MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler Energivej 16, 2750 Ballerup

MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler





101 Anmeldelser
  • søndag12–15
  • mandag08–17
  • tirsdag08–17
  • onsdag08–17
  • torsdag08–17
  • fredag08–17
  • lørdagLukket




MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler Energivej 16, 2750 Ballerup




Om virksomheden

Rafn Larsen Automobiler | Mazda, Subaru og Isuzu forhandler i Ballerup |

Kontakter

Ring til os
+4544771500
Energivej 16, 2750 Ballerup

Åbningstider

  • søndag12–15
  • mandag08–17
  • tirsdag08–17
  • onsdag08–17
  • torsdag08–17
  • fredag08–17
  • lørdagLukket

Funktioner

  • Shopping i butikken
  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort




Anbefalede anmeldelser

Johan Rasmussen
10.02.2024
MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler
Jeg har kun erfaring med serviceværkstedet. Her blev jeg mødt af venlige, opmærksomme medarbejdere. Jeg fulgte med imens bilen var til service og fik en god snak med mekanikeren. Samtidig var serviceeftersynet billigere her end hos de andre forhandlere jeg undersøgte. Det kan klart anbefales.
Flemming Jacobsen
22.12.2023
MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler
Det er med blandede følelser, at jeg desværre ser mig nødsaget til at offentliggøre denne anmeldelse af Rafn-Larsen Automobiler.Jeg har været fast kunde i adskillige år, og jeg vil gerne understrege at det er min oplevelse at medarbejderne normalt altid er flinke, rare og imødekommende – specielt så længe alting er som det skal være.Men… Desværre oplever jeg nu at noget som minder om at kortsigtet grådighed, sættes over ønsket om at fastholde loyale kunder i butikken.Værksted:Se venligst trustpilot for anmeldelse af værksted.Bilbutikken:Jeg har altid haft fornemmelsen af at det er svært at forhandle en god pris hjem, men jeg har kun en enkelt gang før, gjort noget aktivt for at kontrollere summen af regnestykket.En søndag I slutningen af januar skulle vi så have ombyttet en Mazda CX-3 til den nye Mazda CX-30. Jeg fik gennemregnet denne handel hos Ivan Djurisic, som jo altid er en flink og rar ung mand, at tale med. Da vi ikke helt kunne blive enige, bedyrede han at tilbuddet var udtryk for en rigtig skarp pris, som ikke kunne gøres bedre, og han opfordrede mig ligefrem til kontrollere regnestykket via hans kon- kolleger i branchen. Det kunne simpelthen ikke gøres bedre.Jeg kørte så hjem, lettere frustreret over at vi ikke kunne mødes på en realistisk pris, da vi oprigtigt ønskede at gennemføre denne handel. En halv time før lukketid, sendte jeg en email afsted til en anden mazda forhandler, hvor jeg kun spurgte til den respektive forhandlers pris for samme CX-30 ved indbytning af CX-3, uden at nævne nogen tal. Jeg oplyste heller ikke at jeg allerede havde en pris fra Rafn-Larsen.30-40 minutter senere, havde jeg et tilbud, som i summen, var langt mere end 20% af CX-30’erens nypris, billigere end tilbuddet fra Rafn-Larsen.Markedet er jo ret gennemsigtigt, så det er ikke særlig svært at regne ud, sådan ca. hvor priserne på nye biler og indbytning af brugte biler, bør ligge. Den nye pris fra Rafn-Larsen Automobilers konkurrent, lå ret tæt på mine forventninger, så jeg takkede ja til dette tilbud, uden at forhandle yderligere.Jeg har fuld forståelse for at prissætningen af en nyere brugt bil, når den skal indbyttes i en handel, sagtens kan svinge 10-15.000 kr. men en så stor prisforskel i den samlede handel, som ligger langt over 20% af den nye CX-30’ers listepris, er altså noget mere end jeg som kunde, kan forsvare at acceptere, i det gode gamle samarbejdes ånd.Jeg synes at det er rigtig ærgerligt, at man ikke rigtigt har øje for kundepleje og fastholdelse af loyale gode kunder, da Rafn-Larsen jo ellers er et rart sted at komme. Både værksted og bilforretning, går tilsyneladende nu benhårdt efter at superoptimere indtjening, uden smålig skelen til branchens