Letz Sushi Bernstorffsgade 1, 1577 København

Letz Sushi





152 Anmeldelser
$$
  • søndag12–22
  • mandag12–22
  • tirsdag12–22
  • onsdag12–22
  • torsdag12–22
  • fredag12–22
  • lørdag12–22




Letz Sushi Bernstorffsgade 1, 1577 København




Om virksomheden

LETZ SUSHI i København, Nordsjælland & Århus – Book bord nu! | Hos LETZ SUSHI får du sushi med fokus på bæredygtighed. Vi glæder os til at byde dig på sushi i København, Nordsjælland eller Århus. Book bord her!

Kontakter

Ring til os
+4553848654
Bernstorffsgade 1, 1577 København

Åbningstider

  • søndag12–22
  • mandag12–22
  • tirsdag12–22
  • onsdag12–22
  • torsdag12–22
  • fredag12–22
  • lørdag12–22

Funktioner

  • Kørestolsegnet indgang
  • Debetkort
  • Kreditkort
  • Kørestolsegnede siddepladser
  • Levering
  • Toilet
  • Takeaway
  • Spisning på stedet
  • Udendørsservering
  • Alkohol
  • Cocktails
  • Kaffe
  • Sen aftensmad
  • Små retter
  • Vin
  • Øl
  • Frokost
  • Aftensmad
  • Dessert
  • Siddepladser
  • Hyggeligt
  • Uformel
  • Grupper
  • Bordreservation
  • Familievenlig
  • Højstole
  • Velegnet til børn
  • Vegetarretter
  • Børnemenu
  • Catering




