My & Holger Jyllandsgade 13, 9000 Aalborg

My & Holger





116 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag09–20
  • tirsdag09–20
  • onsdag09–17
  • torsdag09–17
  • fredag09–17
  • lørdagLukket




My & Holger Jyllandsgade 13, 9000 Aalborg




Om virksomheden

Forside - MY & HOLGER |

Kontakter

Ring til os
+4598111411
Jyllandsgade 13, 9000 Aalborg

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag09–20
  • tirsdag09–20
  • onsdag09–17
  • torsdag09–17
  • fredag09–17
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Handicapparkering
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • NFC-mobilbetalinger
  • Toilet




Anbefalede anmeldelser

K.B.
12.01.2024
My & Holger
Pas på hvilken frisør du vælger til din behandling. Jeg fik lavet 36 lyse reflekser og fik en lille klipning som jeg ialt betalte mere end 1.300, - for og resultatet ligner desværre en dårlig hjemmefarvning og ikke et flot professionelt frisør håndværk som jeg troede jeg betalte for. Absolut ikke pengene værd.
Tine Elkjær Rokkjær
03.01.2024
My & Holger
Rigtig god service, dygtig frisør og rar atmosfære
kirsten johansen
22.12.2023
My & Holger
Skønt jeg stod ved disken da jeg ankom, blev jeg ignoreret og kun kendte kunder blev taget imod. En noget ubehagelig velkomst. Min frisør virkede kompetent og var glad for at tilbyde mig alverdens tillægsbehandlinger samt produkter til hjemmebehandling. Prisen for ønsket behandling striber og klipning Ca. 1600 kr.Produkter til hjemmepleje kan købes på boulevarden til under halvdelen af deres pris.Det er ikke et sted man føler sig godt tilpas men resultatet var okay.
marie smedegård nielsen
13.12.2023
My & Holger
Selvom jeg fortalte i detaljer hvad mit hår havde været igennem, følte jeg, at de havde fort travlt og ikke satte sig ind i en god og ordentlig løsning. Første gang fik jeg helfarve som falmede hurtigt, anden gang sidder jeg med tre forskellige farver i håret fra den første gang og beder om et holdbart resultat som kan forene de forskellige nuancer af brun farve. Får fortalt at frisøren som farvede mit hår tog et forkert valg (jeg sagde ikke, at det var en frisør fra samme sted). Jeg får tilbudt striber i håret og afblegning, hvor jeg med det samme stiller spørgsmål til hvor meget mit hår bliver skadet af dette, da håret som skal arbejdes med allerede er meget skadet. Får fortalt at afblegningen er så mild, at det ikke gør noget. Jeg bemærker hurtigt efter, at mit hår er så skadet, at enderne knækker, og nogle striber er lysere end andre.Tredje gang får jeg rettet de lyse striber. Mit hår skulle efterfølgende have klippet en hel del af, hvoraf jeg valgte et andet sted. Jeg vil gerne kunne lide My og Holger, men jeg følte, alle tre gange jeg var der, at de havde for travlt til min hår opgave". For ikke at tale om
Lasse Sode Andersen
18.11.2023
My & Holger
Gode frisører lige meget hvilken salon du kommer i☺️
Rasmus Lindegaard
13.11.2023
My & Holger
My & Holger er et sted med høj service til rimelige priser. Selv efter længere tid har de styr på hvordan man gerne vil klippes. Man bliver mødt med høflighed og respekt.
bente olesen
12.11.2023
My & Holger
Et super dejligt sted med smilende personale og god oplevelse. ❤️
Mig mig Og mig
12.11.2023
My & Holger
