Daugaard Biler Vandtårnsvej 81, 2860 Søborg

Daugaard Biler





153 Anmeldelser
  • søndag11–16
  • mandag07–17.30
  • tirsdag07–17.30
  • onsdag07–17.30
  • torsdag07–17.30
  • fredag07–17.30
  • lørdagLukket




Daugaard Biler Vandtårnsvej 81, 2860 Søborg




Om virksomheden

Daugaard Biler - Mazda, Opel, Ford, Citroen, Suzuki og Toyota | |

Kontakter

Ring til os
+4539672622
Vandtårnsvej 81, 2860 Søborg

Åbningstider

  • søndag11–16
  • mandag07–17.30
  • tirsdag07–17.30
  • onsdag07–17.30
  • torsdag07–17.30
  • fredag07–17.30
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Shopping i butikken
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger




Anbefalede anmeldelser

Cecilie Gresell
30.12.2023
Daugaard Biler
Arrogante medarbejdere og svindler. Skifter dele ud på ens bil med defekte og uoriginale dele. Da dette bliver opdaget af en anden bilforhandler benægter de alt, til trods for deres udleverede regning til os sagde én ting og delene i bilen sagde en anden. Så der er intet at tage fejl af.
Kristian Hofgaard
04.12.2023
Daugaard Biler
God og professionel vejledning i såvel køb som vedligeholdelse af køretøj.
Jørgen Christensen
13.11.2023
Daugaard Biler
Jeg var nede fordi min aircondition ikke kølede iVenstre side, mekanikeren siger det er et spjældder sidder fast og det vil koste 8000.00 kr og skifte+arbejdsløn næsten 20.000 kr det sage jeg nej til.Jeg køre så ned til en anden og han konstatere at den blot mangler kølemiddel nu virker det fint til 700.00 krJeg havde nok forventet at Toyota havde prøvet altDet er derfor jeg køre til et autoriseret værksted.Lidt i chok men har nu tjent 19.000.00 krVh jørgen
Jens Hansen
13.11.2023
Daugaard Biler
Det er god service.Jeg kom til at trykke forkert første gang,da det gik for hurtig med at svare.
B. Jolak
11.11.2023
Daugaard Biler
Et af de værste værksteder jeg nogensinde har besøgt. De laver ikke det, som de skal og opfører sig meget grimt over for deres kunder, særligt en medarbejder ved navn Mads skal helst undgås. Kan slet ikke anbefale stedet.Som svar til Damgaard Bilers kommentar ønsker jeg at oplyse, at jeg måtte kæmpe i mere end 2 måneder for at få jeres værksted til at lave en service efter Nissans forskrifter. Til jeres orientering har Nissan oplyst mig, at der er registreret ikke mindre end 21 Nissan biler købt som nye i mit navn, hvilket betyder, at jeg har prøvet mange Nissan værksteder gennem mange år. Jeg vil understrege, at jeg aldrig har oplevet noget, som kan komme i nærheden af min grimme oplevelse hos jer. Og lige præcis den pågældende medarbejder er en af de værste individer jeg nogensinde har mødt. Derfor ser jeg ingen grund til at fjerne pågældende navn. Hvis jeres kunder betyder noget for jer, bør I oplære jeres medarbejdere i at vise jeres kunder lidt respekt. Værkstedchefen Asbjørn var ikke meget bedre, men erkendte at man ikke havde lavet arbejdet efter Nissans forskrifter. Han var afvisende og meget lidt imødekommende. Jeg vil meget gerne mødes med jer og forklare tingene, og fremvise en 15 minutters lang video, der klart og tydeligt viser, hvor dårligt jeres medarbejdere behandler kunderne.Jeg har sendt jer 2 mails, hvori jeg forklarede situationen, men I gad ikke engang besvare mine mails. Derfor mener jeg, at I ikke kan være bekendt at bede mig om at ændre min anmeldelse.
Niels Persson
10.11.2023
Daugaard Biler
De/i er nu altid meget søde, og der er altid mulighed for, at få en kop kaffe imens man vender på, at papir" arbejdet bliver udført."
ali abdul-mawla
10.11.2023
Daugaard Biler
Det værste sted og den værste service, ingen har lyst til at hjælpe og virker som om de er tvunget til at snakke med dig/hjælpe og du får ingen hjælp.Jeg bøde købt en mazda 3 2020 og ingen service fra en Lucas og når man ringer til der kundeservice snakker de som om du keder dem ihjel. Jeg har efter mit købt spurgt efter en ny bil og tilbud på den nye cx-60 og får intet svar og ikke lov til at prøve køre den og så finder de undskyldninger. Jeg fraråder det her sted på det højeste dog elsker jeg mazda og er virkelig glad for det mærke dog ikk personalet
Karim Lkaillar
08.11.2023
Daugaard Biler
Har til d.d været været interesseret i at privatlease en Golf hos Daugaard biler, vi bliver taget godt i mod og henvist til 2 sal hvor sælger sidder, sælger starter med at være ubehøvlet og fornærmende efter en kort samtale, herefter fortæller han så inden vi overhovedet har besigtigede at vi nærmest skal erhverve bilen med det samme, da vi så Beder om at prøvekøre bilen skal vi kredit godkendes først, mage til dårlig behandling skal man lede længe efter. Hold jer langt væk fra Daugaard biler.
Hussein Alwan
08.11.2023
Daugaard Biler
Havde min bil ind hos dem tirsdag d. 28 Jan, da min havde en lyd fra gearkassen... de fik den tjekket og konstateret at det var lejerne der var fejlen. Jeg blev så lovet at fredag d. 31 Jan, ville jeg få svar, da den skulle gennem Cargaranti forsikring...Der gik så 2 uger uden besked, så henvender jeg mig igen dernede og bliver lovet fredag d. 14 Feb.Da jeg intet hørte tog jeg forbi dem igen, og får så at vide at jeg skal vente yderligere uden en fornuftig begrundelse. De beskylder mit forsikringsselskab, som jeg har været i kontakt med flere gange og de siger at de intet har hørt eller fået fra værkstedet, og at deres behandlingstid er typisk samme dag eller dagen efter.Sikke en dejlig oplevelse. Keep up.

Tilføj anmeldelse

Kort

Vandtårnsvej 81, 2860 Søborg
Daugaard Biler