Altibox Danmark A/S Krøyer Kielbergs Vej 3, 2., 8660, 8660 Skanderborg

Altibox Danmark A/S





190 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag08.30–18
  • tirsdag08.30–18
  • onsdag08.30–18
  • torsdag08.30–18
  • fredag08.30–18
  • lørdagLukket




Altibox Danmark A/S Krøyer Kielbergs Vej 3, 2., 8660, 8660 Skanderborg




Om virksomheden

Altibox • Al din underholdning samlet ét sted | Altibox leverer lynhurtigt internet, tv, streaming og mobil til konkurrencedygtige priser. Kig ind og se tilbud og fordele.

Kontakter

Ring til os
+4570300600
Krøyer Kielbergs Vej 3, 2., 8660, 8660 Skanderborg

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag08.30–18
  • tirsdag08.30–18
  • onsdag08.30–18
  • torsdag08.30–18
  • fredag08.30–18
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Handicapparkering




Anbefalede anmeldelser

Jytte Gellert Krogh
10.02.2024
Altibox Danmark A/S
Når man kommer igennem, så får man altid et meget kompetent svar. Der er imidlertid ofte lang kø, men mon det skyldes produktets popularitet?
Meme Connect
24.01.2024
Altibox Danmark A/S
De sender mere Spam igennem posten end jeg får igennem min email fra forskellige producenter , de hænger deres røde altibox poser på vores døre her i bolig arealet og folk gider ikke have dem de smider dem bare på jorden så nu ligger der altibox poser over det hele her igen...det er ret vildt at man kan blive spammet så meget igennem Postkassen fra et firma
Susanne Dalgaard
04.01.2024
Altibox Danmark A/S
Hvornår får vi danske undertekster påZDF, nu er det Ca 6 måneder de forsvandt, og når vi ringer til jer får vi en sludder for en sladder
Lars Henneberg
19.12.2023
Altibox Danmark A/S
Jeg skulle bruge et kode ord til installation af Google Nest. Og kunne ikke se det nogen steder på enheden. Det viste sig at det var præget i bunden med utrolig dårlig skrift på gråt. Men det vidste de i teknikken. Tak for den hjælp.
Alexandru
19.12.2023
Altibox Danmark A/S
29. august 2023Vi ringer til Altibox for at opsige vores abonnement. De fortæller os, at den tidligste opsigelsesdato er 1. oktober, og det passer os fint. Vi får også en bekræftelsesmail med 1. oktober som opsigelsesdato. Imens sender vi routeren tilbage, og de modtager den uden problemer.Da kontrakten slutter den første oktober, skifter vi til en anden udbyder fra den dato.1. oktober ruller rundt, og vi får en regning for hele måneden på 318,59 kr. Det giver ingen mening; vi har både skriftlig og mundtlig bekræftelse på, at kontrakten ophører den 1. oktober. Jeg annullerer derfor betalingen i Betalingsservice.Et par dage efter får vi en ny opkrævning på 318,59 kr. Men hvilken regning? Jeg er ikke længere kunde og kan ikke logge ind på deres hjemmeside.Jeg ringer til kundeservice, hvor en medarbejder undskylder og siger, at vi i stedet skal have omkring 150 kr tilbage.Jeg sender som anbefalet en mail til deres kundeservice, og nu skifter historien igen: vi skal ikke have penge tilbage, vi skal betale 183,98 kr. Dette beløb har jeg aldrig hørt om før.Så, da jeg ikke kan logge ind på deres portal længere, beder jeg dem om at sende mig alle regninger, så jeg kan tjekke med min bank. De gør det, men sender igen forkert regning (318,59), og ingen om 183,98 kr.Jeg er nu forvirret og beder om yderligere forklaring. Dagen efter får jeg at vide, at sagen er sendt til inkasso, kun en dag efter jeg første gang hører om det rigtige beløb, og bare otte dage efter jeg får den eneste rykker (med det forkerte beløb).All in all, jeg er utilfreds for to grunde: fordi nogen som min mor eller bedstemor kunne have betalt det fulde (forkerte) beløb de har sendt mig (318,59). Jeg er også meget utilfreds, fordi de har sat min kreditværdighed i fare på grund af deres egen fejl.Det er dybt bekymrende, og for mig viser det, at de er inkompetente. Pas på, hvis du eller dine ældre familiemedlemmer har Altibox. Det er nemt at blive snydt!