normer, eller om hvorvidt en kunde kommer igen, en anden gang.Efter min overbevisning, er den skitserede kunde- & prispolitik, yderst kortsigtet.På baggrund af mine observationer som kunde i både værksted og bilforretning, må det være min anbefaling at man ALTID sørger for at kontrollere prisen på både værksted og bilhandler grundigt, inden man skriver under på papirerne. Sørg altid for at have en detaljeret aftale om hvad der indgår i service, og aftal altid en fast pris på forhånd. Så undgår du ubehagelige overraskelser.Med hensyn til tilliden, ja så er tillid noget man normalt skal gøre jeg fortjent til. De skitserede forløb, og flere andre detaljer, jeg har valgt, ikke at medtage, de har desværre udfordret min tillid til denne virksomhed. Det er mit håb at denne anmeldelse, forhåbentlig kan give anledning til lidt selvransagelse, for virksomhedens skyld, og for virksomhedens kunders skyld.-----------Svar til ejeren:Som jeg skriver, er medarbejderne generelt flinke og rare, og jeg er da nysgerrig efter hvilken førsteklasses service" jeg skulle have modtaget?Anmeldelsen er ikke uværdig på nogen måde
Sharron Michelle Armstrong
20.12.2023
MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler
Det var en sand fornøjelse at møde og købe min ny skøn Mx5 hos Rafn-Larsen. Salgsoplevelsen var enorm behagelig og Ivan meget imødekommende og informerende ift. mine spørgsmål. Bilen var klar til prøvekørsel da jeg kom og alt i alt kan jeg kun varmt anbefale både stedet og handel med sælgeren.
Jesper Johansen
13.12.2023
MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler
Har ikke noget at udsætte på denne bilforhandler - men jeg synes det er en uskik når de ansatte selv anmelder virksomheden (Ivan Djurisic giver 5 stjerner). Så er det vist som om hele ideen bag anmeldelserne bliver lidt udvandet...…Svar til ejerTjah - nu har I jo godtnok slettet den pågældende anmeldelse i mellemtiden - men så er det jo godt at jeg har taget et screenshot! Jeg tror jeg vil give jer det råd at forholde jer til problemet i stedet for at gå i flyverskjul...…Hvorvidt I kender mig eller ej er vel sagen uvedkommende.....
Mourad Bouloum
11.12.2023
MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler
Super god service, fik lavet skade på min Mazda 6. Meget professionel hjælp af værkfører Kenneth.
Morten Helmig
12.11.2023
MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler
Virkelig et godt og interessant sted, med god og behagelig stemning, i modsætning til Daugaard biler hvor man kan regne med at blive tørret godt og grundigt i r.... . Ingen hjælp at hente på nogen måde selvom skaden burde være dækket af garantien. Den (både forhandlergarantien og købelovens garanti), har de valgt at springe fra, og der kommer ingen hjælp eller løsningsforslag fra dem. Så Daugaard biler har kun fået en stjerne, da man desværre ikke kan give nul stjerner. De kan på ingen måde anbefales herfra!!
K
12.11.2023
MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler
Ikke særligt dygtige mekaniker efter min mening, siden min bil lige pludselig ikke kunne bremse ordentligt på motorvejen. Dette var ikke en rar følelse, glad for at jeg kørte alene den dag. Havde fået skiftet skiver og klodser på min nye Mb efter køb af bil hos dem. Plus nogle andre småting som jeg ikke syntes var 100 procent i orden,Men super service med afhentning af bilen og fik løst problemet. Flink ejer og en sælger som imødekom mine behov.Kunne godt finde på at købe bil der igen
Henrik Lyng Clausen
09.11.2023
MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler
God service, men lang ventetid
Peter Stii Nielsen
08.11.2023
MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler
Forrygende betjening og god tid ved handel af bil. Jeg har lige hentet vores næste bil og med den behandling jeg fik, så får den nye bil al fremtidig service her.

Tilføj anmeldelse

Kort

Energivej 16, 2750 Ballerup
MAZDA, SUBARU & ISUZU - Rafn-Larsen Automobiler