BFT Logistik Theilgaards Torv 9, 4600 Køge

BFT Logistik





205 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandagÅben 24 timer
  • tirsdagÅben 24 timer
  • onsdagÅben 24 timer
  • torsdagÅben 24 timer
  • fredagÅben 24 timer
  • lørdag05–16




BFT Logistik Theilgaards Torv 9, 4600 Køge




Om virksomheden

Forside - BFT Logistik | BFT Logistik og Ejendomme ApS er en danskejet virksomhed, som arbejder med logistikløsninger -herunder distribution, lagerløsninger, linehaul, kundeserviceløsninger mm.

Kontakter

Ring til os
+4572185558
Theilgaards Torv 9, 4600 Køge

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandagÅben 24 timer
  • tirsdagÅben 24 timer
  • onsdagÅben 24 timer
  • torsdagÅben 24 timer
  • fredagÅben 24 timer
  • lørdag05–16

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

Peter Brennecke
11.02.2024
BFT Logistik
det er syndt man ikke kan give 0 stjerner!men jeg bestilte pakke, som ikke kom til forventet dato, eller senest leverings dato. samt når jeg kontakter dem får jeg at vide de har mistet min pakke og jeg skal vente 2-3 dage på at få mere info...
Daniel F
10.02.2024
BFT Logistik
Har siddet hjemme hele dagen og ventet på min nye cykel fra Bilka, der iflg. email fra BFT ville blive afleveret mellem klokken 9-13; varslet med SMS en halv time i forvejen.Chaufføren dukkede endeligt op klokken 22, uden forudgående SMS. Jeg var gået i seng.Det virker uprofessionelt og amatøragtigt og det undrer mig meget, at Dansk Supermarked benytter sig af dem.
Niklas
02.02.2024
BFT Logistik
Chaufførerne formår ikke at sende en sms eller ringe en halv time før som beskrevet. Fuldstændig som sidst jeg skulle have leveret med BFT, ville vælge en anden leverandør hvis jeg fik mulighed for det.
Guilherme Dumas
31.01.2024
BFT Logistik
Min eneste fejl var at gå glip af opkaldet fra leveringsmanden for 5 minutter siden. Da jeg ringede tilbage for at høre, om det var muligt at komme tilbage, var han stædig og uhøflig. Jeg fraråder stærkt.
Simon Jakobsen
30.01.2024
BFT Logistik
Først en sms om at fragtmanden er op til 4 timer forsinket. Så en besked om, at han kommer inden for 30 minutter. Vi sidder oppe til kl 22 og venter, hvorefter vi 1.5 time efter får besked om “forsøgt leveret”. Fragtmanden havde aldrig været her. Han ville nok bare hjem i seng og tørrede den af på os.
Ibrahim El-hafi
06.01.2024
BFT Logistik
Det værste og mest elendige fragt-selsskab jeg nogensinde har været vidne til. Der skulle have været leveret en stor sofa af dette firma uheldigvis, hvor de slet ikke holder hvad de lover. Der er lagt et aftalt tidspunkt, som de slet ikke har taget udgangspunkt i (der skal fragtes indenfor kl 9-13). Der bliver fragtet til adressen 1 time inden det aftalte - og har så ud fra selskabets side været en fragt-mand, og ventet i p-pladsen i 1 time på det tidspunkt der skulle blive leveret. Fordi fragt-manden pludselig har haft overskud med tid, og det lige skulle passe ind med ham, at han kan udenfor aftalte tidspunkt. Fragt-manden talte derudover arabisk på telefonsvareren, som skulle man tro kendte til min nationalitet og havde en relation til mig. I det telefonsvar jeg modtager bliver jeg mødt med arabiske skældsord, da der ikke bliver svaret på de opkald fra fragt-manden udenfor aftalte tidspunkt.Deres retur svar fra kundeservice lyder som den værste røver historie, og kundeservicen er det ikke noget hjælp at få fra - de havde mere travlt med at kaste ansvaret hos kunden og kørte “det ikke vores ansvar” attituden. Totalt retaderet mennesker, som ikke evner hverken sproglige kompetencer, eller kan gøre deres enkle opgave om, at fragte som deres hovedeopgave.Det en opgivende kamp, at ringe til deres kundeservice. Er du på røret med de 2 kvindelige syge skinker, så kan du ligeså godt glemme det.
Malou-Cheanne Ananiassen
04.01.2024
BFT Logistik
Kunne jeg give 0 stjerner, så havde jeg gjort det.Jeg får besked om, at de ankommer mellem 15 og 19, og at jeg vil få en besked ca. 30 minutter før de kommer.14.16 får jeg beskeden og 14.35, altså kun 19 minutter senere og noget før 15 ringer min telefon i få sekunder, som er umuligt at nå at tage. Det er hemmeligt nummer, så jeg kan ikke ringe tilbage. Forsøger så at råbe efter chaufføren, som intet ser eller hører.Kontakter kundeservice, som til gengæld svarer efter 5 minutter, at hun sender chaufføren tilbage. 2 timer senere har jeg fortsat intet hørt og ringer til kundeservice, der siger, at han har fået besked på at overholde tidsplanen og burde være kommet tilbage. Hun vil bede ham ringe til mig. Yderligere en time senere har jeg stadig intet hørt og kundeservice har lukket.Det virker mest af alt som en chauffør, der ikke lige gad sit arbejde. Og nu skal jeg sidde hjemme og glo indtil 19, velvidende at der er 0% chance for, at han faktisk kommer igen, som han er blevet bedt om.
Alexander Abildgaard
07.12.2023
BFT Logistik
Firmaet skulle levere et nyt spisebord til mig. Det har de så transportskadet - flot. Jeg får aftalt med dem, jeg har købt bordet af at få det ombyttet, desværre med BFT Logistik som fragtfirma igen. Ved ombytning er fragtbilen 25 min forsinket og alt inde i bilen ligger som kastet ind oven i hinanden. Så ikke underligt, at tingene tager skade af at blive håndteret af BFT.

Tilføj anmeldelse

Kort

Theilgaards Torv 9, 4600 Køge
BFT Logistik