Jacob Jensen
05.12.2023
Altibox Danmark A/S
Jeg hoppede med på bølgen, og skiftede vores internetudbyder med altibox grundet et godt tilbud. 6md binding og 99kr om måneden for 1/1mbit forbindelse i bindingsperioden.Ok pris efterfølgende.9. Oktober modtager jeg sms om, at jeg ikke har betalt min første regning. Grundet arbejde til søs uden mobil dækning, får jeg først reageret på denne sms den 18oktober. Jeg forsøger at logge ind på mit altibox, men det fungerer ikke. Jeg forsøger med “glemt password”, og “aktiver konto og få adgang”. Glemt password, sender ikke nogen kode, mens aktiver konto og få adgang, leder til en fejlmelding.Jeg griber telefonen og ringer til kundeservice. Malene i kundeservice fortæller, at jeg kan lave en straksoverførsel. Og at jeg bliver debiteret 49kr, da det ikke er inkluderet i mit abonnement, at ringe til kundeservice.Hun fortæller ydermere, at jeg skal huske, at reagere på den regning jeg modtager via mail omkring den 22. Hver måned. Jeg gør opmærksom på, at jeg ikke har modtaget nogen regning, og at forretningsgangen var mig lidt mystisk. Malene kan heller ikke finde dokumentation for at regningen er fremsendt, men kunne flere gange gøre opmærksom på at jeg ikke havde trykket på linket “bekræft mail” i bunden af en mail tilsendt 13/7… samtidig gør hun flere gange opmærksom på, at mit gebyr på 49kr er for at ringe, og ikke et gebyr for sen betaling…Tænker vi tager bindingsperioden ud og skifter til et selskab: der formår at fremsende regning. Ikke tager 49kr for at gøre opmærksom på fejl på hjemmeside via telefon. Ikke forlanger kvik overførsel fra bank (60kr gebyr i bank). Ikke stiller op med ubehøvlede kunde”service” medarbejder…
Peder Kirk Jensen
12.11.2023
Altibox Danmark A/S
Bare det allerbedste sted at få sit fibernet og TV !! Alt fungere , næsten aldrig nedetid og hvis det sker er det meget hurtig fixet , deres kundeservice er helt i top, altid glade og smilende mennesker man får i tale !!!Har været kunde fra første dag og i den tid har jeg ikke haft en eneste klage … giver gerne 20 stjerner !!
Rasmus Nielsen
11.11.2023
Altibox Danmark A/S
Altibox er klart det bedste internet samt TV jeg har haft. Stabilt og hurtigt. Deres system (eller google’s) er lækkert men desværre lidt dyrt at udvide på.Der er har været lidt små problemer men dette er ALTID løst hurigt og med super god og venlig kontakt til kundeservice.Forsæt endelig sådan Altibox!
Jørgen Hanssen
10.11.2023
Altibox Danmark A/S
Første regning er kommet. Men efter ca. 5 måneder stadig ingen forbindelse. Meget har jeg oplevet, men aldrig så dårlig en service. Så skyder man skylden på Jysk Energi. Men hvad hjælper det mig?
Ronja Sol Valravn
08.11.2023
Altibox Danmark A/S
Jeg har fået Altibox og er meget tilfreds . De sendte en tekniker ud som sørgede for jeg fik en ordentlig forbindelse og alt fungere perfekt, uden ekstra omkostninger og de første tre måneder for 99 kr pr md ... Så det er virkelig en fornøjelse .

Tilføj anmeldelse

Kort

Krøyer Kielbergs Vej 3, 2., 8660, 8660 Skanderborg
Altibox Danmark A/S