Anbefalede anmeldelser

Thomas Kai Nielsen
01.02.2024
Letz Sushi
Helt utrolig dårlig service. Jeg besøgte stedet d. 20 sep, sammen med 5 andre. Vi kommer ind og tjeneren står og SMS'er... Da hun endelig var færdig med telefonen fik vi et bord. Hun fortalte at der ville gå 20 min inden maden kom så det var jo perfekt. Vi havde jo købt turpas og ville gerne spise lidt hurtigt. Da der så er gået 50 min går én fra selskabet ind og spørger hvornår vi kan regne med at få maden, hvortil den inkompetente tjener forklare at køkkenet ikke er gået i gang. Hun havde bare ikke fortalt det til os. Spild af tid og penge!
C Klintegaard
26.01.2024
Letz Sushi
Har ikke prøvet noget lignende. Først kommer vi til en pige som er så ubehøvlet da vi spørger om de har plads til 4 personer. Hun siger meget hurtigt nej og da vi spørger til ALLE de tomme borde udenfor og indenfor siger hun de er booket. Fair nok, men vi spørger så om vi kan vente og måske der kan komme plads. Så bliver hun flabet og svare igen, med et fat det nu svar. Vi stiller os ud total blæst væk over modtagelse som er så flabet. Og da der kommer en ny pige til ved indgang spørger jeg hende pænt hvad der sker, hun siger de er fuld booket og udenfor kan man kun få serveret drikkelse. Vi spørger om vi må bestille tanke away og sætte os derude , det kan hun ikke tage stilling til. Nye mennesker kommer uden at have booket og får et bord af en mandlig tjener? Vi spørger hvordan det kan ske og hun siger han bestemmer så måske vi kan høre ham? Hvorfor spilder vi så tiden her tænker vi?Får fat i mandlig tjener som siger de har travlt og alt er booket plus kun tre piger på gulvet. Vi fortæller om den flabede pige som tog imod os som start og hans svar er, at han nok også ville være lidt sur i skralden hvis han skulle løbe rundt når der var så travlt? Seriøst, så skal man nok ikke være i service branchen og så i Tivoli? Rystet over hans svar.Nå men Vi spørger om at bestille tanke away og han siger ja selvf vi kan sætte os ved et bord udenfor. Det gør vi, problem nr 400 opstår da pigen der skal tage imod take away slet ikke har styr på noget. Sød pige, men, men virker ikke som om hun ved hvad hun står og sælger. Kan ikke svare på spørgsmål omkring menu.Vi har sultne børn og bestiller lidt af hvert og får af vide der går 15 min. Det gider vi godt vente på, vi skal videre ud og prøve forlystelser inden musik går på..........40 min efter kommer vores mad, og alt er forkert.... hun vil tage alt med tilbage hvorpå vi spørger om vores børn ikke kan få deres som er rigtigt da de er mega sultne. Hun stivner og mumler hvorpå min kæreste tager maden til børnene og siger spis bare. Ok siger hun og går ind igen, der går yderligere 10 min så kommer noget at det manglende mad, så går de sidste 10 min og det sidste mad kommer. Hun vil så have ekstra 10kr for maden? Men så ik alligevel da det nok er dumt siger hun? Ja det er dumt siger vi og hun tripper lidt og undskylder. Pigen er sød men virker som om hun ikke helt ved noget.Alle de borde som vi fik fortalt var booket, stod tomme i alt den tid vi var der, og det var laaang tid. Vi spørger endda hvorfor de siger de er booket når der ikke kommer nogen, det svaren hun at der har været nogen men de er gået? Men vi siger vi har jo siddet her og de har været tomme hele tiden? Dertil smiler hun bare dumt og trækker på skulderen.Da vi har ventet så lang tid er folk mætte af drikkelse og vi vælger at gå, Tivoli lukker denne dag for forlystelser kl 2150, og vi har brugt alt vores vente tid på maden og dårlig service, så ungerne misser at nå at prøve noget. :( Aldrig har jeg prøvet så dårlig en betjening i Tivoli, tænker de må have en standart i hvem der sælger mad derinde. Er rystet over Letz Sushi dårlige service, det er simpelthen for sygt.
Kristina Lindholm
03.01.2024
Letz Sushi
Dejlig betjening og masser af imødekommenhed.Vores behov som besøgende blev mødt til fulde.Vi bestile en menu, med lidt ekstra ruller og en starter. Det var så super lækkert, friskheden bragede afsted og man kunne smage hver en lille komponent af rullen!Der er to glade Jyder som går veltilfredse fra dette skønne Kinatårn
Jakob Poulsen
01.01.2024
Letz Sushi
Følte at betjeningen var lidt sløv, og vi fik serveret 2 hovedretter sammen og den tredje kom 15 minutter senere. Lidt øv for den person der ikke får mad samtidig med os andre. Personligt synes jeg at sushirullerne var meget lækre, men skåret lidt for tyndt.
Nickie Brahms-Billing
22.12.2023
Letz Sushi
Vi købte to bowls i Letz Sushi i Tivoli food hall, som var så kedelige, at selv er barn ville synes det var kedeligt. Bowlen var fyldt halvt op med tørre sushiris, derefter toppet med tun, der var helt grønlig, en kvart avocado, tre skiver agurk og to skiver forårsløg. Og det var det. Ingen dressing eller andet. Aldrig har vi da fået så dårlig og kedelig en bowl. Ærgerligt ærgerligt ærgerligt, at bruge “så mange penge” på hvad man troede skulle være en god frokost. Vælg noget andet i stedet for.
Ling
11.12.2023
Letz Sushi
I dined at Tivoli Food Hall several times during my stay in Copenhagen and this was probably where I ate most of the time. My fave is the lunch bowl but everything on the menu here is good.
Line Falk
02.12.2023
Letz Sushi
Vi var på Letz Sushi i Tivoli i går, og sikke en skuffende oplevelse!Det skal lige siges, at tjeneren var virkelig sød, opmærksom og hjælpsom, så hun får den ene stjerne! Maden var decideret ulækker! Vi fik blandt andet croquetter til forret, som alle tre var iskolde indeni... den ene var endda frossen. Det gjorde ikke meget for appetitten at bide igennem et stykke frossen laks/ris! Derudover fik vi spyd, hvoraf det medium/rare" oksekødsspyd var ikke bare well done
Stellan Bossen
29.11.2023
Letz Sushi
Jeg elsker letz sushi …. Spiser altid hos jer ….Men 845kr for 4 ruller og 6 stk nigiri … og 1 vand og en cola … kontra “nyt kedeligt” menu udvalg ….Sorry - men det er uanstændig dyrt ….Nu skal andre steder afprøves ….
Kiran Jagannath
25.11.2023
Letz Sushi
Food was good but the lady at the cash counter is extremely arrogant and rude. We ordered 3 plates of Sushi, 2 vegetarian options and 1 tuna for one in the group. All3 came on the same plate. When we asked her to help replate the tuna, she gave a look of disgust, replated it and, literally, threw the tray on to the counter. And of course, the ginger portion was miniscule while it wasn't the same for other plates.Sushi itself was tasty, if not for this experience. I would give service a 0 if I could.

Tilføj anmeldelse

Kort

Bernstorffsgade 1, 1577 København
Letz Sushi