelse. Føj hvor er det grimt...
Ahmad Walid
14.11.2023
AURA Fiber
dårlig oplevelse!Siden har jeg været kunde hos aura fiber, så jeg har dårlig internet forbindelse og meldte fejlen op til flere gang, men dog fik jeg ikke hjælp. idag mandagmorgen den 30.03.20 omkring kl. 08.30-9:00 har jeg ringet igen, men jeg har desværre oplevet en forfærdlig og ubehagelig oplevelse. Da jeg fik talte først med en, så hun var enorm respektløs og talte ned med mig uden at hilste på mig og til sidst afbrud opkaldt uden at problemet løst. Jeg forsøgte igen forhåbelig kunne tale med en der kunne hjælpe mig med sagen, men da jeg fortalte min oplevelse, således han også afbrud min opkaldt.Jeg har opsagt min bredbånd hos aura fiber, men desværre er det stadigvæk en opsigelse period på en måden plus resten marts.Hvis i vil gerne have en bedre kvalitetsmæssig internet dækning, så kan jeg aldrig anbefale aura fiber.
Marianne Bay petersen
13.11.2023
AURA Fiber
Mit internet er stadig ikke oppe at køre, trods det at jeg HAR betalt for at det skulle gælde fra den 1. januarHver gang jeg har ringet, har jeg ventet i over en halv time på at komme igennem - fair nok, det må jo være tilfredse kunder, der ringer for at rose jer, eller noget ????????I indrømmer over for mig, at det er JER, der har lavet en fejl og lover at fikse det. Det sker sjovt nok ikke. Når jeg så ringer for at høre, hvad status er, får jeg at vide, at jeg må vente, og når jeg siger, det er utilfredsstillende, lægger jeres medarbejder røret påJa, jeg sagde til jeres medarbejder, at det var MEGET utilfredsstillende, men jeg hævede IKKE stemmen og jeg fortalte ham, at jeg var klar over, det ikke var hans skyld, alligevel vælger han at lægge påJeg er et MEGET tålmodigt menneske, men det her, det er alligevel for megetJeg bor et sted, hvor der allerede er installeret jeres fibernet, så jeg er stavnsbundetDet er fandeme fantastisk service
Per M Petersen
08.11.2023
AURA Fiber
Så virker internettet ikke igen. Følger anvisningerne sendt fra Aura men som sædvanlig en gang irrelevant nonsens. Har aldrig mødt et mere amatøragtigt firma. Og så tillader de sig samtidig at tage en pris der er uhørt høj i forhold til det ringe produkt der leveres.

Tilføj anmeldelse

Kort

Knudsminde 10, 8300 Odder
AURA Fiber