Osuma ApS Vestergade 5B, 8000 Aarhus

Osuma ApS





37 Anmeldelser
  • søndagÅben 24 timer
  • mandagÅben 24 timer
  • tirsdagÅben 24 timer
  • onsdagÅben 24 timer
  • torsdagÅben 24 timer
  • fredagÅben 24 timer
  • lørdagÅben 24 timer




Osuma ApS Vestergade 5B, 8000 Aarhus




Om virksomheden

|

Kontakter

Hjemmeside
Ring til os
Vestergade 5B, 8000 Aarhus

Åbningstider

  • søndagÅben 24 timer
  • mandagÅben 24 timer
  • tirsdagÅben 24 timer
  • onsdagÅben 24 timer
  • torsdagÅben 24 timer
  • fredagÅben 24 timer
  • lørdagÅben 24 timer

Funktioner

  • Kørestolsegnet indgang
  • Levering




Anbefalede anmeldelser

Johanne
05.02.2024
Osuma ApS
De tre stjerne er udelukkende pga. at leveringen levede op til forventningen, og at kundeservice kompencerede for et åbenlyst problem. De dårlige ting jeg har at sige ved jeg ikke helt om skal gå til Osuma, eller Coop selv. Ihvertfald har jeg et problem med at når jeg bestiller varer med levering af en årsag, og så tager en pakke skinkestrimler (X-tra) ud af leveringen, og opdager at de er dårlige. Et par dage senere åbner jeg en ud af tre bøtter torskerogn, og opdager en uidentificerbar mørkerød/brunlig knop, der har smittet af, i rognen, som jeg stadig ikke har lyst til at tænke over hvad var..Discountvarer bør ikke betyde at gå på kompromis med folks helbred.
Joy Paisha
29.01.2024
Osuma ApS
Det blir kun en stjerne da jeg er dybt utilfreds med jeres service ender med at betale 99 kr i levering for 3 pk filter fordi resten af varerne mangler og de kan ikke slette leveringen
Lars Møller
27.12.2023
Osuma ApS
Som bestillingssite virker det let og perfekt.MEN, føler vi bruges som affaldsspand for især mælkeprodukter tæt på sidste salgsdato. Når vi bestiller denne vej, er det ofte, grundet det høje beløb inden fragtfrit, til en flere dages forbrug, og så nytter det ikke at få mælkeprodukter med 3-4 dage til udløb.Derudover, da jeg igen lavede en stor ordre på godt 2.500,- fik jeg på fornemmelsen at det nok var en dyr løsning, og jo, nøjagtigt de samme varer var sammenlagt knap 350,- billigere i Kvickly, bare en flaske Bushmill whisky var 40,- billigere. ALT var billigere, uden undtagelse.Dette gør systemet for dyrt, så selvom jeg oprigtigt har nydt nemhed og super service, så bakker jeg, og 3 venner der fandt samme forskelle, ud nu, desværre.
Danni Seliger
20.12.2023
Osuma ApS
Jeg fik leveret en erstatningsvare som ikke tilsvarede det jeg havde bestilt. Da jeg skrev til deres kundeservice" (man kan ikke ringe til dem) svarede de ikke (hvilket sikkert er hvorfor man ikke kan ringe).Specifikt havde jeg bestilt 1
Lene Løkkegaard
05.12.2023
Osuma ApS
Jeg giver desværre kun en stjerne til Osuma pga. en meget uhøflig og kontrær servicemedarbejder, som tilsyneladende ikke kender til begrebet god kundeservice". Jeg er stødt ind i vedkommende et par gange nu
Rasmus
02.12.2023
Osuma ApS
Altid en fornøjelse at handle på Osuma. Venlige chauffører og søde folk i deres kundeservice. Har bestemt ikke noget at klage over hos dem.
NickyD
24.11.2023
Osuma ApS
Red.: Efter jeres svar har jeg prøvet at gå ind på hjemmesiden igen, men sjovt nok kan jeg ikke længere bruge min email da det er blokkeret fra jeres side efter chaufføren stjal min bestilling. Så når i skriver at i håber at i kan gøre det bedre næste gang" er det osse ligeså løgnagtigt som jeres stjælende chauffør
KH
09.11.2023
Osuma ApS
Leveringen fungerede rigtig fint inden for det aftalte tidsrum og varerne i papkassen var i en ekstra plastikpose og kølevarene var fint kolde.Desværre var flere varerne af ekstrem kort holdbarhed. Jeg kan ikke engang mindes at finde disse varer med SÅ kort holdbarhed på hylderne, når jeg selv går i butikker. Så det virker som om, det er en måde at komme af med det, som kunderne ALDRIG selv ville vælge i butikken. Så Kvickly i Helsinge slap lige af med lidt spild der. Så står jeg med et spild, da vi ikke kan nå at spise det...Det er min minimums forventning, at de IKKE leverer gamle varer. På dette kriterie skulle de kun have en stjerne.To dages holdbarhed på brød er ikke ok.Det var også en skam, at de pakkede de bløde grøntsager nederst i kassen. F.eks. var agurken helt smattet ud.Det er mærkeligt, at man ikke ved bookingen kan se, at nogle af de valgte varer er udsolgte, men det er rigtig fint, at de sender en besked med hvilke varer, de ikke kan leverer.Jeg er ikke helt sikker på, om jeg tør give dem en chance til, selvom de havde en hurtig og høflig levering.
Dorte Ydemann Pedersen
09.11.2023
Osuma ApS
Man skal give folk en chance før man dømmer - Osuma har fået 3Her 3. gang var varene blev afleveret 2 timer for tidligt og kom derfor til at stå i regnen i papkasser - ikke godt for mel og sukker...Varene var kastet i kasserne så en mel var gået i stykker en utæt cremesæbe var løbet ud over rugbrød og toastMælken var 4-5 dage gammelLeverpostejen havde sidste anvendelsesdag 2 dage efter levering og det hakkede oksekød sidste anvendelsesdag dagen efter leveringFlere varer var blevet byttet ud med andre og en helt almindelig papirvare kunne slet ikke leveres.Billedet var det samme første og anden gang
keld olesen
08.11.2023
Osuma ApS
Har brugt jer en del gange nu skulle vi holde min søn fødselsdag istedet for nakkesteg for en flæskesteg som erstatning varer lidt svært med pull pork nu står vi med noget helt andet og tilbehør der ikke passer til

Tilføj anmeldelse

Kort

Vestergade 5B, 8000 Aarhus
Osuma ApS