Jeg synes deres grunafdeling er fup og fidus - jeg betalte flere hundrede kr oveni for luksusbehandling, men fik absolut ikke andet end hvad jeg normalt forventer til helt alm pris - Helt ærligt mener jeg at hvis man vil tilbyde luksusbehandling til så meget mere i ekstrabetaling, så SKAL der altså også være synlig forskel på behandlingen - Efterfølgende har jeg fundet ud af at deres røde Elumenfarver, som de påstår er økologiske, IKKE er økologicertificerede - Det påtalte jeg i butikken, samtidigt med at jeg brokkede mig over at jeg andre gange have fået oplyst at hvis jeg vil have den økologiske Elumenfarve i så SKULLE jeg booke tid i deres meget dyrere grun-afdeling, fordi det var en økologisk behandling. De benægter hårdnakket at elumenfarven ikke er økologisk - Nu går der så nogle måneder og det er igen tid til at gå til frisøren - men da jeg ringer for at booke en tid siger de at jeg ikke længere er ønsket i butikken, fordi jeg brokkede mig sidste gang. Ja, medgiver jeg, fordi i jo har opkrævet mig ekstra for en behandling i påstod var økologisk, men ikke var det - men nu siger hun så i tlf at de aldrig har sagt at den er økologisk - Men det var jo lige netop det HELE diskussionen gik ud, nemlig - at JEG påstod at behandlingen IKKE var økologisk, og at de hårdnakket påstod, at det var den!!?!?! Jeg aftaler med hende (ejeren) at jeg vil komme ind og tale med hende, i butikken dagen efter, men da jeg kommer er hun ikke mødt endnu, og jeg må vente i 3 kvarter - ventetiden brugte jeg på at kontakte TÆNK, som de nu er anmeldt til. Da ejeren endelig dukker op vil hun nu alligevel ikke tale med mig og da jeg er blevet rådet til af TÆNK at få nogle svar på mail, prøver jeg på at få hende til at give mig en mail jeg kan skrive til hende på, men det vil hun overhovedet ikke - Nu begynder hun med at true med at ringe efter politiet hvis jeg ikke forlader butikken.... ØØØHHH - jeg synes faktisk ikke dårlig kundeservice" på nogen som helst måde er dækkende for den behandling jeg har fået hos My og Holger - (Tidligere Maria S) Efterfølgende har jeg henvendt mig til DOFK og så håber jeg at de kan gøre noget ved sagen..."
Simon Kruhl
09.11.2023
My & Holger
Fantastisk salon. God service og dygtige frisører så kan ikke være bedre.
Christian Jackowski
08.11.2023
My & Holger
Jeg bestilte et quick klip for at spare penge og der skal man klippes på højst et kvarter. Jeg fik at vide i receptionen, at jeg godt kunne få taget et godt stykke af toppen med saks og med maskinen bagtil og i siderne. Da jeg skal til at klippes af frisøren bliver jeg spurgt hvad jeg kunne tænke mig, hvortil jeg svarer, at jeg gerne vil have 6 mm bagtil og i siderne og vil gerne have taget et godt stykke af i toppen. Med en næsvis tone får jeg at vide at det er slet ikke muligt, da der ikke er tid til det og jeg kan kun få taget minimalt af i toppen og 9 mm af i siderne og bagi, da det skal passe sammen. Fint nok, at de har begrænset med tid når det er et quick klip, men jeg fik at vide i receptionen, at jeg godt kunne få taget ret meget af i toppen så længe at det ikke blev faded i siderne og bagtil, og der blev sagt det stik modsatte af selve frisøren. Så høflig som jeg er, så føjer jeg mig og siger til frisøren, at hun skal tage den længde af som passer vedkommende bedst i forhold til tidnøden. Lige pludselig så ændrer frisøren mening til alligevel at give mig et fuldt klip og brokker sig og fortæller mig at det skal jeg ikke forvente en anden gang, da hun så skal stresse sådan og der er mulighed for at ødelægge frisuren pga. tidspresset og normalt så er et quick klip kun beregnet til at få rettet det til, når man næsten lige er blevet klippet, og at min klipning ikke egner sig til et quick klip. Hun klipper alt for meget af på toppen uden at spørge om det er okay og jeg bad slet ikke om at få klippet så meget af. I siderne bliver det hakket og der mangler en del hårstrå og det bliver hverken jævnt bagtil eller i siderne med maskinen, da hun skynder sig alt for meget med maskinen. Virkelig dårlig klip, dårlig information og dårlig service!!

Tilføj anmeldelse

Kort

Jyllandsgade 13, 9000 Aalborg
My & Holger