Techno Forsikring A/S Tangen 17, 8200 Aarhus

Techno Forsikring A/S





28 Anmeldelser
  • søndagLukket
  • mandag09–16
  • tirsdag09–16
  • onsdag09–16
  • torsdag09–16
  • fredag09–16
  • lørdag08–18




Techno Forsikring A/S Tangen 17, 8200 Aarhus




Om virksomheden

Techno Forsikring • Billig Bilforsikring → Beregn din pris online | Bilforsikringen er en del af din ansvarsforsikring, hvilket er lovpligtigt - Få din bil rigtigt forsikret her. ✓Bilforsikring fra kun 293,- pr. md.

Kontakter

Ring til os
+4588139576
Tangen 17, 8200 Aarhus

Åbningstider

  • søndagLukket
  • mandag09–16
  • tirsdag09–16
  • onsdag09–16
  • torsdag09–16
  • fredag09–16
  • lørdag08–18

Funktioner

  • Kørestolsegnet indgang




Anbefalede anmeldelser

Lotte Sophia Vilain Andersen
24.01.2024
Techno Forsikring A/S
Er fuldt ud tilfreds
Sorin Florin Vieru
22.01.2024
Techno Forsikring A/S
La peggiore assicurazione in assoluto, sconsiglio , nel momento del bisogno non vi aiuta nessuno .
Morten Flyvholm Bentzon
16.01.2024
Techno Forsikring A/S
De er super venlige når man skal blive kunde men hvis du nogensinde får brug for dem skal de nok fortælle hvad de syntes om dig.Da jeg ville anmelde en skade og deres anmeldelses skema online ikke kunne bruges var jeg selv uden om det jeg kunne bare lade være med at have en bil eller lade være med at blive ramt af en lastbil.Hvis i skifer selskab kan i heler ikke få jeres anciennitet med over da de ikke anerkender at man har været kunde ved dem når andre selskaber henvender sig.Tag jeres penge og gå et andet sted hen de lever kun af at svindle folk.
Flemming Hansen
03.01.2024
Techno Forsikring A/S
Fandt et billigere selskab
Bilal Hawila
28.12.2023
Techno Forsikring A/S
Den værste forsikring! Hold jer væk!Mit mareridt startede da min bil blev total skadet af hærværk og jeg måtte anmelde det til Techno forsikring som henviste mig videre til købestræders forsikring. Jeg startede med at snakke med en taksator der total undervurderede bilens pris, så jeg blev henvist til en over taksator, der heller ikke kunne vurdere den til en ordentlig pris. Til sidst måtte bilen vurderes igennem AutoBranchen Danmark, der kunne give et udvidet syn og skøn på bilen, først her fik jeg en fornuftig pris for bilen. Det skulle dog selvfølgelig ikke være så nemt med forsikringsselskabet. Jeg skulle underskrive et dokument og give samtykke på at de måtte indhente oplysninger fra SKAT, få adgang til min oversigt over kontobevægelse og jeg skulle afhøres af en medarbejder, der stillede en masse ubehagelige spørgsmål som om jeg selv var skyld i hærværket. Alt dette skulle ske før jeg kunne få min erstatning.Efter ca. 9 måneder med frem og tilbage med selskabet får jeg et brev om at de alligevel ikke vil give mig det fulde beløb fordi jeg åbenbart har oplyst forkert i forhold til hvor mange skader jeg har haft. Jeg har førhen kørt galt på motorcykel og ALDRIG haft skader på bil, og troede derfor at de to ting var uafhængige af hinanden, især fordi der på deres hjemme side på daværende tidspunkt stod klart og tydeligt at man skulle angive hvor mange skader man har haft på BIL og ikke motorcykel. Jeg kontaktede hende der havde med sagen at gøre, og hver gang jeg prøvede var hun ikke til stede eller til møde, ellers blev der lagt på. Endelig fik jeg fat i hende fra et andet nummer, men jeg blev igen henvist til en anden medarbejder der var endnu værre end hende. Da jeg kontaktede ham og spurgte om mine rettigheder angående klage, påstod han at jeg truede ham og lagde ham. Da jeg aldrig har haft skade eller har haft behov for at klage over uretfærdig afgørelse af en sag, måtte jeg søge mig frem på nettet og jeg fandt ud af at jeg kunne anmelde det til ankenævnet. Igennem ankenævnet måtte jeg forklare hvad jeg vil opnå med klagen: 1. Erstatningsforhold 2. Korrekt informationer på hjemmeside til fremtidige kunder, der kan misforstå hvad der menes med hvor mange skader 3. At firmaet er forpligtet til at oplyse at der kan klages igennem ankenævnet hvis man ikke finder enighed i deres eget klage system.Heldigvis vandt jeg sagen igennem ankenævnet, selvom forsikringsselskabet påstod at jeg har løjet omkring hvor mange års bil anciennitet jeg havde, dette beviser endnu en gang deres uprofessionelle måde at behandle deres kunder samt deres dårlige research. Man kan læse om min sag på ankenævnet, hvis man ønsker mere informationer. Jeg anbefaler stærkt at man kontakter ankenævnet for at få sin fulde ret hvis man oplever uretfærdig behandling!! Hold jer væk fra dette selskab, for jeres egen skyld. Jeg har været i gang med denne sag i næsten 1 år, med et selskab der i virkeligheden bør hjælpe mig, og ikke gør det hele værre som det i forvejen er når man mister sin bil.
M DF
17.11.2023
Techno Forsikring A/S
På trods af skriftlig aftale om en væsentlig prisnedsættelse, så vælger Techno Forsikring at bryde aftalen og indføre enorme prisstigninger.
Not going To say
09.11.2023
Techno Forsikring A/S
På ingen måde et firma jeg kan anbefale. Har været kunde i Ca 1 år. Og så modtager jeg en mail, fra dem om at min forsikring er opsagt. Og at jeg kan flytte den over på en ny aftale. Som er dyrere og meget dårligere. Mit råd er klart at finde et andet firma. For de kan nemt gøre det samme igen.
Rune Hald
07.11.2023
Techno Forsikring A/S
Husk det er pris pr. Md.

Tilføj anmeldelse

Kort

Tangen 17, 8200 Aarhus
Techno Forsikring A/S